Llibertat d’expressió

22 febrer, 2006
By

La llibertat d’expressió no es va establir com a dret fonamental de les persones per a protegir els que diuen coses agradables, divertides, políticament correctes o amb les que tothom està d’acord. La llibertat d’expressió és una altra cosa, com ens han recordat repetidament amb la polèmica de Mahoma i les vinyetes. En Franky fa dos dies que no té la seua vinyeta habitual a Diario de Ibiza, només perquè la de dilluns passat no va fer gràcia a tothom. No són pocs els que la troben a faltar.


L’última vinyeta d’en Franky, almenys per ara

129 comentaris a Llibertat d’expressió

  1. XIKU on 22 febrer, 2006 at 08:11

    No a la censura , parece que estamos en la epoca franquista o eso les gustaria a los del pp cada vez que se acuerdan de esa epoca de represion se les pone …

  2. proper dimarts ve Matas on 22 febrer, 2006 at 08:18

    El proper dimarts vendrà un des vasalls d’en Matutes, aquell que diuen que és president de no se què. Faran un acte per cerlebrar el seu dia de les Illes Balears. Serà al recinte ferial, on supose que aprofitaran la policia que ha vingut. Serà a partir de les 19:00 aprox. Els hauriem de donar una acalorada benvinguda.

  3. io mateixa on 22 febrer, 2006 at 08:20

    es una verguenza que un acudit como este traiga tanto malestar, llevo aÑOS VIENDO A franky haciendo parodias buenisimas de todos los colores. ADEMAS NO ENTIENDO LA OFENSA QUIEN PIERDE OLI ES LA MAQUINA ¡NO

  4. Libertario on 22 febrer, 2006 at 08:27

    Hay que defender el derecho del Diario de Ibiza a echar a la calle a los homófobos fascistas que se meten en la vida privada.

  5. Cui on 22 febrer, 2006 at 08:31

    Franky es un homófobo. Diario de Ibiza ha hecho lo correcto. Todo tiene un límite.

  6. asd_ on 22 febrer, 2006 at 08:32

    Coneixent com funcionen les coses a can Diario, no és cap sorpresa que en Franky hagi desaparegut del mapa. És un acte improcedent i difícil de justificar per part de la direcció. Ha estat la millor manera de magnificar el fet. I segur que en Botja íntimament està encantat.

  7. Anònim on 22 febrer, 2006 at 08:37

    El decano de ibiza y formentera tambien esta manipulado!
    Pues ahora a comprar el Ultima Hora se ha dicho!

  8. Anònim on 22 febrer, 2006 at 08:47

    En vaig fins el barret de censures gratuïtes. L’acudit només pot semblar homòfob a algú que té la pell molt fina. A més, per això estan els acudits, per dir (aquí ni es diu, només s’insinua perquè els personatges parlen de la màquina) el que en els escrits suposadament “seriosos” no es pot dir.
    Si en Botja no fos un personatge públic, pot ser no s’hauria de preocupar de que el caricaturitzessin.
    Valga a dir que encara em sembla que se’l tracta molt bé, perquè caricaturitzable ho és un bon raig… Com no s’ha aprofitat aquesta mina fins ara? Perquè se li fa un tractament tant excessivament benevolent? Això només és malavesar-lo, i quan li toquen una mica la pera, passa el que ha passat ara.

  9. Cui on 22 febrer, 2006 at 08:48

    Ah, y me olvidaba: Franky suele tener bastante poca gracia y talento. A ver si ahora le vamos a convertir en un Forges.

  10. estudiant on 22 febrer, 2006 at 08:55

    Ei ei… al 4 i al 5
    a tots els “libertarios” “democrates” i altres semblants se us omple la boca molt rapid dient homofob, feixista i altres coses per l’estil.
    Crec que la broma pot ser de mal gust per a algú, pero no és homofobia. Homofobia és el que practiquen gent com els de la COPE (si voleu cites, cap problema), el PP (no és homofob estar en contre les bodes gais, oi?) i altres derivats.
    Si segons vosaltres és lògic que hagin fotut fora a en Franky, per coherència haurieu de demanar el tancament d’una emisora com la COPE o d’un diari com la Razon (a quanta gent van fotre fora per aquella portada tant polemica de’n carod donant-li la ma a un etarra?).

  11. Anònim on 22 febrer, 2006 at 08:56

    7, nada de eso. El Pronto también está manipulado, por Marujita Díaz y Mar Flores.

  12. homo sapiens on 22 febrer, 2006 at 09:01

    Jo trob un problema amb tots els arguments progres i de la vida privada. Que jo sàpiga una part molt important del moviment gai (les unanimitats no existeixen) considera legítim “treure de l’armari” els personatges públics que actuen contra la seva condició de gais.

    No sé ni m’importa quina inclinació sexual té en Botja. L’acudit serà millor o pitjor però ningú l’hagués entés (no vull dir ja escandalitzat) si no fos perqué tot Eivissa va plena de comentaris sobre aquesta suposada homosexualitat.

  13. Anònim on 22 febrer, 2006 at 09:11

    I si hagués sét El Mundo qui hagués publicat un article amb insinuacions semblants sobre l’intimitat de qualsevol dels cárrecs públics del PSOE, IU, ENE, ERC o els editors d’Eivissa Confidencial ¿qué dirieu? ¿Vos semblaria tot tan normal?
    Hi ha alguns que teniu un concepte de llibertat, democracia i respecte molt estret: només serveix per vosaltres, els vostres amics i els vostres afins. Pels altres, tot s’hi val.
    Aixó és exactament el que fa la dreta reaccionària i, al menys jo, no vull ser com ells!!!

  14. uno de ses feixes on 22 febrer, 2006 at 09:14

    que opinariais si un dibujante del mundo hubiera insinuado que, Pilar, Vicente, Jose, etc, perdian aceite,lo considerariais libertad de expresion?, una cosa pueden ser los mentideros de calle y la otra, son las paginas de un diario, como siempre todo tiene un limite y vosotros dos raseros, como buenos defensores del fin justifica los medios

  15. Anònim on 22 febrer, 2006 at 09:16

    Quans diaris coneixeu a Espanya que es dediquin a airejar la condició o els habits sexuals de ningú?

  16. Cui on 22 febrer, 2006 at 09:18

    Cada día hay más gente que pierde la razón en esta isla.

  17. Anònim on 22 febrer, 2006 at 09:29

    Estoy totalmente de acuerdo con el 2. Deberíamos darle a Matas una bienvenida por todo lo alto. Sí, sí, sí…

  18. Anònim on 22 febrer, 2006 at 09:32

    Ei 13, això és un acudit no un “article”.
    i 14 i 15, de més grosses n’han dit-escrit i tot ha seguit igual. Si us pica, us resqueu.

  19. yo pierdo vinagre on 22 febrer, 2006 at 09:34

    al leer algunas cosas de las que se escriben referentes al chiste de franky
    pero qué estupidez más grande es darle importancia a ese chiste, como a qualquier otro
    si en vez de hacer referencia al sr ese que no tiene vergënza de tratar a los manifestantes como si fuesen borregos, diciendo las mentiras que le vinieron en gana, hubiese sido hacia un politico sudamericano, chino o frances, nadie habria dicho ni mu
    YA ESTA BIEN DE MAMONADAS
    Centremonos en el tema estella, digoo estrella, el de la corrupcion que generan la construccion en esta isla ( y en el resto del planeta, claro)
    dew

  20. Anònim on 22 febrer, 2006 at 09:37

    13, si passàs això que dius posaríem el crit al cel i muntaríem un cristo. Com ha de ser, i com tenen tot el dret de fer els ofesos per en Franky. PERO res de tancar diaris o despatxar treballadors.

  21. uno de ses feixes on 22 febrer, 2006 at 09:40

    no pica, sencillamente es incorrecto, que dirias si mañana cierto dibujante sacase a una importante ex-dirigente del pacte, muy presente en las algarabias de cana palleva, pegando e insultando a su marido, tal como hace siempre, tanto en publico como en privado,te pareceria bien?.

  22. Eivissa Confidencial on 22 febrer, 2006 at 09:48

    Donam per fet que tots sou conscients que l’anonimat no és impunitat per fer segons quines acusacions si són falses.

  23. Anònim on 22 febrer, 2006 at 10:21

    Les vinyetes d’en Frankie mai m’han fet gràcia, i aquesta encara menys.. no veig perquè ha de barrejar una cosa amb l’altra… però d’aquí a fotre’l fora… vull dir que el fotin fora per dolent, que ho és, però no per això…

  24. Ibicencocabreado on 22 febrer, 2006 at 10:23

    Si el Mundo o algún altre mitjà hagués publicat un chiste similar però al contrari,o sigui, contra la plataforma o l’oposició política (que de fet contra la plataforma ja ho han fet)està clar que no els hi faria graci a alguns,però segur que no el censuravan,però segur!!! I això,precisament,és lo més trist.
    I a més,qui perd oli és la màquina de contar manifestants i el que cadascú vullga interpretar és cosa seva…

  25. Anònim on 22 febrer, 2006 at 10:29

    quines asenades, el mundo ja ha fet tot això que deis, que per això cobren. Allí no despedeixen a ningú, ja no dic per fer brometes, sinó que ni per insultar, difamar i desinformar.

  26. uno de ses feixes on 22 febrer, 2006 at 10:58

    EC, mis afirmaciones son ciertas, las he vivido en primera persona y por respeto al marido no revelo el nombre de la politica implicada.

  27. Anònim on 22 febrer, 2006 at 11:19

    esto va por ti número 5:si todo tiene un límite,coméntaselo a la familia Matutes y sus autopistas!!!que creo que son más perjudiciales que una simple viñeta!!!A QUIEN NO LE HAGA GRACIA QUE NO LA LEA..ENCIMA PRETENDERAN QUE SE LES ALABE POR LO BIEN QUE LO ESTAN HACIENDO!!!LIBERTAD DE EXPRESION!!!!

  28. Periodista on 22 febrer, 2006 at 11:22

    Si aquest acudit es passa de la ratlla, el que hauria d’haver fet el director del diari és impedir la seua publicació. Si has permès que surti, el mínim que pots fer és defensar la feina dels teus treballadors i no donar-los vacances forçades.

  29. eivsissenc on 22 febrer, 2006 at 12:01

    28, tienes toda la razon. mas que nada porque el director es el responsable maximo de lo que sucede en el medio. o sea, que serra tenia que saber que ese chiste se iba a publicar antes de publicarlo. no es de recibo que despida al dibujante (si es que lo ha hecho) por algo del que es él el responsable.
    si realmente ha despedido a este dibujante y franky recurre a los tribunales imagino que le darán la razón. serra no podra deccir ante un juez “es que yo no estaba y no sabia lo que se iba a publicar”. el que figura como director es él y, por lo tanto, el responsable es él.

  30. Anònim on 22 febrer, 2006 at 12:03

    Totalment d’acord amb el comentari nº 28, per cert algún altre diari publicat a Eivissa i Formentera ve publicant vinyetes d’un gust més que dubtós sobre Bernat Joan, Pilar Costa, José Manuel Bar i altres personatges politics d’esquerres sense que hi hagi tanta polèmica, en qualsevol cas que quedi clar que aquells que assenyalen als altres amb un dit acusador tambés s’assenyalen a ells mateixos amb els altres quatre.

  31. Anònim on 22 febrer, 2006 at 12:08

    Però si és una vinyeta la mar d’innocent! Puf, donar-li més voltes ja és bambejar

  32. jo on 22 febrer, 2006 at 12:12

    Us record que Franky ha fet acudits amb un home defensant pegar a la seua dona així com una llarga llista d’acudits masclistes. Se l’hauria d’haver fet fora abans.

  33. Anònim on 22 febrer, 2006 at 12:26

    28 y 29 habláis sin tener ni idea de lo que pasó. Preguntad a cualquiera del Diario y os lo podrá contar. Según dicen fue Franky el que hizo imposible cualquier control.
    De todos modos, para el caso es lo mismo. Si se le hubiera visto antes y se hubiera impedido su publicación, estos que no respetan la intimidad ajena hablarían de censura. Y si se publica y luego el dibujante tiene que atenerse a las consecuencias, pues entonces tampoco les parece bien.
    En fin, siempre les quedará EC para insultar a quien quieran, hablar de la intimidad de quien les parezca y encima no tener que dar la cara. ¡Viva la libertad!

  34. dona on 22 febrer, 2006 at 12:36

    Coincido en que el trabajo de un periodista o colaborador debe ser supervisado, pero también hay que apelar al criterio personal de cada uno. Este dibujante se ha metido en la vida privada de alguien y, además, considero que tendría que haber desaparecido antes del Diario porque ha publicado viñetas racistas, machistas, homófobas… creo recordar que la Constitución prohíbe este tipo de apologías. Basta de hablar de la vida privada de la gente.

  35. Anònim on 22 febrer, 2006 at 12:40

    Hoy el Diario el Mundo para intentar desacreditar a Fanny Tur, Josep Antoni Prats y Juan Rubio se dedica a insinuar (sin aclarar para nada si esa información está contrastada con los horarios laborales de estas personas) que ellos estan en actos de movilización contra las autopistas por que estan escaqueados de sus respectivos trabajos, ¿os parece lícito? ¿eso no es criticable?.

  36. Nihilismo4ever on 22 febrer, 2006 at 12:52

    Si es cierto y puesto que son cargos públicos, si.

  37. Anònim on 22 febrer, 2006 at 12:55

    Imagino que recordareis esa empresa fantasma que habia contado uno por uno los asistentes a la manifestación antiautopistas del pasado verano que se inventó Marí Tur, pese a que es muy criticable la viñeta en cuestión no lo es menos el personaje, algunas de sus conductas estan a años luz de lo que debe ser el comportamiento de los cargos que ostenta.

  38. Anònim on 22 febrer, 2006 at 12:57

    Ànims Franky. Colla de hipòcrites intransigents i sense sentit de l’humor, a fregir espàrrecs

  39. Anònim on 22 febrer, 2006 at 12:57

    Eso mismo, pero en cualquier caso demostrando antes que es cierto, ¿no?.

  40. eivsissenc on 22 febrer, 2006 at 13:03

    30, si te refieres a el mundo, no he visto alli ninguna viñeta que llame gays como si de un insulto se tratara a los que tu mencionas.
    33, lo del control imposible no te lo crees ni tu.
    35, como te ha dicho el 36, se trata de cargos publicos y funcionarios que se pasan el dia en ca na palleva. no se si tu trabajas, si tienes una empresa, si tus jefes te permiten hacer el ganso las horas en las que tienes que setar currando, pero a estos tios se les paga con pasta de todos y, como minimo, deberian estar en su puesto de trabajo las horas uqe les pagamos. que luego quieren estar en ca na palleva, cojonudo. pero en horas laborales, a currar, como todo el mundo.

  41. Elena Francis on 22 febrer, 2006 at 13:04

    Queridos antiautopistas, seguís demostrando que tipo de libertas de expresión quereis. Apoyais sin ningún pudor el chiste homófobo, amenazais a los redactores de los medios que no escriben a vuestro dictado. Esto, por mucho que os duela, se llama fascismo. Por otra parte es comprensible. Las fuentes en las que ha bebido siempre la izquierda han sido totalitarias.

  42. Anònim on 22 febrer, 2006 at 13:06

    Pero dice ¿El Mundo? algo de la vida privada de estas personas o insinúa algo de su intimidad o sus tendencias sexuales?

  43. eivsissenc on 22 febrer, 2006 at 13:06

    33, otra cosita, si se hubiear impedido la publicacion de la viñeta naide hablaria del tema porque, logicamente, nadie se hubiera enterado. no se si recordaras, que una vez en proa se saco a botja veestido de virgen y otra vez vestido de pagesa y no despidieron a nadie por ello.

  44. y mientras tanto... on 22 febrer, 2006 at 13:29

    llueve. 4000 árboles menos beberan este agua que moja hoy la tierra.

  45. fins es collons des PP on 22 febrer, 2006 at 13:35

    si l’acudit tenia un “picantet” per què el publiquen?, em pareix molt fort que el diario deixi de comprar es acudits a nen franky, la direcció del diario de ibiza dona bastant que desitjar, sempre han aixecat veles d’allà on bufa el vent. VOLEM ELS ACUDITS DE’N FRANKY!!!!

  46. Cassiopea on 22 febrer, 2006 at 13:49

    Fins que no torni en Franky jo no tornaré a comprar es diari. Altres vegades han publicat acudits seus amb un to masclista que haurien d’haver censurat però no ho han fet. Ara, senzillament perquè critica a una vella màquina de comptar manifestants que perd oli, no tenen cap motiu, més i més quan és la rialla de tot Eivissa el seu recompte d’assistents a la mani. Que torni en Franky JA!

  47. anònim on 22 febrer, 2006 at 13:52

    La dreta sempre ha practicat el principi de difama que alguna cosa queda. Ho fa des de bars, reunions, etc. Ni cas. Quan més intenten desacreditar més se’ls veu les intencions plenes de verí sense pensar que se’ls pot ribotar. Ànim Plataforma i tots els que donen la cara.

  48. JoMateix on 22 febrer, 2006 at 13:53

    Som un lector habitual del Diario de Ibiza i un incondicional de les vinyetes den Franky, però també crec que tot bon professional ha de sebre marcar-se els seus límits. Hi ha qüestions que poden ofendre o semblar de mal gust. La vinyeta crec que és ofensiva cap al col·lectiu gai. No es tracta de llibertat d’expressió, es tracta de qüestions d’ètica professional i del bon gust. Franky hauria de donar una explicació i, si escau, demanar disculpes. Crec que vivim en una societat que ha avançat prou en els darrers anys com per tornar a ridiculitzar, riure’s si es vol, per l’orientació sexual d’una persona. Això és el que dóna a entendre la vinyeta. Sigui de l’opció política que sigui, es pot jutjar una persona per moltes coses, però no per la seua condició sexual. L’actuació de Diario de Ibiza crec que és la correcta, al manco fins que hi hagi un aclariment per part de l’autor. Aquí no entren ideologies, entre la dignitat de la persona. No es pot considerar insult dir-li a algú que “perd oli”, la condició homosexual és ben legítima. El que és un insult és la forma de dir les coses. Ridiculitzar a una persona perquè usa mètodes de comptabilitat més que dubtosos i afegir a aquest argument que, a més, perd oli, es miri com es miri és ofensiu. Això és el que es pot interpretar fins que l’autor no aclareixi la seua intencionalitat amb aquesta vinyeta.
    SALUT I NO VOLEM AUTOPISTES!

  49. XIKU on 22 febrer, 2006 at 14:16

    QUIEN SE PICA AJOS COME

  50. XIKU on 22 febrer, 2006 at 14:21

    Es increible cuando alguien deibuja a mahoma con una bomba en la cabeza dicen que es libertad de expresion y cuando alguien dibuja una maquina perdiendo aceite todo el mundo dice que eso no se puede hacer esto es el mundo al reves, franky lo que hace es caricaturizar la politica ya sea de unos o de los otros pero bueno aqi ya se sabe de quienes no se puede hablar si no mirar lo que les a pasado a muchos periodista que quisieron sacar un libro de cierto exministro

  51. anònim on 22 febrer, 2006 at 14:36

    Estic d’acord en que en Franky s’ha extralimitat i que algú s’ha donat per al·ludit. No hem de consentir al·lusions personals ni intents de difamar quan no es troben altres arguments. Botja és un conseller nefast, impresentable, incompetent, i la seua vida privada no m’interessa el més mínim. No ha d’interessar ningú. Un altre cosa és que ha rebut de la seua pròpia medicina. És una persona que s’ha passat la vida difamant, calumniant i mentint sobre tot el que ha volgut. Ara prova la seua pròpia medicina.

    Deixem-nos d’aquestes qüestions menors i anem al tema important, que és aturar les autovies. Els que donen la cara saben que això els passarà factura. Ànim a la Plataforma

  52. Cassiopea on 22 febrer, 2006 at 15:11

    51, però en aquest cas no és que hagi provat la seva pròpia medicina, a ell no l’ha difamat ningú

  53. mepartoymemondo on 22 febrer, 2006 at 15:13

    Me parece mal que lo echen ahora por esa viñeta… lo debería haber echado hace tiempo por no tener ni puta gracia.

  54. eivissenc on 22 febrer, 2006 at 15:42

    50, mahoma no es un ser “vivo”, es un “ente” en el que algunos creen y otros no. bajo la libertad de expresión, cabe muy bien hacer una caricatura de mahoma con una bomba en la cabeza. pero botja sí es una persona, con nombres, apellidos, familia… y su condición sexual, sea la que sea, forma parte de su intimidad y, por lo tanto, está amparada bajo la constitución (derecho al honor, a la intimidad y a la propia imagen). esa es la diferencia.
    franky hace unos chistes horrorosos, pero alguien, la dirección, le permite publicarlos y le paga por ello. él es responsable de lo que ha dibujado, pero al publicarlo, su responsabilidad pasa al director del diario, que es quien decide que se publica y que, ante la justicia, es quien ha de dar la cara por lo publicado. serra debería haber defendido a frany? no se, pero al menos debería haber sacado una nota explicando lo sucedido y pidiendo disculpas a botja. de cualquier manera, no os preocupeis, seguro que franky vuelve en cuanto pase la tormenta. serra “sacrifica” en cuanto le leen la cartilla y le amenazan con la querella, pero solo un ratito.

  55. cabrera on 22 febrer, 2006 at 16:13

    perque el botja aquest es pot fotre amb tothom i amb tot i ningu pot ni anomenar-lo, quins collons, …

    Ei botja, vesten de s’illa, perque ets sa vergonya publica nº 1, jo creia que sa gent, al fer-se vella, es feia més inteligent, mes autentica, lo teu es el cas invers.
    Una cosa mes, hem fan fastic es homofogs i sa purria fatxa que ha demostrat aquest any el que son anant en contra de ses bodes gais, pero es pitjors son es fatxes que sommien amb una cosa i prediquen un altre, es pitjors.

  56. calces d'estopa on 22 febrer, 2006 at 16:19

    Rojam d’aquesta illa …L’ambit privat us resulta alié:En public heu de fer-ho tot. penqueu en ramat, reivindiqueu en ramat, us divertiu en ramat , pensseu en ramat, opineu en ramat: parleu tots a l’hora. Be us estaría un outing que deixes cul a l’aire des del palau del Montero fins les clavegueres del carrers la Marina…a veure si espavileu. A prendre pes…sac..

  57. XIKU on 22 febrer, 2006 at 16:22

    PARA EIVISSENC: MAHOMA NO ES UN “ENTE” POR SI NO LO SABIAS FUE EL PROFETA DEL MUNDO ISLAMICO COMO LO FUE PARA LOS CRISTIANOS JESUCRISTO.

  58. stella on 22 febrer, 2006 at 16:34

    Cada vez que oigo hablar al conseller me da caguerilla y tengo que salir corriendo, pero creo que hay que comenzar a desterrar estos tipos de humor si realmente queremos que cambie algo

  59. Eastwood on 22 febrer, 2006 at 16:35

    bon al.lot, mahoma era una persona, com ho era jesucrist. (demà t’explicaré els colors). Es pot creure o no en el que predicà, però no dubtar de la seva existència, és història.
    En qualsevol cas,si els talibans s’enteren que consideres persona a Botja i no a Mahoma ja voràs la que et cau.

  60. JoMateix on 22 febrer, 2006 at 16:41

    Me sembla ridícul voler polititzar una qüestió que, torn a repetir, és de simple ètica professional. Caricaturitzar és exagerar o riure’s d’aquells trets físics o de la personalitat més remarcats en algú, no ridiculitzar la seua condició sexual, que és el que dóna a entendre la vinyeta. Per qui no ha vist les vinyetes de Mahoma aparegudes en diferents diaris, només dir que en un principi aquestes volien plasmar com veuria mahoma l’ús que se’n fa de les seues doctrines per part dels moviments islamistes més radicals. Per això estic d’acord en què el diari danès que les publicà no hagi de demanar perdó.Qüestió diferent és cap on ha derivat més recentment el tema (noves publicacions, interpretacions molt diferents del sentit que tenien en el seu origen, etc.), que em sembla que és voler encendre els ànims, com també m’ho pareix la forma que té molta gent d’opinar de les coses sense sebre del que parla.
    SALUT I NO VOLEM AUTOPISTES!

  61. Biografo de los Botja on 22 febrer, 2006 at 16:50

    Como biógrafo desautorizado , de momento , del clan Botja manifiesto que el mejor de todos para mí es Vicent , no ha tenido reparos en salir del ….
    la verdad es la verdad , dígala Agamenón o su porquero

  62. Anònim on 22 febrer, 2006 at 16:54

    Diario de Ibiza mai ha publicat les caricatures de Mahoma i, que jo sapiga, mai ha defensat sa publicació, perquè no és pot insultat i criminalitzar amb bombes a tota una religió: n’això és diu islamofòbia. La vinyeta de Franky és de mal gust i n’ha de haver responsables: Franky, per suposat, però també el cap d’edició de diumenge passat.

  63. Anònim on 22 febrer, 2006 at 17:13

    en Botja té perfecte dret a tenir la seva vida sexual en privat, és clar, però un personatge com ell que fou còmplice de la jugadeta que li feren a ne’n Cosme Vidal, que manco que ésser víctima d’un acudit a un diari.
    En Botja no és cap subjecte privat, i no és el primer acudit que es fa sobre la vida privada d’un conseller, i sense pensar massa se m’acut que un del PP va dir a l’expresidenta Buscona de esquinas…
    I ell bé que reia.

  64. estudiant on 22 febrer, 2006 at 17:17

    No creieu que n’esteu fent un gra massa?
    Crec que Franky s’hauria de disculpar, és un error. Pero no n’hem de fer una guerra per aixó.

  65. Vara de Rey on 22 febrer, 2006 at 17:17

    Imaginaros un comentario similar de Santiago Pizarro, seguro que no diríais lo mismo y además tildariais de nazi reaccionario al que lo ha ilustrado

  66. ja ho sabiem on 22 febrer, 2006 at 17:54

    ja es sap que el Sr Conseller Botja és homosexual… no pensava que fos un secret.
    Però no pens que estigui bé fer broma amb aquestes coses.
    ës culpa des diari per haver-ho publicat, no den Franky

  67. Eivissa un jardí a la mar on 22 febrer, 2006 at 18:20

    No deja de ser un chiste, al que no le de gracia que no se ria! la reacción del “Diario”.. pues bueno..lo de siempre.

  68. estudiant on 22 febrer, 2006 at 18:26

    Per altra banda, no crec que l’homosexualitat de ningú sigui motiu per fer un acudit.

  69. calces d'estopa on 22 febrer, 2006 at 18:27

    La mayoría de los tortolitos proletarios que andan pregonando el odio de clase a lo macho-man: se han beneficiado del respeto a la clausura de los armarios (o del bagul, ya puestos)
    en su pueblo (allá en el cortijo grande..)les habrian cortado los huevos como a los vaqueros de Brokeback Mountain

    si farcias del carordias no remuerdas las leporcias

  70. calces d'estopa on 22 febrer, 2006 at 18:40

    Posdata: El derecho a la propia imagen está reconocido en la Constitución. La imagen es “propia”: No de los demás; no te la pueden construir con criterios de intereses políticos . Si no… mas vale tener buenas pruebas… Churchill demandó a unos cuantos rojos por idem y ganó…

  71. lulu on 22 febrer, 2006 at 19:14

    Ya sabemos cual es la politica de despidos y si no que se lo pregunten a la esposa del director que sabe mucho de eso

  72. anònim on 22 febrer, 2006 at 19:30

    és culpa del director per no assegurar-se que no es publiquen continguts ofensius. però em tem que el motiu de les represàlies (si és que n’hi ha) no és que l’acudit sigui homofòbic…

  73. anonim on 22 febrer, 2006 at 19:49

    No crec ni que en botja sugui maricó, ni que en franky s’hagi de disculpar.

    Les gracies les veu cada un on vol. Un beso a todos guapetones.

    Que torni en franky¡¡¡¡¡¡¡¡

  74. crispat on 22 febrer, 2006 at 19:54

    Com diuen a s’illa grossa “es que te sa coua de palla se l’encen aviat”
    En Frankie només es referia a sa màquina….
    Quines injusticies…..

  75. Boc d'feixes on 22 febrer, 2006 at 20:14

    Yo siempre he sido y seré un gran admirador de las viñetas de Franky en especial de Super Prats. No veo motivo por tener que llegar a este extremo (el chiste es buenisimo), pero ya se sabe; aveces las verdades ofenden, es más,pienso que deberia publicarse una revista informativa semanal haciendo parodia de las noticias de actualidad pitiusa con Super Prats y demas viñetas.
    ANIMO FRANKY, HERES EL MEJOR!
    P.D -Solo los Fachas no entienden ni saben apreciar tu humor.

  76. idees on 22 febrer, 2006 at 20:22

    Tinc una proposta per mantenir s’interès informatiu: que tothom que faci servir habitualment internet envii mails a nivell particular a programes que creguin que donaran la noticia: CQC, Els matins de TV3,Noche Hache, España directo, El Club, Diario de…,etc,etc. Que a vegades,per insistir,aguanten més temps una cosa. I lo principal és que a fora en segueixin parlant,que la gent de a peu no en té ni idea,en serio. Us ho diu una que viu a fora

  77. uno de ses feixes on 22 febrer, 2006 at 20:28

    como os gusta llamarnos fascistas, es gracioso, el problema no es decir si tal politico del Pp pierde aceite y tal politica del pacte casca de mala manera a su marido, el problema es que esto no es correcto decirlo publicamente, al igual que probablemente no es correcto reirse de Dios, o de Ala, del papa, del Pope ortodoxo, imaginate, por ejemplo tu como yo, somos muy feos estoy seguro que no te gustaria que se riesen de ti publicamente, creo que este franky es un gran humorista, pero todo se deberia poner por pasiva y no hacer a los demas lo que no te gustaria que te hiciesesn a ti.

  78. Hedwig on 22 febrer, 2006 at 20:36

    Anonymus 63: tens tota sa raó. Qui sembra vent, recull tempestes. Si ell fos una persona íntegra i respectuosa amb tothom, cosa que no és el cas, l’acudit sobraria.

  79. Elena Francis on 22 febrer, 2006 at 20:51

    Querido (76), el interés informativo no lo dan los mensajes enviados. Una noticia se difunde cuando es real. Tener cuidado vais a acabar cabreando a los medios nacionales cuando descubran que este follón lo habeis montado entre cuatro. Cuidado con la manipulación se acaba pagando. ¿Como ha estado la Ser nacional esta mañana? ¿Se han mojado? ¿Habeis escuchado la carta de Luis del Val? Pensar un poco y os dareis cuenta

  80. Anònim on 22 febrer, 2006 at 21:08

    En botja s’ha passat la vida difamant. Ja va començar ben jovenet amb el tan enyorat i admirat pare Morey i no ha parat, o sigui que no em vingueu amb romanços del dret a la pròpia imatge que, al cap i a la fi, com he dit, a ell no l’ha difamat ningú.

  81. Nuredduna on 22 febrer, 2006 at 21:19

    Crec que no està bé ficar-se amb la condició sexual de la gent,cadascú és com és i ja està.
    Valdria més ficar-se amb la vida política d’en Botja que segur que dona molt de si.

  82. Antiautopista on 22 febrer, 2006 at 21:24

    En esta isla hemos presumido siempre de liberales. Vemos a dos hombres de la mano o acariciándose por la calle y no volvemos la cabeza. Lo normal es que hubiera salido hoy este señor diciendo: Sí, soy homosexual y que pasa!. Yo hubiera dicho: ¡Muy bien!. Otra cosa es que este señor esconda su condición sexual, mientras anda entre Parrocos(Contrarios a tal condición) y llamándonos a los demás de todo.
    Si a Franky se le ha castigado por sacar a relucir su “secretito”, digo: ¡Muy mal, Diari!

  83. espipiufosforescent on 22 febrer, 2006 at 21:31

    Un prec a Eivissa Confidencial i al seu administrador anònim i ocult: per favor, atura això perque s’està ventilant l’intimitat sexual d’una persona (en Botja) a qui jo odic, però no puc consentir que això formi part des debat públic, ni tant sols a un blog com aquest. Gracies.

  84. Anònim on 22 febrer, 2006 at 21:40

    Però quins principis democràtics teniu? Que vol dir,tot això? Voleu dir que el fet que una persona no hagi respectat, hagi difamat o hagi fet i dit el que sigui empara a qualsevol a posar-se a la seva altura i a ser com ell?
    Quin exemple de progressistes demòcrates? Així no anireu en lloc? Vosaltres només voleu venjança, no justícia. No defensau principis. Molts de valtros sou i actual com els del PP, però a l’inrevès.
    L’únic consol que em queda és que per aquí només circulen quatre exaltats molt xulos darrera l’anonimat però que ferien plorera si s’haguessin d’identificar i argumentar.
    Jo no sé si els d’Eivissa Confidencial un n’adonau, però entre els que derrapen per l’esquerra i els provocadors de la dreta aquest blog cada vegada té menys sustància.

  85. Eivissa Confidencial on 22 febrer, 2006 at 21:39

    Sempre hi ha hagut molta discussió sobre on comença i on acaba la intimitat de les persones que viuen de la seua imatge (polítics inclosos). En tot cas, la conversa aquí la volem fer sobre en Franky i la seua llibertat per fer vinyetes de mal gust.

  86. calces d'estopa on 22 febrer, 2006 at 21:46

    La condición de liberal consiste en respetar el ambito privado e intimo de las personas, que sean estas las que decidan que valor dan a una u otra conducta.

    NO EN ABSOLUTO QUE EL AMBITO PRIVADO DEJE DE SERLO PARA SER PUBLICO

    Pandilla de rojos, mira que os lo digo nacisteis borregos colectivistas carne de regimen totalitario y morireis como tales . Cuando oigo a un rojo mencionar la palabra liberal se que o va a ciscarse en el capitalismo o va a tratar de negar los juicios personales de valor moral.

    PS:Los sacerdotes a cargo de las parroquias no son contrarios a una u otra (presunta) condición sino favorables a una forma de vida frente a otra. lee menos el dominical de”·El País”

  87. Anònim on 22 febrer, 2006 at 21:49

    Home, al menys un gest positiu. Eivissa Confidencial s’ha decantat amb seny i almenys reconeix (84) que la vinyeta den Franky era de mal gust.

  88. Eivissa Confidencial on 22 febrer, 2006 at 21:51

    Anonymous (84). La nota comença dient:
    La llibertat d’expressió no es va establir com a dret fonamental de les persones per a protegir els que diuen coses agradables, divertides, políticament correctes o amb les que tothom està d’acord.

  89. million dollar baby on 22 febrer, 2006 at 21:53

    Preguntes

    Perque … s’emprenya per un chiste tan inocent?

    Com s’atreveixen en ple segle XXI a fer fora d’una feina a algu per aixó a occident?

    Sa capital d’espanya es Madrid o teheran?

    Qui porta anys enfotent-se des fisic de sa gent? De ses dones? de tots els que no son com ell, es a dir, de tothom?

    A qui no han fet fora des consell despres de demostrar sa seva inconpetencia, inutilitat, prepotencia…?

    Quedeu en evidencia cada cop que obriu sa boca i ara a més defenseu un imposible, pero ja esta be, parleu parleu, que tothom s’en enteri.

  90. Cui on 22 febrer, 2006 at 21:56

    Ec, estáis desvariando. Lo que acabas de escribir es pura demagogia. Habéis iniciado un debate que hace rato ha pasado los límites de lo permisible. Allá vosotros, pero os estáis pasando por el forro muchos derechos. A mí también me molesta el Botja de los huevos, pero no hay que arremeter contra él de una manera tan zafia. Y reitero: Franky, además de homófobo, era un malísimo humorista, sin pizca de gracia y de gustos más que dudosos. Si tan bueno era, como algunos creen, seguro que le contratan enseguida (cosa que dudo) en otro medio.

  91. calces d'estopa on 22 febrer, 2006 at 22:06

    Perque no puc dir una veritat trista desagradable, políticament incorrecta i amb la que almenys ella no estará d’acord, com que la garrida dels mil duros necessita un clau, pero ja?

  92. anonim-ous on 22 febrer, 2006 at 22:13

    Aqui no se esta jutjant la homosexualitat d’en Botja, sino la llibertad d’expresió, segur que molts dels que aquí critican a Franky, també varen fer contra els talibans que no volien chistes sobre mahoma. D’altra banda es cinisme pur que el Botja s’empreny per aquest acudit, quan ell reiteradament s’en fot de molts altres colectius o persones que estan en desacord amb ell quan tota Eivissa sap el que el hi ha.
    i si no vol que se parli d’ell que no es pasetgi per segons on amb segons qui.

  93. Anònim on 22 febrer, 2006 at 23:09

    92: pero es que nosotros no somos como Botja, no queremos ser zafios o zahirientes como él. Y por eso nos parece un exceso intolerable lo que ha hecho Franky, porque también es zafio, zahiriente y de mal gusto. Y si a Botja nadie le llama la atención, le desautoriza o le echa, pues es problema del que puede hacerlo y no lo hace. Si en el Diario lo han hecho con su dibujante (que no humorista, porque de humor nada), pues han hecho muy bien.
    Y a otro que hablaba de cuando uno del PP llamó buscona a Pilar Costa, el expresidente Marí Calbet condenó esas palabras, criticó a su compañero que las había pronunciado y desde entonces creo que no se hablan. Si ese conseller hubiera sido empleado de Marí Calbet y el Consell una empresa privada, le hubiera echado a la cara sin contemplaciones. Porque Marí Calbet era bruto hablando, pero sabía muy bien donde estaban los límites del respeto, algo que Franky se ha pasado por el forro. Quien invoca la libertad de expresión como si fuera una patente de corso para insultar, difamar ofender o atropellar el honor y la intimidad de las personas es un imbécil. Porque en realidad está dando una coartada para amparar los excesos de El Mundo de Ibiza y Formentera. Para algunos, en aras de la libertad de expresión contra el PP se puede decir todo y hay que jalear a cualquier inconciente al que se le va la pluma, el rotring o el tintero, pero en cambio se rasgan luego las vestiduras cuando El Mundo insulta, difama, ofende y atropella el honor y la intimidad de las personas. Si Franky es un mártir de la libertad de expresión, cosa que no creo, entonces El Mundo, de cuyos textos abomino, merece la misma protección. Me pregunto ¿cómo puede haber tanto insensato suelto?

  94. Anem a palms on 22 febrer, 2006 at 23:11

    Parlau de respecte per la vida privada i la intimitat de les persones.

    Us oblidau d’una cosa: aquest acudit d’en Franky no l’hauria entès ningú si la “gràcia” estigués en coses íntimes o privades. Si tothom l’ha entès és per què no ho són.

  95. Eivissa un jardí a la mar on 22 febrer, 2006 at 23:20

    … limites permisibles??
    libertad de expresion; yo lo veo muy sencillo,
    significa que puedes decir lo que libremente te apetezca. no perdamos los papeles Censurable empuñar un arma, aporrear indefensos… con un boli?? si te lo clavan en un ojo..

  96. Anònim on 22 febrer, 2006 at 23:25

    95: es decir, que si a mí me apetece insultar, difamar o desvelar tu intimidad, ¿nada debe impedírmelo?

  97. eivissenc on 23 febrer, 2006 at 00:16

    gracias a todos los que amablemente me habeis explicado que mahoma no era un “ente”, que fue un ser vivo, como jesucristo. veo que el fondo no estais tan vacios. de verdad, me habeis sorprendido.
    al que me dice lo de explicarme los colores, no te molestes, porque tú solo ves uno y yo, afortunadamente, tengo una paleta que ya quisieras. de todos modos, insisto, gracias de corazón.

  98. Eivissa un jardí a la mar on 23 febrer, 2006 at 00:24

    96 Se invierte mucho en educacion , pero todavia se podría invertir más.

  99. Anònim on 23 febrer, 2006 at 00:35

    Buenafuente+Eivissa= Ridicul

  100. Anònim on 23 febrer, 2006 at 00:39

    94: Si tothom la entès és perquè tothom sap molt bé (i en Franky també) què vol dir que algú perd oli. I això fa molta gràcia quan ho diuen d’un altre, pero pensa si te’n faria mica si ho diguessin de tu o d’algú de sa teua família.
    I a més és una expresió ofensiva per molta gent perquè és el mateix que dir que qui té unes determinades tendències sexuals està avariat. Tot plegat fa caguera aquest debat provocat per un dibuixant que fa acudits grollers i reaccionaris sense cap puta gràcia.

  101. JoMateix on 23 febrer, 2006 at 00:59

    Crec que el debat sobre aquest tema està més que esgotat, això serveix simplement per a que els quatre de sempre es creuin insults. La vida privada de cada u no és assumpte per airejar-se en debat o fer-ne mofa. El que pensi el contrari que miri un poc cap a ca seua. Deixem les ideologies de banda i les males maneres, que sembla que això s’hagi convertit en un galliner on cada participant intenta llençar l’insult més fort cap al contrincant. Per la meua banda crec que tot és discutible sempre que hi hagi arguments raonables per sustentar-ho. Crec que aquí s’han acabat els arguments i per la meua banda els comentaris, el que havia de dir ja ho dit.
    SALUT I NO VOLEM AUTOPISTES!

  102. XIKU on 23 febrer, 2006 at 01:10

    Buenafuente+Autopistas Eivissa=POLITICS DES PP CAGATS
    RECUERDA QUE BUENAFUENTE ES EL PROGRAMA DE AMBITO ESTATAL MAS VISTO A ESTAS HORAS.

  103. Anònim on 23 febrer, 2006 at 08:12

    a la meva família no anirien d’amagat, és el seu problema si és un hipòcrita

  104. calces d'estopa on 23 febrer, 2006 at 09:39

    84- el problema no es el mal gust: les películes gore son de mal gust, l’Almodovar es de vegades mal gust, el Santiago Segura també,, (i jo també salvant totes les distancies)
    El problema es de drets personals que s’estan violant..

  105. Anònim on 23 febrer, 2006 at 16:17

    jo encara no entenc a què ve tanta història. l’acudit de Francolí fa referència a les conegudes inclinacions sexuals del sr marí tur, i això pot fer gràcia o no, però és el que hi ha. En cap moment l’acudit insinua que és un lladre, un violador o un assassí, que això sí que seria atacar la seva imatge. Jo no crec que el fet de ser homosexual sigui res d’especial, ni bo ni dolent, o sigui que suposo que l’acudit ve per l’hipocresia d’aquest personatge, però no és una crítica cap a la seva vida sexual (si és que encara en té).

  106. guardiacivil on 23 febrer, 2006 at 16:22

    Això és com dibuixar a Virtudes Marí sobrada de quilos i amb l’ombra del bigot o a Pedro Palacios amb la plantació capilar que s’ha fet al cap, pot no quedar estètic, però les caricatures son així i al Diario s’han posat com uns talibans. La propera vegada que un acudit no agradi al director, que no el deixi publicar. De moment, gràcies per haver publicat aquest, que segur, segur, que és el més fotocopiat de l’història d’aquest mitjà. Que torni en Franky!

  107. francisco on 23 febrer, 2006 at 16:46

    ALGUIEN SABE EL E-MAIL DE FRANKY?

  108. Anònim on 23 febrer, 2006 at 16:54

    si la gent comenta la seva homosexualitat és per les seves correries pe’s Cavallet, no per altra cosa.
    I això de que formi part de la vida privada i no es pugui comentar, no ho diu a cap llei, el que diu la Consti és que no et poden discriminar, però no que no se’n pugui parlar.
    Entre altres coses ja es poden fins i tot casar, i per suposat en públic.
    A més, no us enganyeu, a ne’n Franky no el represalien per defensar els homosexuals, sinó per què de bon matí hi ha trucades des de la casa gran parlant de retirar publicitat.
    Així és la cosa.

  109. calces d'estopa on 23 febrer, 2006 at 18:50

    108 Vatua Cristo una comare progre en acció:

    La “Consti” un diminitiu per mostrar amb les amigues familiaritat amb la llei de lleis; com la “Leti” , no?

    El dret a la intimitat es reconegut per la Constitució i empara aquest ambit: Inclus tenguent proves fefaents fer-ne la difussió es ilegal.
    Cas video del Vera amb el Pedro Jota i Exuperancia, si? O Corcuera ministre sociata, electricista i bocamoll. Empaperat per la mateixa metafora

    pero valtros seguiu; inercia de la llengua potser

  110. Un visitante invernal on 23 febrer, 2006 at 19:21

    Pero ¿quien es el Borjamari ese del que tanto hablais. Por lo visto es un poco como los Borgia del papado renacentista. Un poquillo especial ¿no?. Eso no es malo. Vamos, ni malo ni bueno. Es otra opción.

  111. VAIG NIG on 23 febrer, 2006 at 19:45


    me ha llegado un sms masivo al movil donde se afirma que han despedido a franky.

  112. Anònim on 23 febrer, 2006 at 20:08

    Em consta que l’acomiadament de Franky del Diari d’Eivissa està tangent més repercussió del que tots ens esperabem.

    L’estan cridant de totes parts, periodicos, semanarios de l’humor etc per a demanar-li que conti l’ocorregut i donar-li el seu suport.

    Si Franky s’ha passat el que es podria dir el bon gust i la discreció, no és la primera vegada que passa ni sera la ultima en els articles del Diari d’Eivissa així que no et dic en una vinyeta d’humor que el que pretén és la satira la ironia i ficar-se amb les barbaritats que pugui fer o dir un politic.

    El Diari d’Eivissa ha de tornar a publicar els acudits de Franky i al que no li agradin, que ho els llegeixi.

    Franky estem amb tu.

  113. Anònim on 23 febrer, 2006 at 20:25

    En Franky suposo que tindrà la decència de contar la veritat del que va passar i de com va marxar del Diari diguent que estava avergonyit del seu comportament.
    ¿O és que ara voldrà convertir-se en un màrtir de la llibertat d’expressió? Estiriem apanyats.
    De tota manera, qualsevol diari o revista podria quedar bocabadat de fàstig si se li envia una col.lecció dels acudits reaccionaris d’aquest senyor. Així que alerta que si busca projecció tal vegada li surtirà per la culata, perquè el Diari l’hauria d’haver acomiadat fa temps i em consta que ja l’havien indultat un parell de vegades malgrat el seu mal gust i els seus excesos.

  114. Endavant Franky on 23 febrer, 2006 at 20:41

    Per lo vist en Franky i es Diari han quedat bé prou abarallats. És una llàstima.

    No se perquè aquesta necessitat de tirar merda damunt ell. Jo tenc record d’acudits brillants i mítics, encara que també n’hi ha hagut que no m’han fet fred ni calor. Lo que no record de cap manera són els “reaccionaris”. Sincerament, no sé d’on surt això.

  115. cala pluma on-line on 23 febrer, 2006 at 21:04

    Forza Franky !!! non sucede niente ,questo talibano sonno pure essagerati ,a qui estrana questa notizia? , e normale si il Sre.Borgia perdi olio in caricatura sera perque a la sua vita particolare e un vero Leone sessuale

  116. jo on 23 febrer, 2006 at 21:48

    O sigui, que en Franky l’han tirat fora perquè li tenien ganes i no per fotre’s amb en Botja? Encara ho entenc menys…

    PD: jo tampoc record cap acudit reaccionari.

  117. Anònim on 23 febrer, 2006 at 22:04

    114: això surt dels comentaris que he sentit a la ONG de la qual formo part i de les meves pròpies observacions. I quan parlo d’acudits reaccionaris no parlo de política, sinó de questions socials (dones maltractades, immigrants, etc.)

  118. brokeback mountain on 23 febrer, 2006 at 22:19

    yuhoooo, si hay alguien aqui que sepa del tema soy yo, no hace falta que os lo jure, no?
    Venga chicas, de verdad, que esto es muy fuerte.
    Primero: Es verdad que ser mariquita segun donde es muy duro.
    Segundo: Es verdad que ser mariquita segun cuando es durisimo.
    Tercero: A nadie le obligan a casarse
    Cuarto: A nadie le obligan a ser un prepotente
    Quinto: A nadie le aseguran ser intocable, por mucho que dance como un cisne, blanco, siempre blanco.
    Sexto: Si escupes tanto, y al cielo, te cae en la cara, tonta.
    Septimo y último: Frankie, lo tuyo es una travesura, y eso esperamos de ti, que para otro tipo de ilustraciones ya tenemos el Lily.
    venga, fachillas, salgamos todas ya, de la mano, poco a poco, de la mano.

  119. Anònim on 24 febrer, 2006 at 18:23

    Siguiendo con el 119.

    ¿Que ocurriría si muchos de los acunciantes que ponemos la publicidad en el Diario de Ibiza, la cambiaramos de medio debido a la arbitrariedad de despedir a Franky.

    Todos los que se meten en politica ya saben que van a ser criticados. Si hay alguien que no quiere aparecer en los medios de comunicación, dimite y se va a su casa que seguro que ni Franky ni nadie se meterá con él.

    Por otra parte, con las declaraciones con que ultimamente nos viene regalando Don Joan Mari
    Tur Botja, es que se merece un extra del Jueves.

    Que este Sr. a parte del Premio Formigó del Gen se merece el Oscar a la mentira, a la manipulación y al disparate. (Solo con recordar lo de que “ahora somos nosotros los que cortamos el bacalao” y lo de “los 2.804 manifestantes” del día uno de Julio, es para ponerle una placa en la fachada del Consell).

    ¿Pero donde estan la prudencia, el seny y la mano izquierda de esta gente? ¿es que han perdido el norte?.

  120. un democrata on 24 febrer, 2006 at 21:55

    con respecto a la libertad de expresion de la izquierda ,y en concreto de e.c. se podria tratar mucho, pues si lo que se entiende por libertad, es poderse expresar libremente y decir lo que uno piensa incluso de rojos verdes y el gerente se este medio, debo manifestar mi desconsuelo, por que udes. no son democratas no dan libertad de expresion y opinion en este medio, por que lo que no les gusta lo borran, pero solo a algunos.
    esto no vale, esto se estilaba en la censura de la epoca franquista, esta epoca que udes. tanto detestan, pero que en cierta manera imitan al suprimir los comentarios de los que no les interesa.

  121. Ignorant/H on 26 febrer, 2006 at 13:05

    Hola,
    No acabo d’entendre bé què ha passat, Han fet fora al Franky per què la màquina perd oli?, perquè el guaperes perd oli? Perquè el Franky deixa veure que la màquina perd oli? perquè el Franky deixa veure que el guaperes perd oli?
    A mi tan me fa que la màquina o el guaperes perdin oli ,però si els amics del guaperes o el guaperes no volien que es fes pública la pèrdua d’oli , l’han ben cagat, gràcies al comiat del Franky, ara tothom ho sap…A saber quins suposats amics de partit té el guaperes, què han fet públic l’oli perdut…!
    Això passa per jugar amb la llibertat d’opinió, hom pensa que pot aturar-la i la precipita, incontrolada…
    Li recomano al guaperes que revise als amics què té, no sé si li estan fent un favor, a no ser que privadament sabessin que ell vol què es sàpiga què hi ha oli per donar i per vendre…!
    Ànim Franky, d’aquesta t’han donat més fama, i hi podrem sucar-hi oli tots dels teus acudits
    Ignorant/H

  122. Anònim on 26 febrer, 2006 at 19:17

    A lo que dice el 119: los anunciantes, por mucho que vayan los de ENE a verles para pedirles que boicoteen al Diario en solidaridad con Franky, son mucho más listos que todo esto. Si se anuncian en el Diario de Ibiza es por interés, porque les va mejor para su negocio y para obtener más rentabilidad a sus inserciones publicitaria. Los empresarios son tan listos que no dejan de anunciarse en el Diario ni cuando se lo piden los pirados del PP ni cuando lo hacen los pirados de la izquierda. A todos les mandan a tomar viento diciéndoles que ellos ya saben cómo tienen que manejar sus negocios.

  123. pep on 28 febrer, 2006 at 00:25

    me parece que el chiste no es para tanto y si se ha molestado alguien ¿porque sera?

  124. mateuet on 1 març, 2006 at 18:23

    ki mana a es diari per fotre fora a en fraki, si es diari es un pamflet des psoe d’eivissa i el foten fora, no entec res de res. Autopistes no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  125. ca cago en sa truxa on 1 març, 2006 at 18:28

    ey Franki tranki tio, ke estem en tu, a vora si et fitxa EL JUEVES i mostres a tothom con es l’eivissa en ke vivim, una forta abraçada a tots.

  126. pusi on 3 març, 2006 at 08:32

    yo la verdad compraba el diario por franki
    pero me pregunto yo el pepe tiene parte en el diario? franki no te rindas eres el mejor

  127. pusi on 3 març, 2006 at 08:35

    le contesto al nº123
    pep seguro que alguien se siente aludido jejejejjeejejejejejejejejeje

  128. a carai on 9 març, 2006 at 02:57

    Que es lo que ha cambiado tanto en Ibiza en estos últimos años, que yo recuerde Botja no era intocable es más casi lo “despiden”. ahhh!! es que el Papito Matutes estaba de vacaciones. Dona vergonya!!!!!

  129. Au idò! on 3 maig, 2006 at 08:51

    Eivissencs, per favor, no torneu a votar el PP!

Deixa un comentari

TORNAR A LA PORTADA

Enquesta

Qui creus que s'imposarà al congrés del PP?

Veure Resultats

Loading ... Loading ...

Activitat recent