dc. 22 feb 2006
Durant el dia d’ahir (dimarts) es donava per fet que la direcció del PSOE desautoritzaria o reprovaria l’actuació dels responsables de les forces de seguretat a Eivissa, militants d’aquest partit. Finalment, de la reunió dels líders socialistes en va sortir un comunicat que responsabilitza directament Jaume Matas de l’actuació de la Guardia Civil. Curiosament, el comunicat no fa cap referència a Bar o Socias: ni els dóna suport ni reprova la seua exagerada actuació contra els antiautopistes.
L’evidència és que cada vegada més militants i dirigents del PSOE estan incòmodes amb les actuacions que la Delegació del Govern es veu abocada a ordenar. El conflicte no es limita a Eivissa, sinó que està afectant també la cohesió del partit a Mallorca, on sempre s’ha dit que Ramon Socias tenia aspiracions de liderar el partit. A part de les peticions dels altres partits de l’esquerra, hi ha també qui es dedica a escampar rumors de dimissió.
Aquest dimecres s’han tornat a concentrar a Ca na Palleva multitud de manifestants però de moment predomina la tranquil·litat. Segons ens diuen, no hi ha ni màquines ni Guardia Civil.
22 febrer, 2006 a les 08:43
En relació amb aquest tema, us proposam una nova enquesta sobre l’actuació del Delegat del Govern i el Director de l’Administració de l’Estat:
Que han de fer Ramon Socias i José Manuel Bar?
Opció 1: Actuar amb més contundència
Opció 2: Continuar igual que fins ara
Opció 3: Negar-se a enviar la policia
Opció 4: Dimitir immediatament
22 febrer, 2006 a les 09:00
Opció 4: Dimitir inmediatament
22 febrer, 2006 a les 09:05
El PSOE hauria de fer exactament el mateix que feines les institucions del PP quan el Consell del Pacte demanava “auxili” per aplicar la moratòria urbanística.
Als d’esquerres ens perden els escrúpols.
22 febrer, 2006 a les 09:10
Han pecado de pardillos y no han cesado de rendir pleitesía al ‘amo’, deben dimitir por las dos cosas, por ser incompetentes y por equivocarse de bando…
22 febrer, 2006 a les 09:12
3: aquí m’has agradat
22 febrer, 2006 a les 09:24
en lloc de “feines” hauria de dir “feien”
22 febrer, 2006 a les 09:26
¿Quién narices a dado la orden de que se desplacen a Ibiza decenas de refuerzos? ¿estamos en estado de guerra? ¿No hemos tenido aquí problemas más graves? Lo primero que tendría que hacer Bar es dar orden inmediata de que los refuerzos abandonen la isla y hacer lo que tenga que hacer con los guardia civiles que tenga aquí, y hacerlo ordenadamente y con tranquilidad.
22 febrer, 2006 a les 09:46
El PSOE es lo pitjoret…visca el PP.
22 febrer, 2006 a les 09:55
No he visto desvergüenza mas grande en mi vida. Esto es una isla bananera, donde los cuatro poderosos hacen y dehacen a su antojo con la connivencia de los poderes, judicial y gubernamental para atropellar a gente que manifiesta su descontento por estos abusos. Ayer un hombre mayor sufíó un ataque al corazón al ver este desproposito.
Yo lo vi en los informativos. Y lo vió mucha mas gente.
22 febrer, 2006 a les 09:58
En Bar és un tio competent. Segur que aquest estiu hi haurà més policia que mai perseguint mafiosos i traficants. En teniu cap dubte??
22 febrer, 2006 a les 10:13
TOTS A CA NA PALLEVA LES FAMILIES ARA MES QUE MAI NESESITEN LA NOSTRA FORÇA. ANIMMMMMMMM! PER ARA TOT TRANQUIL
22 febrer, 2006 a les 10:13
Això passa per fer el contrari del que dieun i dir el contrari del que fan, tothom hauria de ser escrupulòs a l’aplicaciò de la llei…
22 febrer, 2006 a les 10:18
Nomès possau el que vos interessa
22 febrer, 2006 a les 10:22
Per què no dediquen vels guàrdies civils totes les hores que no estan defensant les maquines, que son moltes, per colorar-los a tots a la Penya, en poc dies es podrien aconseguir moltes coses amb tanta policia i no tenir que queixar-nos de tenir reforços.
22 febrer, 2006 a les 10:25
Desde luego Bar no tiene la culpa del diseño de las nuevas carreteras, eso no se puede decir. Las carreteras las hace el PP, especialmente Pere Palau i Estela Matutes, aunque ellos se escuden en el Govern.
Ahora bién, todo esto no quita que Bar tenga la responsabilidad en las Fuerzas de Orden Público, y el uso que está haciendo de ellas es desmesurado. En vez de provocar incidentes, tienen que estar para evitarlos, y el traer antidisturbios cuando no los hay es improcedente.
Además, porque la Guardia Civil ampara ocupaciones de fincas con actas de ocupación mal hechas, sin las firmas correspondientes?
22 febrer, 2006 a les 10:30
Bar, els que et coneixem sabem que ests una persona conseqüent. Estic segur que la teva conciència no està tranquil·la aquests dies i que, segurament, no vols faltar al compromís que vas adquirir com a subdelegat del Govern, però no t’equivoquis estàs, com tots els funcionaris cosa que de vegades oblidem, al servei del poble i no contra ell. No deixes que la policia serveixi a interesos particulars i sinó t’hi veus amb cor dimiteix i siguis conseqüent amb les teves idees.
22 febrer, 2006 a les 10:31
¿Quién empezó a hablar de carreteras y reformas? ¿quiénes hicieron los primeros proyectos? ¿de verdad son todos los qué están y están todos los que son?
22 febrer, 2006 a les 10:31
Ara parla el badoc de’n Joan Tur per la Ser, hi ha que sentir-lo…
O sigui que Eivissa és un matrimoni jove que vol fer tres habitacions per poder tenir tres fills?
Bon exemple, si no fos per què:
A) Em sembla que Eivissa no està ja en edat de parir.
B) Fill ja n’hem tengut bastants, o sigui, que som més de 100.000!
C) Habitacions en tenim per 200.000 més!
Visquen els exemples!
Per cert, i la resta de carreteres, per què pareix que arreglant 20 quilòmetres ja està tot fet i si no es fan s’acaba el món!
No seria millor que arreglassin carreters secundàries, com fan a la de Sant Rafel cap a Santa Eulàlia? No seria més assenyat haver fet un carril de servei a les naus de l’aeroport per llevar trànsit de camions? No podrien haver fet un vial de 9 metres per baix per què el trànsit de Ses Salines a l’estiu no havès de passar per dins Sant Jordi? O haver buscat una sortida cap a la carretera de Sant Josep?
Què passa, que això no dona prou sous?
22 febrer, 2006 a les 10:34
I quan es va fer el muro de sa carretera de santa eularia on ern tots… Perqè no varem anar tots allì, per que no expropiaven a ningù potser o què
22 febrer, 2006 a les 10:40
Opció 4: Dimitir immediatament
22 febrer, 2006 a les 11:05
Bar, yo no te conozco pero tengo algunos amigos dentro del PSOE (y algunos que han estado con nosotros en las mañanas de Ca Na Palleva) y, según me dicen, tienes cabresada a mucha gente dentro del propio PSOE, y mucha gente está exigiendo tu cabeza.
La verdad es que yo creo que te has equivocado, y no entiendo que necesidad tenías de taerte refuerzos de la Península y de tratarnos como nos has tratado. Deberías haberte pasado ayer por Can Malalt y entenderías lo que voy a decirte: creo que la única opción digna que te queda es dimitir. Creo que al final tendrás que acabar dimitiendo, o te echarán los de tu propio partido, y cuando más tarde lo hagas peor.
Además, yo no entiendo una cosa, por qué unos días nos atacais y otros no?? Más que en la legalidad parece que actúas por una especie de estrategia de desgaste. Quien te diseña la estrategia? MAB? No me parece justo. Creo que debe dimitir.
22 febrer, 2006 a les 11:10
Dos retrets a en Bar:
1.El desmesurat desplegament policial, impropi d’aquesta situació i de totes les que han succeït a Eivissa, organitzades per les entitats ciutadanes i partits polítics afegits. Tota comparació amb altres situacions ben conegudes(discoteques…)el deixen descol.locat.
2.Si raons del càrrec l’obliguen al despropòsit legal, raons de consciència (més poderoses)l’haurien d’haver conduït a presentar la dimissió immediata.
Ergo tornar a l’ensenyança seria una victòria. Si tarda massa a reaccionar, l’illa d’Eivissa serà per a ell territori hostil. Necessitarà concursar i tocar el dos.
22 febrer, 2006 a les 11:15
Al SOIB tot un èxit! Què s’esperava Palau “el bacalaero” (tallen el bacallà)? Que es sentin incòmodes per on vagin!!!!
Ànim!!
22 febrer, 2006 a les 11:27
El que no poden fer ni Bar ni Socies és emparar la destrucció d’un negoci i unes propietats com les de can Malalt quan ni tan sols existeix acta d’ocupació, ja no diguem cap tipus de resol.lució judicial. Han ajudat a una greu il.legalitat i han de dimitir immediatament. No pot haver-hi cap però.
22 febrer, 2006 a les 11:31
Si en bar hagues fet la feina del primer dia, ara ja estaria mitg feta la carretera, els primers dies havien 10 persones a les finques, si hagués actuat com devia ara no li faria falta tant reforç, ni aquesta agressivitat.
la questió es que molts volem la carrera, es veritat que es dolorosa una expropiació, però es el que passa quan prevaleix l’interés general.
Bar actua uns dies, i uns altres no, algú sab perquè? per que´uns dies apareixen 10 guardies i uns altres dies 100? BAR DIMISSIÓ!! Ell tenia 2 sol.lucions;
-No actuar fins que estigués tot clar (justícia…)
-O si creu que ha d’actuar que ho hagués fet del primer dia però al 100% i hagues evacuat realment totes les finques.
S’ha quedat a mitjes i ara té a tothom desconcertat i crispat. (al PP perque creu que no l’ajuden el suficient, al pacte ja que creuen que els ha fallat, al PSOE perque li havien dit que no actués, als antiautopistes perque han rebut…) i tots tenen el dret i posiblement la raor de queixar-se. culpable – BAR
22 febrer, 2006 a les 11:39
La pagina web elplural.com hace referencia a la lucha que se mantiene en Ibiza,ademas de poder opinar para que la noticia llegue a todo el pais
22 febrer, 2006 a les 11:40
per lo vist una delegació de la plataforma es reuneix avui amb en BAR. a vore amb quina cara els explica lo que està fent. si algú sap coses, ja mos ho contarà!
22 febrer, 2006 a les 11:59
Se del caso por haberlo visto en tv3, en el telediario de tve, en la vanguardia, el país, el periódico, en vilaweb…
22 febrer, 2006 a les 12:28
Me temo que los que dicen que no hace falta tanta guardia civil, una de dos, o son unos cínicos y lo que quieren es que los de cana palleva sigan decidindo la politica a seguir por nuestro gobierno; o no han estado allí.
Gracias a que hay muchos, no hace falta que desplieguen toda su fuerza para conseguir que se cumpla la ley que, nos guste o no, es lo que hay, y se pueda resolver todo con 4 empujones, 3 porrazos y dos detenidos.
Estamos perdiendo totalmente la perspectiva de las cosas. Esto mismo en cualquier otra ciudad del estado se habría resuelto hace días con una actuación mucho más contundente por parte de las fuerzas de seguridad del estado. Lo digo por experiencia y por cicatrices.
22 febrer, 2006 a les 12:31
Bar se ha debido de pensar que es el representante del gobierno de Gran Bretaña en el Ulster y que ca na Palleva y can Malalt son Belfast ó Londonderry y por eso nos envía a esos guardias que, la verdad, acojonan. Vienen con cascos para evitar que las piedras que lanzamos les den en la cabeza, con chalecos antibala para evitar los numerosos disparos que se han oido durante los ultimos días en las proximidades de S. Jordi, con porras para repeler las numerosas agresiones de que son objeto por parte de los extremistas ultraviolentos que campan por sus respetos por todas las partes de la isla.
Total, por protestar porque la carretera no pase por medio de la finca de Matutes, aunque se jodan la familia Malalt ó na Margalida de ca na Palleva.
Esto no es lo mismo que cuando al dueño de Amnesia le salió de los cojones cerrar la caretera de S. Antonio, entonces el delegado del gobierno era Bar y su reaccfión fué no hacer nada.Ni traer más policia en verano, cuando la isla está llena de narcotraficantes delincuentes de todo tipo de (aunque muchos de ello siguen aquí todo el año, incluso nacieron aqui y ahora se dedican a hacer carreteras y resto de proyectos faraónicos)Creo sr. Bar que si tiene un poco de vergüenza ya sabe donde se tiene que ir, si no, flaco favor le está haciendo a su partido
22 febrer, 2006 a les 12:42
Solo una cosa al Sr. Bar. Si yo mañana me dedico a cortar los accesos a la ciudad como hicieron los estudiantes, que colapsaron todo, si yo me tiro en medio de la carretera, ¿me detendrían?, probablemente si, porque incumplo la legalidad, si yo mañana voy desde san Jordi al Consell por medio de la carretera interrumpiendo el tráfico, ¿me detendría?, probablemente también porque pongo en peligro la circulación. Entonces, porque a unos señores que van con pancartas, que se llaman “antiautopistas” se les deja hacerlo?.
No entiendo la diferencia.
Por cierto Sr. Bar, las cifras que le facilitó la Policia Nacional de la manifestación ¿no eran las deseadas?, ¿o su partido le prohíbio hacerlas públicas?
Claro, dejó en manos del Sr Llompart las cifras, que además portaba en su coche un letrero llamando a todos a la manifestación, y así crecen y crecen los números.
Sr. Bar no puede contentar a todos, y además no está ahí para eso, pero si puede hacer su trabajo, que es hacer cumplir la legalidad. (le recuerdo que el TSJ ha emitido autos).
Ahora se le ha ido de las manos, por no actúar a tiempo. Porque aqui se ha hecho todo lo que convenía a algunos partidos, pero yo he visto pisoteados mis derechos, al encontrarme más de una vez inmerso en un gran atasco, perdiendo incluso un vuelo, por culpa de éstas personas, y de usted que no ha sabido defender a los que realmente cumplimos la Ley.
22 febrer, 2006 a les 12:49
Insisto: los días en que solo se han presentado en Ca na Palleva una docena de Guardias, sin equipamiento y que además son de aquí y todos los conocemos, no han podido hacer absolutamente nada. De hecho, ni siquiera lo han intentado.
Si quieren hacer cumplir la ley, deben traer a quien haga falta. Y, por cierto, todavía no he visto volar pelotas de goma ni gases, osea que no flipes que no tienes ni puta idea de lo que es el Ulster ni Belfast ni siquiera los astilleros de Asturias…
22 febrer, 2006 a les 12:54
32, juasjuasjuasjuasjuas, el dia que les metan ahi a antidisturbios como dios manda, no queda ni uno en la finca. estos no saben lo que es una manifestacion en regla ni mucho menos lo que es una actuacion “contundente” de la policia. han visto las pelotas de goma y las lecheras en la tv. lo de ca na palleva y can malalt es un paseito nada más. el dia que dejen actuar a la guardia civil como toca en estos casos salen todos de ahi por patas. y a ver cuantos sociatas, pilares costa, ramones, etc, etc, see quedan dando la cara.
22 febrer, 2006 a les 13:03
Demà em comprarè uan retro excavadora i em dedicaré a tumbar parets i arbres de propietats privades de qui no em caigui bé.
Segons sembla, això a Eivissa és legal.
I si algú em diu alguna cosa, avisaré als Robocops.
22 febrer, 2006 a les 13:03
He leído en El País de hoy que “Las televisiones grabaron dos patadas de uno de los agentes a un manifestante.”
Que el interesado lo explique, ya.
22 febrer, 2006 a les 13:09
Benvolgut ‘Los que decimos si’, ets un clar exemple de la manipulació mediatica a que estem sotmesos tots els Eivissencs, ja que et creus la versió de IB3 de que els atascos son culpa dels manifestants, quan el tall més gran de la carretera de Sant Jordi la van fer els propis guardia civils tot i que a IB3 s’informes (desinformes siria mes just) de que eren els manifestants.
I el ‘eivissenc’ (33) un clar cas de reductes de fascisme que queda a Espanya, que es poso cachondo sols de pensar la llenya que els hi fotrien als rojos aquests si s’acutes ‘com cal’.
Aquests que pensau que amb 4 osties es sol.lucionaria algo aneu ben equivocats, ja que ara la majoria de mitjans de comunicació nacionals estan informant del que está pasant (que els politics Eivissencs actuen a les ordres de 4 empresaris…), i si entren amb violència encará tindra més repercusió mediàtica, i això es el que no volen els mafiosos eivissencs, que es remeni la seva merda per tota Espanya.
22 febrer, 2006 a les 13:18
Ya han entrado los fachas a defender a Bar. Bar, no te engañes, sólo te van a defender los fachas porque están encantados contigo, le estás haciendo el trabajo sucio a Matutes. Están encantados contigo. Yo siempre he votado al PSOE y si Bar no dimite NUNCA MAS VOLVERÉ A VOTAR PSOE. Lo que hace Bar es una vergüenza. Y hoy, Bar, por qué no has venido a ostiarnos?? Han cambiado las leyes de ayer a hoy??
22 febrer, 2006 a les 13:21
misatge a eivissenc quitate ese nombre que no te lo mereces eivissenc es aquell que no vol autopistes i no vol que desfassin la illa i no estima als spañoleitors de la guardia civil
22 febrer, 2006 a les 13:28
Per desgràcia a ses Balears tenim molts peperos, fins i tot, masses. Primer s’han carregat sa nostra cultura i llengua i ara volen acabar amb es paisatge i sa natura. Quins collons! Si això es progrés, que vinguen i m’ho expliquin!
22 febrer, 2006 a les 13:41
32 i 33, gràcies per la vostra inequívoca demostració de conciència democràtica. Això que deis no és apologia de la violència?
Suposo que el concepte terrorisme d’estat, aplicat una vegada i una altra pels màxims mandataris illencs, no vos sona de res. Per cert, aquí l’única persona que ha parlat de Kale Borroka ha estat el vostro amo, n’Abel. Vagi bé senyors/es.
22 febrer, 2006 a les 13:43
Camins no flipeu … ara amenaces al Bar amb mobbing a la feina si no d’arria els calçons..
Beveu’s una til.leta, feu un poc de ioga que part de la (poca) herencia aprofitable del 68 son les tecniques de meditació per asserenar l’esperit i prendre distancia del ritme accelerat de la vida contemporània.
Perdre els nervis davant el Consell son dues passes enrera si volieu que el missatge calés en la majoría de la població
Encara no hi ha hagut gassos, ni mànigues d’aigua i no esteu en l’estat d’anim per a evitar que la situació se us escapi de les mans..
22 febrer, 2006 a les 13:52
Lo que + me aburres es pensar que vamos a tener que sorportar durante el tiempo que duren las obras a esta pandilla de pelacañas, que lo único que buscan es satifacer sus propias frustraciones.
De la gente que va a cana Palleva, un buen número no tienen nada que ver con las fincas, sólo están por ahí porque hay jaleo y porque no tienen nada mejor que hacer.
En los periódicos he visto un par de caras que conozco muy bien. Gente de mal vivir, sin aspiraciones y cuyo único argumento en esta vida es meterse con los demás, con el sistema y con la forma de vida que les da de comer.
Si yo fuera Bar, a todos estos mequetrefes que pierden el tiempo cortando carreteras y alterando el orden público, les metía en un plan de reinserción social consistente en quitar carretillas de tierra de los desdoblamientos y limpiar los zapatos al señor Matutes. A ver si así aprenden de una vez gracias a quien comen.
22 febrer, 2006 a les 14:09
seguiu així, resistència pacífica, sa Guardia Civil us pot arrossegar, fotre empentes o agafar pel coll però sense provocació violenta no gosaran entrar a fotre porrades a dreta i esquerra davant els ulls (i les càmeres) de tanta gent.
¡RESISTÌU!
22 febrer, 2006 a les 14:23
Tiene narices que ahora le demos la culpa al psoe, no veis que es lo pp quiere que asi nos mantienen enfrentados, y ellos disfrutando, por favor un poco de cordura, la amenaza esta donde siempre, no saquemos las cosas de contexto. Una vez logrado el objetivo ya habra tiempo de poner las cosas en su sitio pero de momento no entreis en enfrentamientos, lo primero es lo primero
AUTOPISTA NO.
22 febrer, 2006 a les 14:26
que paso en el SOIB cuentanoslo exactamente. lemniscata porfa.
22 febrer, 2006 a les 14:31
Al 33: Me gustaría verte en la situación que esta viviendo esta pobre gente. Que te quiten la casa dónde has nacido, crecido y vives. Y pasar de vivir en tu tranquila propiedad, en Sant Jordi (buena zona), a un pisito de alquiler de los que propone la “ministra” Trujillo, porque claro, con lo que te da el Estado, no te llega ni para el felpudo.
Vamos, si crees que la violencia es la solución, no hace falta digas nada más, ya demuestras que no tienes ni serrín en la cabeza.
¿Qué harías?
22 febrer, 2006 a les 14:32
Em pareix que amb actes com el de entrar dins el consell ho espitjar el cotxe den Palau nomes li donam raons als que tots sabem. Trob que desde la plataforma i tots els que ens manifestem de forma pacifica i exemplar hauriem de impedir que això pasas i prendre mesures contra els que ho propisien, encara que els ambients estàn molt crispats hem de seguir resistint pacificament perque trop que fins ara ho hem fet d´una forma exemplar i per aixó es que tenim tanta gent a favor.
22 febrer, 2006 a les 14:36
Qui ha dat l¡ordre del desplaçament de les forces de la G.C. a Eivissa, si no han vengut de Palma, el que que autoritzar-lo es el ministre de l’interior o no?
22 febrer, 2006 a les 14:39
NO quiero decir que tengamos que ser como ellos pero los unicos que hemos mamtenido la educion muy alta hemos sido los manifestantes lo que comentas tu es agua de borrajas al lado de su comportamiento.
22 febrer, 2006 a les 14:39
Acabo de oir a Grosske en la radio y tiene toda la razón: lo de ayer fue una acción “de comando”. Entraron, le destrozaron a Malalt el negocio que le da de comer (para lo cual Bar trajo 80 antidisturbios) y hoy ¡nada de nada! . Es un comportamiento mafioso. Bar, ¿qué tienes que decir a eso?
Y al 41, no te preocupes, que los zapatos a Matutes ya se los limpiais tú y Bar, con la lengua.
22 febrer, 2006 a les 14:40
Nihilismo pot ser que siguis un valent, pot ser que tu hagis lluitat en baralles més complicades però que tu ho facis o que a la peninsula les forces de seguretat utilitzen la força i els maltractes no vol dir que estiga ben fet. Es nota que no coneixes el caracter ni la forma de viure de aquesta illa això no es ni Belfast, ni Asturias això es Eivissa i els eivissencs mai hem necessitat la violencia per creure i viure. Avui la situació ha canviat i segueix creient en que sense violencia policial els eivissencs sabem defensar les nostres idees, si continua la violencia es per ells i l’interes del PP en descriure-mos com vàndals, no per la gent que ens posam davant les màquines.
Recorda que perquè tothom faci alguna cosa vol dir que sigui lo correcte.
La violencia policial en poques ocasions està justificada hi ha altres maneres de contenir a la massa de gent i si no sabem que facin un curs.
22 febrer, 2006 a les 15:10
A ver si me he enterado bien, lo que me estás diciendo es que la violencia policial no está nunca justificada, osea, que si un grupo de personas deciden ponerse delante de una máquina y no dejarla trabajar, la policía debe pedirles por favor que se retiren y, si no aceptan la invitación, coger sus coches y largarse de allí.
Bonita interpretación de la justicia. Puestos así, que dspidan a todos los guadias y policias y con ese dinero hacemos una torrada.
22 febrer, 2006 a les 15:34
al 51: Vamos, no tergiverses lo que ha dicho “ganesh”, te ha dicho que muy pocas veces esta justificada la violéncia policial.
Que un grupo de personas se ponga delante de una máquina, ocurre en muy pocas ocasiones. Y es más, demuestra que algo esta fallando y este perfectamente este caso, dónde el proyecto esta injustificado mires por dónde lo mires.
Y me parece increible, que creas que la policia solo esta para pegar palos, es lo que estas demostrando con esta frase: “Puestos así, que dspidan a todos los guadias y policias y con ese dinero hacemos una torrada”.
Para empezar podrían vigilar más el comportamiento de los conductores en la carretera, velar por la seguridad de los turistas en verano (hy una cantidad de urtos impresionate) y por la nuestra, drogas (sin comentarios), ….
22 febrer, 2006 a les 15:34
36 y 39, no estoy defendiendo la violencia en absoluto. lo único que digo es que “vendeis” como accion violenta la de la guardia civil cuando no lo ha sido para nada. que hay otras mnanifestaciones en la que estos tios, antes de preguntar, disparan pelotas de goma y arremeten con las porras. y luego, en la lechera, ya preguntan. pero antes te forran a tortazos por si acaso.
22 febrer, 2006 a les 15:43
Avui li hem fet una bona pitada a en Palau al SOIB. Tenim que fer-li saber en es rancia aquest que NO VOLEM AUTOPISTES!! per aja a on aniguem.
22 febrer, 2006 a les 15:50
El que esta fent la Delegació no té justificació ninguna per l’arbitrarietat de decisions. Per què, com diu un comentari més amunt, un dia actuen amb els antidisturbis, porres, patades, etc. i l’anterior només han mirat i al dia següent no apareixen? Mentrestant, qui paga les dietes i l’hotel? Què esta passant aqui?
22 febrer, 2006 a les 15:50
al 53: “el dia que dejen actuar a la guardia civil como toca en estos casos salen todos de ahi por patas”, remarcamos “como toca”. Estas afirmando implícitamente que deberían/deben actuar con violencia.
De todo modos, aquí no se han tirado piedras, ni botellas, ni cócteles molotov… Y como muy bien han dicho más abajo, esto no es ni Ulster, ni Asturias, ni nada, es Eivissa.
22 febrer, 2006 a les 16:12
Avui estava previst que tornessin uns quants policies cap a Palma.
Jo no entenc una resposta violenta a una actitud pacífica. No és necessari, per tant penso que es tracta d’una qüestió de saber o no saber fer la seva feina. Però clar, hi ha d’haver de tot…
22 febrer, 2006 a les 16:16
A Mallorca som uns cagats ningú ha fet rès de rès i mira que es fan el triple d´actuacions de carreteres , actes il-legals gent quE no s´ha Adonat conte que li han prés terrenys es una llei franquista la d´expropiacions la tiren endavant UM I PP.
fORÇA DESDE mALLORCA.
eL DELEGAT SOCÍES ÉS UN BOIXACRIADES.
22 febrer, 2006 a les 16:17
És molt lamntable emperò fins que no hi ha hagut l’incendi de dues màquines i l’enfrontament amb les forces de l’ordre, els mitjants de comunicació estatals no han informat amb detall de la resistència de les eivissenques i eivissencs enfront el poders fàctics que destrossen la terra. Això és la pura i dura realitat. Encara hi ha partits i partidets que tenen la barra de fer-se la foto al davant de la manifestació del dia 17.
Salut i revolta, contra tota classe d’aprofitats.
22 febrer, 2006 a les 16:20
Si tuvieran un minimo de dignidad y verguenza Bar y Socias ya habrian dimitido.
22 febrer, 2006 a les 16:21
A los que dicen que la carretera la cortaron los manifestantes de eso nada de nada a las ocho de la mañana cuando la gente va al curro, los señoritos de verde cortaron la carretera, no dejaron pasar ni al autobus del aeropuerto, los chavales que van al instituto (que tanto preocupa su educación a Botja) llegaron tarde a clase por culpa del lio que se monto, ya que nadie aviso al instituto de que la carretera se iba a cortar.
Como decian muchos ayer yo respeto que la guardia civil tiene que hacer su trabajo, pero los que ayer cortaron la carretera, eran simplemente unos chulos que se creen que esto debe ser el Pais Vasco o una manifestación de las que suelen hacer en astilleros o sitios asi, vamos que no tenian ni puñetera idea de donde estaban y su actitud de sobrados no era para nada necesaria.
Pero me gustaria ver sus caras, cuando después de montar el pollo que montaron, la excavadora movio unos metros de tierra y se fue por donde habia venido y ellos con la exavadora ¿alguien se explica esta actitud?
Quién esta tomando el pelo a quién a saber: Un día van a Ca Na Palleva montan el número y se van en retirada, al otro día se van a los terrenos de al lado de Motonautica, remueven las tierra y ahora aparecen en Can Malalt ¿?¿?¿.
¿Esto es hacer una carretera o hacer el indio? ¿Por qué no meten la exavadora donde no hay casas por ejemplo los terrenos que hay después del cruce del Instituo?
Por otro lado también es divertido ver como se pasan ahora la pelota unos a otros, la semana pasada hasta Matutes dijó que las carreteras eran cosa del Govern y que dejaran a su hija en paz que no tenia nada que ver, ahora el Govern dice que si el Consell lo pide ellos cambian las carrteras ¿?¿?
Pero de verdad nos ven tan tontos?? Creo que hasta ahora habiamos dado esa imagen de parados, de no movernos que lo que esta pasando los tiene muy descolocados y ya no saben que numerito montar (miedo me dan).
22 febrer, 2006 a les 16:25
Per què el PSOE va anunciar a un membre de la Plataforma que enviarien comunicat rebutjant l’actuació de la guàrdia civil i a l’hora de la veritat va fer el comunicat que tots coneixem donant la culpa de tot al PP? Que ha passat?
22 febrer, 2006 a les 16:26
a veure, no em crec res. dins del psoe no hi ha mar de fons ni hi ha la més lleu sensació, senzillament no tenen prou consciència de res com per adonar-se del que estan fent. Pot ser les bases sí, però la cúpula dirigent ja us dic que no. Son tan negats que es passen la vida mirant-se la panxa i sense cap capacitat d’autocrítica. Així els va, i els anirà
22 febrer, 2006 a les 16:29
Meterle todo el marrón a Bar-Socías no quiere decir que el PP quede al margen . La culpa de todo es del PP , pero si PSOE tiene el control de la Guardia Civil , Bar podría haber evitado el estado de sitio de ayer . Cuantas veces Atucha ha actuado en contra de jueces, de parlamentos , etc . Y si Bar no se vé capacitado pues que dimita , y no pasa nada . Quíen firmó el papelito para que se repente nos invadieran 80 robocops (alguien sabe donde se hospedan estas bestias) ¿Matas, Bar, Socías , Abel o la máquina de contar votos de Botja?
Por Sant Jordi se dice que esto de las autopistas fue un acuerdo que sellaron hace tiempo Abel, Matas y Aznar , al 33% .
A ver que dice Mariano Rajoy .
Y el defensor del pueblo , Cava de Llano, ¿cuando va a decir algo????
Tots a Ca na Palleva
22 febrer, 2006 a les 16:30
Bar: harían falta un par de guardias de tráfico en la rotonda del segundo cinturón. La policía local está en la de Sa Real y hay mañanas que no dan abasto. La entrada y salida de caminones cargados y otras máquinas y los chicos que van al instituto entre los coches convierte esa rotonda en un peligro.
¿Dispondremos de los mismos agentes en verano para hacer cumplir la ley en las carreteras y en las discotecas?.
22 febrer, 2006 a les 16:34
nihilismo es la negacion de toda creencia religiosa, política ó social. Meparece que nuestro nihilista no es tal,tiene un dios:matutes, una politica social: la violencia policial y una tendencia politica:el pp. Amb aixo tenim prou
22 febrer, 2006 a les 16:47
Al 65: Sinceramente, prefiero que no se pongan a dirigir el tráfico en ninguna parte, porque lo único que hacen es liarlo aún más.
22 febrer, 2006 a les 16:51
Alguién me puede decir que ha pasado hoy con las máquinas? la guarcia civil? cana Palleva?.
Yo me pregunto que maniobra pretenden hacer para invadir cana Palleva?
El día 1 de marzo vendrá Matas, tendríamos que ir a saludarlo Verdad!!!!!!!!
22 febrer, 2006 a les 17:01
Y otro bonito ejmplo de reduccionismo absurdo y elemental de niños de pre escolar: como digo que los argumentos que estáis dando en contra de la actuación policial no se sostienen, ya soy del PP.
Esta es la actitud que está consiguiendo dividir la isla en dos, y que las carreteras se queden en un segundo plano: o estás conmigo op estás contra mi, no vale negociación ni dialogo, o eres de los ‘buenos’ o eres un facha de mierda…
Patetico
22 febrer, 2006 a les 17:04
Patetico. He dicho que los argumentos que se están dando aquí sobre la actuación policial no se sostienen y eso me acaba de convertir inmediatamente en un votante del PP.
Esta es la actitud que está llevando a la isla a dividirse en dos, con las carreteras en un segundo plano, como excusa para ser de los ‘buenos’ o un facha de mierda.
Patético.
Ya que te has molestado en buscar en el diccionario nihilismo, prueba ahora con ‘dialogo’ y ‘argumentación’.
22 febrer, 2006 a les 17:07
No creo que te haya costado demasiado… e incluso diría que te ha aparecido un carnet del PP en el bolsillo.
22 febrer, 2006 a les 17:08
Que curioso que en la encuesta, no contemple la contestacion que lo que tiene que hacer el Delegado del Gobierno es defender la legalidad vigente
22 febrer, 2006 a les 17:14
Nihilismo4ever = Troll.
Deja de rebuznar de una vez, y vete a intoxicar a otro lado, fantasmón. El tio dice que está lleno de cicatrices, de que, de cuando estuviste en el Vietnam o quizas de alguna sesion sado con los Matutes.
PP y PSOE los mismos perros con distintos collares. Menys confiar en els polítics i més lluita popular, això és el que fa falta. La lluita continua, no ens aturaran, força.
22 febrer, 2006 a les 17:19
Sí, es patético que muchos comentarios solo ataquen a la persona (trolls en el mundo de Internet).
Pero insisto, aquí no ha habido ningún tipo de violencia por parte de los manifestantes. Ni piedras, ni botellazos,… Cosa que en Ulster, Astilleros de Asturias,… Sí hubo. Toda carga policial contra manifestantes pacíficos esta injustificada.
22 febrer, 2006 a les 17:30
Crec que no mos donam conte: estam perdent la batalla. Només hi ha resistència a Ca na Palleva, i a la resta de punts de les autopistes que????? Ses obres avancen i no ha cap fre!! Hem de crear més ca na palleves per tot el traçat!!
22 febrer, 2006 a les 17:34
Nihilismo, no t’esveris.
Trobo lamentable els que defenseu la resposta violenta de la guardia civil: creieu que són formes de fer les coses? Quan la violencia és la solució (que alguns voldrien) és que alguna cosa no rutlla bé.
Segona cosa, aquí hi ha un munt de preguntes sense resposta.
- Com us deixau manipular acusant als estudiants del tallar la carretera si ha quedat ben clar que no eren ells?
- Quin és el vostre concepte de llei? Hi ha una cosa que és el dret a manifestar-se, és el que té la democràcia, que sempre en parleu d’ella.
- Com s’expliquen les actuacions policials? Si realment l’actuació dels manifestants fós il·legal, ja estarien tots al cuartelillo (no fa falta la violencia, evidentment). Si no és així, per alguna cosa deu ser.
- Perquè van entrar a Can Malalt i hores després se’n van anar? És que no tot anava bé?
Hi ha massa coses que deixen en evidència la il·legalitat de tot aquest merder.
Ah, per cert, la gent que para les màquines no ho fa perquè s’avorreixi, ho fa per amor a l’illa. Si jo estigues a Eivissa no dubteu que cada dia estaria alli amb tots els qui intenten evitar el desastre que volen provocar alguns.
22 febrer, 2006 a les 17:39
no te enfaces nihilista, yo tengo buenos amigos en el pp y no les da vergüenza reconocerlo, solo los que tienen mala conciencia reniegan de sus ideologias.
22 febrer, 2006 a les 17:40
Al comentario nº 72:
-La legalidad vigente en ruidos de discotecas?
-La legalidad vigente en aforos de discotecas?
-La legalidad vigente en horarios de las discotecas?.
-La legalidad vigente en camellos, chorizos y traficantes que pululuan por las discotecas?
-La legalidad vigente para los hooligans que nos vienen en verano de vacaciones?
-La legalidad vigente para los que vienen por aqui en verano a conducir a lo kamikaze?
-La legalidad vigente para los explotadores de trabajadores extranjeros sin papeles?.
-La legalidad vigente para escadalosas irregularidades urbanisticas tipo Cretu?.
A partir de ahora se va actuar contra todos estos problemas con el desplie de medios, la contundecia, y la rapidez que estamos viendos estos dias? si nuestras autoridades no nos pueden garantizar que va a ser asi mejor que busquen y rebusquen en algun cajo un gramo de dignidad y verguenza, que dimitan, se vayan a sus casas y se ganen la vida honradamente.
22 febrer, 2006 a les 18:16
Hola a tod@s. Lo primero dar las gracias a toda la gente que esta cada día en Cana Palleva impidiendo el paso a las maquinas cuando llegan, enfrentandose a la guardia civil, aplaudiendo a los coches que muestran su apoyo…a todos ellos GRACIAS de corazón. Los que han pasado por la casa “cuartel” del movimiento van a entender lo que les digo. Cuando llegas a Cana Palleva se respira un ambiente de crispación alto, la gente esta nerviosa…Pero también se respira ese ambiente solidario y hogareño que desprende la gente de aquí. Puedes ir solo y seras bien recibido. Puedes ir acompañado y unirte al grupo. Cana Palleva te da su bienvenida. Somos muchos los que por motivos de trabajo no podemos ayudar más a la hora de la resistencia, a la hora de la verdad, pero que sepaís que desde nuestros trabajos os seguimos a cada momento, radio, tv, prensa… No sé si conseguiremos algo pero el ruido…les tiene NERVIOSOS!!!! NO!! A LA DESTRUCCION!! ANIMO A TODOS Y A TODAS!!!
22 febrer, 2006 a les 18:19
Avui a na finca de cana palleva ho havia unes 350 persones anam aumentant.Avui ens han dat descans veurem dema….. somiem i esperem que segueixi aixi.
22 febrer, 2006 a les 18:24
Cada mañana hago el trayecto Santa Eulalía -Ibiza y nada mas amanecer observo como ahi especialistas midiendo las carreteras y los terrenos adyacentes…sera Santa Eulalía la proxima? NOOOO!! Por favor, paremos esto!
NO A LA DESTRUCCION!
22 febrer, 2006 a les 18:48
Terra i Llibertat= Trotskista = infiltrat par excellence
22 febrer, 2006 a les 19:20
Primer son les carreteres, després les gasolineres, despres els restaurants , despres algun P.A.I.junt un camp de golf , despres com hi ha tant asfalt, cal canalizar les aigües perque ja no troven terra per sucar i aixi fins que no quede ningun tros on creixer cap flor.
Des de el Pais Valencia No a la destrucció
22 febrer, 2006 a les 19:26
la legalitat és una farsa repulsiva que s’inventen els rics per mantenir sotmesa la població. la violència monopolitzada per l’estat i actuant en nom de la legalitat no defensa mai res que no siguin els interessos dels més poderosos.
voleu que aquesta sigui la conclusió que tregui el poble d’eivissa de l’experiència que ara estam vivint? o potser seria millor que qui ho ha de fer abandoni els projectes d’autopistes, amb una àmplia oposició social, i opti per unes reformes raonables i consensuades.
cada un dels responsables en aquest assumpte ha de saber el que ha de fer en cada moment.
22 febrer, 2006 a les 19:35
Jo no puc anar a ca na Palleva perquè sóc estudiant i estic fora de s’illa, però el meu pensament està sempre amb els antiautopistes. Abans d’anar a classe sempre mirc aquesta pàgina, i en tornar també, per mantenir-me informada.
La meva tieta si que està sovint per Ca na Palleva, s’aixeca ben aviat per anar-hi. Ella em va explicant tot el que passa. Està molt emprenyada per tot el que està passant. La meva cosina, que és menor, va anar aquell dia a la casa d’en Pere Casetes, no per enfrontar-se amb ningú sinó perquè coneixia a la familia. Conseqüències: encara té l’esquena i el genoll adolorits i no pot fer ni gimnàsia. Realment alguna cosa no funciona quan una boixa, sense anar armada ni res és agredida d’aquesta manera.
A la meva familia, que era de tradició pepera de tota la vida, hi ha un descontent generalitzat. Més que descontent, estan molt emprenyats. I no dic que el que passa ara sigui responsabilitat només del PP, però sens dubte ells hi han ajudat moltíssim, covant tot això durant anys i anys. Un espai natural com era la nostra illa no es podia explotar tant com s’ha estat fent durant tant anys, per molts de sous que mogui l’industria del turisme. I ara van i diuen que volen fer un port al meu barri, Figueretes. Quan ho comentes a fora de s’illa, sa gent ni s’ho creu… Em fa por pensar que quan torni a ca meua, ni tan sols la reconeixeré…
En fi, m’he enrotllat. Això era simplement per dir que m’agradaria ser a Ca na Palleva amb tots vosaltres, però que no puc. Tot i així, faig el que puc perquè tothom a fora de s’illa s’assabenti del que està passant.
Un dia més, ànims als antiautopistes!!!
22 febrer, 2006 a les 20:13
Toda la puta vida votando a caciques y ahora pasa lo que pasa. Esta isla no tiene remedio
22 febrer, 2006 a les 20:17
Manifestación: unos 22.000
Votos del pp en 2003: 20.668
22 febrer, 2006 a les 20:25
Tienes razón 87, en el fondo saben sumar, por eso están tan nerviosos y tienen tanta prisa. Y eso que muchos no pudieron ir o sus “empresas” se lo prohibieron, pero el voto es secreto, gracias a Dios…
22 febrer, 2006 a les 20:28
Això no pot quedar així , resistència.
22 febrer, 2006 a les 20:31
El vot és secret, certament, pero fins i tot això els han fet creure que no és. Els han fet creure que si no els voten a ells (la màfia), ells ho sabràn. Idò NO¡ No ho sabràn. Votau el que volgueu, votau en llibertat, no per por o costum.
22 febrer, 2006 a les 20:32
Al menos la mitad de los que fueron a la manifestacion,seguiran votando al “amo”,siempre ha sido asi,es una isla de cinicos
22 febrer, 2006 a les 20:32
Querida (87) me parece patético e incluso me sonrojo al ver que aún se sige manteniendo la cifra de 22.000. Joder, ser objetivos. El problema es que si os creeis vuestras propias mentiras acabareis muy jodidos en mayo del próximo año. Esta bien soñar pero mentirse así mismo es de tontos. Saludos
22 febrer, 2006 a les 20:44
Querido (90) tus chorradas empiezan a ser un insulto a la inteligencia. Acaso piensas que la gente de esta isla que vota al pp son imbéciles? Querido (91) una demostración más de lo bien asimilado que teneis el juego democratico. Vosoros pensais : o se esta conmigo o no mereceis la pena. Fascismo, puro fascismo.
22 febrer, 2006 a les 21:06
No entiendo como alguien que no ha pasado por Ca na Palleva se atreve a opinar del tema. Yo me levanto cada día a las 6.00, voy a ca na palleva y después a trabajar. Me voy tranquila cuando veo a mucha gente apoyando y ayer (martes) me fui disgustadisima, me dolia todo, pero era un dolor interno difícil de explicar y mucho menos de curar. Me encantaria quedarme en la cama un rato más, desayunar tranquila en casa, etc. pero no me quedaria tranquila.
No tengo raices ibicencas, pero llevo dos semanas demostrando que quiero a esta ISLA más que muchos de los que presumen d´eivissencs.
Pd. por cierto, no me vereis en ningún medio porque los esquivo.
AMUN CA NA PALLEVA!!!!!!!
22 febrer, 2006 a les 21:09
Rumors de dimisio????? però què deis!!!, si en Socies ni sap on cau Eivissa i molt menys l’interessa en absolut on para aquesta roca semi-africana. Passa de naltros.
22 febrer, 2006 a les 21:10
espardell:
Vull recordar-te que va ser l’endemà de la manifestació que va sortir per primera vegada el tema per TV3 i per TV Esp. No confonguem els termes de les coses.
22 febrer, 2006 a les 21:16
Vara de Rey:
“Defender la legalidad vigente”? Què vol dir això? Enviar un comando d’antidisturbis a destroçar el negoci a un líder de la plataforma a qui mai li han enviat una sola notificació d’expropiació???
El concepte de legalitat està tan manyuclat que pareix mentida que ningú el faci servir a aquestes alçades.
22 febrer, 2006 a les 21:41
Com és que encara ningú no ha dut el tema al Congrés de diputats. Què en pensa en ZP-Talante de lo que fan els seus per aquí??
22 febrer, 2006 a les 22:18
Nihilismo no fa falta dir-te res mes, no hem val pena. Ja veig que la bona gent ha entés el que volia dir (gràcies vicent).
D’altra banda una reflexió: potser hi ha gent del PP que no està d’acord amb el projecte de carreteres però si comparteix altres projectes que dur a terme aquest partit. No passa res per fer vora a la persona que has votat que s’ha equivocat, no tot es pot fer be. Per això convido a la gent que ha votat a aquest partit que deixi ideologies de banda i valori amb objectivitat si realment beneficia a Eivissa i així a lo millor comprendran que feim a Ca Na Palleva i a les manifestacions.
22 febrer, 2006 a les 22:30
Al 99: Conèc de primerà mà, prou gent de PP que esta en contra des projecte i han anat a totes ses manifestacions, han firmat i no tenen cap problema en dir que no estan a favor de s’autopista.
Com moltes vegades han dit, han estat enganyats. Fer autopistes no estava en es programa electoral.
22 febrer, 2006 a les 22:37
una qüestió: educació obrirà una investigació i enviarà als inspectors per saber perquè l’alumnat i professors de Sant Jordi no varen poder arribar als seus centres gràcies al tall de carretera dels antidisturbs?
22 febrer, 2006 a les 22:39
ànims pels de ca na palleva i can malalt des de Barcelona…
22 febrer, 2006 a les 23:35
Muy buena pregunta 101, pero te puedo asegurar a día de hoy que nadie a pasado por el Instituto, sólo ha venido un periodista del diario de ibiza, y eso que al cortar la carretera a esa hora algunos alumnos en vez de entrar en clase se fueron a Ca Na Palleva, en este caso el Instituto no tiene ninguna culpa ya que los propios profesores se vieron afectados por el corte de carretera.
23 febrer, 2006 a les 00:06
El més fort era les excuses que donava la guàrdia civil als cotxes que no deixava passar: que si els antiautopistes han tallat la carretera perquè estan manifestant-se, que si un nen ha tengut un accident,etc. Si això que és cert és per demanar explicacions a més d’un.
23 febrer, 2006 a les 00:09
yo tenia entendido que la carretera se corto despues de que varios antis intentaran cortarla tumbandose en el asfalto. que los picolos cortaran la carretera es logico viendo como estaban los animos. podia suceder una desgracia y ya solo nos falta eso para que la mecha no la apaguen ni siquiera esos bomberos que tanto se quejaron de uqe les mandaran a limpiar a sant jordi.
23 febrer, 2006 a les 00:31
vuestro nuevo dios, buenafuente, acaba de hablar de vosotros en su programa. imagino que conoce mucho ibiza, creo recordar que en verano estuvo por aki y salieron sus fotos en casi todas las disoctecas. otro amante de nuestra verde e idilica islita…
23 febrer, 2006 a les 00:31
Si señññoooooor!!! buenafuente rules!! jajajaja, ahi ahi! criticando ante toda españa la autopista!!!
23 febrer, 2006 a les 00:32
EN Buenafuente ha parlat sobre el tema de l’autopista, un 10 per a ell. EL més trist veure com gent que no és de l’illa surti a defensar-la. Gràcies Andreu per aquest 5 minuts per nosaltres. “nos dejaran el corazon negro”
23 febrer, 2006 a les 00:32
les ha dicho a los politicos: sigan asi, y dejaran la isla a su imagen y semejanza: rica, pero con el corazon negro…
kienes eran k no kerian k se hiciera eco?! juaz! toma ya!
23 febrer, 2006 a les 00:40
OLEEEEEEEEEEE ESTO MARCHA POR FIN SE HACEN ECO DE LO QUE PASA AQUI EN IBIZA TOMA YA
VIVA CA NA PALLEVA
23 febrer, 2006 a les 01:03
El tiempo es oro, y más en televisión, pero lo que acontece en Eivissa ha merecido unos minutos de Buenafuente en Antena 3. Sin duda un acto solidario, se nota que le gusta Ibiza.
Esperemos que todos los amantes de la isla, de aqui y de alli sigan su ejemplo.
23 febrer, 2006 a les 06:02
Eivissenc: No és cert el que dius. La carretera la tallaren a les 7.30 els guardies civils perquè la gent no pogués arribar a Ca na Palleva. La gent que, hores després, es va posar enmig de la carretera va ser davant la desesperació de que un cordó d’antidisturbis estava fent barrera perquè les màquines entrassin i arrassassin l’hivernacle de Toni Malalt i Pep Guasch, SENSE AUTO JUDICIAL I AMB UN ACTA D’OCUPACIÓ FALSA. Jo hi era, no m’ho invent. Hi eres tú? No, veritat? Idò deixa d’intoxicar o de llegir pamflets que intoxiquen
23 febrer, 2006 a les 07:14
106,insinuas que quien frecuenta las discotecas de la isla ya no la ama??
23 febrer, 2006 a les 07:15
Me voy pa Ca na Palleva!!!
23 febrer, 2006 a les 07:49
I jo em demano?
- Ningú no s’en ha donat de que la terra roja que estan trajinant el camions d’en matutes s’está volcant a la finca on está projectat el camp de golf d’en matutes, devant s’hipodrom de Sant Jordi?
- Ningú s’ha demanat, quina es l’empresa subcontratada pel MAB que s’ha adjudicat el desforestament i apropiació del pins, ametllers, garrovers i savines de les vores de sa carretera?
- Encara i ha algú que no veu la conexió “Port esportiu de Ses Variades-Port esportiu de Es Viver-Golf de sa Sal Rosa-Aeroport”?
- Algú ha vist la “nota de rectificació” publicada a “El Mundo” de la mentira publicada fa tres dies respecte dels propietaris de Ca Na Palleva?
Es el que l’infame Botja volia dir quan es referia a “los que cortan el bacalao”…i l’hi va traïr el subconscient?
Segur que tomba, tomba, tomba…
ÁNIM I FORÇA A TOTHOM! LA MERDA ESTÁ A PUNT DE EXPLOTARLIS A LA CARA!
23 febrer, 2006 a les 09:40
En això del tall de tràsit, alguns no deis ver.
La guàrid civil va tallar a Can Cifre i a l’hipòdrom, i també controlava el trànsit que venia de platja de’n Bossa i pels camins.
Això si, deixava passar camions i els cotxes que ja estaven dins la zona els deixava sortir, i davant d’un camió s’hi va posar un manifestant i després l’altre que li va agafar l’atac.
Jo ho vaig veure així per què estava a 50 metres.
23 febrer, 2006 a les 09:57
Efectivament, i ahir el Mundo encara s’atrevia a dir que la carretera havia estat tallada prop de cinc hores per els antiautopistes, malgrat tothom ja sapigues que no era així, avui el Diario de Ibiza trata el tema del tallament de la carretera i el malestar dels ciutadans, el Diari de N’Abel i els seus amics esta arribant als nivells informatius del govern ANSAR quan els atemptats del 11-M…
23 febrer, 2006 a les 10:40
Al 115: Es más que eso, estan recogiendo toda la tierra de desde Vila hasta Sant Antoni, para venderla. Lo peor, es que ese dinero que sacan de vender la tierra, no se renvierte en el coste de la autopista, sino que va a parar al bolsillo de las constructoras.
Así de triste es el tema.
23 febrer, 2006 a les 11:19
Domingo carroza de la Plataforma!!! ven a apuntarte a Ca na Palleva!!!! Cuantos mas seamos más ruido haremos.
Visca Eivissa!!!
23 febrer, 2006 a les 13:34
Explicación de la concentración en el SOIB:
Hoy alguien me ha comentado que según la radio y el Diario de Ibiza, parece ser que se zarandeó el coche del Sr. Palau en la concentración que hubo en el SOIB el 22-II. Nadie vio que se zarandeara a nadie ni a nada (ver definición de dicho verbo en el diccionario de la Real Academia) Allí lo que hubo a la salida fue gente que gritaba sus consignas y emitía ciertos epítetos, más o menos afortunados, y policía nacional que le hizo el pasillo para que dicho señor paseara su cínica sonrisa.
Por favor, que no le carguen al colectivo de estudiantes los zarandeos que no hubo.
Para lo que nos están dando creo que la gente se comporta con extremada exquisitez.
23 febrer, 2006 a les 13:37
112, si pregunto será porque quiero conocer todas las versiones. si pregunto, será, evidentemente, porque no estaba allí. como comprenderás, sería una muestra grave de hipocresiá por mi parte ir a ca na palleva cuando creo que no teneis ninguna razón. en cuanto a lo del acta judicial y de ocupacion, no puedo decirte nada. pero imagino que algo tendria mab para poder entrar porque, si no, la guardia civil no le hubiera defendido.
115, yo si he visto algo sobre una corrección que habian pedido los propietarios de ca na palleva. miratelo bien antes de hablar.
23 febrer, 2006 a les 16:34
Socias i Bar han estat còmplices d’un acte repugnant d’intent d’intimidació a Malalt i Pep Guasch. No és altra cosa. Si tenen vergonya, els farà vergonya sortir al carrer i dimitiràn. Com no en tenen,ni un ni l’altre, continuaràn a la poltrona.
23 febrer, 2006 a les 19:50
121- Eivissenc: repetir afirmaciones categóricas hasta el aburrimiento es el “porcojones” de la gauche. Imperativos de la política de masas, consignas moscovitas de la III Internacional etc, etc Es dificil hacer política con algunos mimbres.
Yo aun no he visto evidencia apreciable de “mar de fondo en el PSOE”
23 febrer, 2006 a les 20:18
El Pais Valencia, també esta patint molt la politica del P.P.
Més de 70 entitats en defensa del territori es concentraran dissabte a València
Compromís pel territori, que agrupa més de setanta entitats, ha convocat una concentració a la plaça de l’Ajuntament de València dissabte 25 de febrer a les onze del matí. En una conferència de premsa avui migdia, han comunicat que ocuparien la plaça per denunciar les agressions al territori, reclamar que s’apliqués la moratòria urbanística i llegir-hi un manifest. Després, és previst que la protesta es traslladi davant les Corts i de la Generalitat.
El manifest, el llegirà l’escriptora Carme Miquel davant l’ajuntament, i després s’entregarà a la Generalitat. Defensa que s’aturin les agressions al territori i el patrimoni cultural, que no s’aprovin més projectes urbanístics i s’aturin els que no són clars fins que no hi hagi un model territorial decidit. Des de Compromís pel territori, es demana un debat social en què hi puguin participar els ciutadans per acordar el model territorial i el desenvolupament urbanístic, econòmic i energètic.
Entre els col·lectius que formen part de la plataforma Compromís pel territori, hi ha Xúquer Viu, Escola Valenciana, Ca Revolta i Acció Ecologista Agró. La plataforma farà una trobada el mes de maig, i ha convocat una gran manifestació pels carrers de València el 3 de maig.
23 febrer, 2006 a les 21:12
Més solidaritat de tot arreu. Quanta amenaça al territori¡ Deu meu, son insaciables¡
23 febrer, 2006 a les 23:14
gracias calçes por la aclaración, jejejeje.
24 febrer, 2006 a les 06:27
A veure idò si des de Madrid cessen a aquests dos impresentables
24 febrer, 2006 a les 09:58
i tu que en saps del Psoe, Calces, que recordes antigues militàncies?
25 febrer, 2006 a les 01:08
El Josep Maria Costa esta fent un paperet lamentable. Només busca els rèdits electorals del seu partit pero és que a més ho fa d’una manera barruera i poc dissimulada. Mal favor fa al seu secretari general. Des de que ha pogut entrar en l’Executiva del PSOE, després de tants d’anys d’intentar-ho, ha perdut el sentit de la proporció.
25 febrer, 2006 a les 10:43
Desconozco el alcance de los proyectos de Autovias, Autopistas, e incluso dezconozco los proyectos de paseos costeros en Sant Antoni. Creo que Autopista o Autovia para comunicar 15 Km. entre Ibiza y Sant Antoni es desproporcionado.Creo que ocultar la información, hace pensar que se pretende ocultar algo. Seguramente hay motivos para ocultarlo, de lo contrario, podrian cumplirse plazos para el cumplimiento de las normativas vigentes. Es de esperar que no se hagan normativas para solucionar cada caso concreto.