El TSJ atura les obres a Can Casetes

27 gener, 2006
By

Segons acabam de saber, el Tribunal Superior de Justícia de Balears ha dictat una ordre cautelar que paralitza les obres de l’autopista dins la finca de Pere Torres, Casetes. Aquesta finca és el lloc on va produir-se la càrrega policial contra els concentrats que defensaven la propietat d’aquest destacat membre de la Plataforma Antiautopistes. La mesura judicial, que en principi és per només uns dies, suposa un reconeixement que alguna cosa podria no haver-se fet bé per part del Govern del PP.


Concentració davant l’arribada de les màquines

99 comentaris a El TSJ atura les obres a Can Casetes

  1. anonim-ous on 27 gener, 2006 at 17:08

    Estimats fatxas que portau dies inundant Eivissa confidencial , que heu de dir ara sobre la legitimitat dels fets tan greus que han succeit els darrers dies?. Els terrenys continúan sent de¡’en Pere Casetes al menys avui, no vull ni pensar si els “rojos” con deis, aguesin fet el mateix amb les vostres propietats. Sou una colla de MANIPULADORS i MENTIDERS, Botja, i demes ESCORIA del consell insular, que no de la meva Eivissa i Formentera, es cert ees millor que no es parli mes sobre el parlat, no fos que algú es donés conta que mentiu continuament, ójala arribi el dia que pague la vostra hipocresía i la vostra corrupció a la presó.

  2. Un de sa Plataforma on 27 gener, 2006 at 17:09

    FANTASTIC. Una bona patada pes ous de n’Abel i (per què no dir-ho) del tandem Bar-Socias.

  3. Aulendil on 27 gener, 2006 at 17:12

    Curiosament, la primera cosa que vaig dir el primer cop que vaig anar a una reunió de la Plataforma va ser que només un interdicte judicial podria aturar aquesta desmesura. Veure en Bernat Joan tractat com un sac de patates m’indigna. Encaa sort que és eurodiputat. Qué dirà la taula de l’Europarlament quan vegin les fotos?

  4. ànim on 27 gener, 2006 at 17:36

    Demà, faci fred, plogui,… hauriem de cridar fins que ens sentin al Parlament Europeu sense necessitat d’altaveus. Ja està bé!

  5. matamala on 27 gener, 2006 at 17:53

    Cap persona es mereix el tracte que van rebre els manifestants siguin o no eurodiputats. De tota manera no aprofitar la condició d’eurodiputat d’en Bernat per poder arribar a Europa més facilment és una bajenada que només es pot donar a societats malaltes i reprimides.

  6. ànim on 27 gener, 2006 at 18:10

    Al 5.
    No sé si dius això pel que jo he dit abans però si és així, lamento que hagis malinterpretat les meves paraules. Clar que s’ha d’aprofitar la condició d’eurodiputat d’en Bernat i estic esperant com aigua de maig la reacció de la taula de l’Europarlament. Ànim una vegada més a tots, estam en el bon camí!

  7. Anònim on 27 gener, 2006 at 19:05

    Bueno, lamentablemente, esta decisión judicial no supone la finalización del proceso de expropiación. Esa expropiación es fruto de una decisión política repugnante, pero más tarde o más temprano seguirá adelante.
    Sin embargo, lo que sí deja claro esta decisión judicial es que el miércoles pasado (cuando Bar lanzó a la Guardia Civil contra los manifestantes) su decisión fue absolutamente “equivocada” . Es decir, allí existía un problema jurídico de fondo que debía ser resuelto por un juez, un problema motivado por dos títulos con apariencia de legitimidad (un acta de ocupación y una nota simple registral), y de ninguna manera está justificado que Bar se erigiera en Juez y decidiera él (como hizo, aporrazos, pero lo hizo) cual de ambas partes tenía razón. La Guardia Civil tendría que haberse limitado a hacer acto de presencia con la finalidad de evitar enfrentamientos “físicos” entre ambas partes, pero nunca provocarlos ellos (tal y como hicieron). Sinceramente, Bar se equivocó.

  8. Yo on 27 gener, 2006 at 19:20

    ¿por qué sentenciáis antes que lo haga la justicia? Estamos hablando de una orden cautelar. Si el TSJ, al final, permite la continuación de la obra ¿qué es lo que vaís a decir? Saludos

  9. terra lliure on 27 gener, 2006 at 19:46

    ja en vaig fart de manipulació!! se ben sert que s’estan expropiant ses terres a un preu misserableee i que ni de bon tros arriba a es preu k un pagees paga per un metro quadrat de terraa! ja esta be de manipulació!! visca terra lliure i la mare que ha parit als catalans!!

  10. Antiautopista on 27 gener, 2006 at 19:58

    Me siento muy mal desde el momento en el que los picoletos trás decir tres veces, simplemente, “ESTAN IMPIDIENDO UNA ACTIVIDAD LICITA” nos pegaron, arrastraron y echaron del terreno de un amigo. Se me cayeron, a mi también, como dijo Bernat, muchos principios.
    ¿El PSOE, que no ha condenado estos hechos y ni siquiera las decisiones de los Sres. Socías y Bar; y su Secretario que dice no sé qué de “LEGALIDAD”, lo tienen más claro que el T.S.J. de Baleares?.
    SOCIAS Y BAR NO HAN DUDADO “NOMÉS UNS DIES” EN MANDAR APORREARNOS.

  11. Anònim on 27 gener, 2006 at 20:14

    Contesto al 8.

    La ley de Expropiación forzosa es muy clara y la tiene que cumplir todo el mundo. El Govern Balear también.

    Si el TSJ dice que las obras continúen, con lo bien que han hecho las cosas los técnicos de la Consellería, pues vamos a decir que al juez que ha dictado esta sentencia lo ha puesto el PP.

    ¿O es que tu no has leido los datos publicados la semana pasada que indican que el 85 % de los ciudadanos de España cree que la justicia no funciona?.

    ¿Donde han ido a parar los casos Bitel, Formentera, etc.? ¿es que no estaban claros , claritos, claros….. ?

    Desde el caso Soller, han tenído que preparar el patio para poder seguir actuando como lo hacen.

  12. TNT on 27 gener, 2006 at 20:18

    I dali en sos catalans. Pocs i quant més lluny millor, per favor i si us plau. Visca terra lliure eivissenca. Visca Eivissa.

  13. Dani on 27 gener, 2006 at 20:45

    Estoy a punto de ir a Ibiza a visitar a mi familia que no la veo desde Septiembre, y creo que tengo hasta miedo de lo que me voy a encontrar, pues mi cama está apenas a unos 10 metros de la autopista.

  14. Antiautopista on 27 gener, 2006 at 21:32

    Mañana estaremos en Fitur a contar lo que pasa… si nos dejan.
    La cita es el stand de Baleares a las 11 (Pabellón 9, entrada Norte). Por favor los que conozcais gente en Madrid decidles que si pueden pasen por allí a apoyarnos.
    Los que no vayais a Fitur, ya sabeis que de 11 a 13 nos manifestamos todos los sabados delante del Consell.

  15. Anònim on 27 gener, 2006 at 21:44

    al 10,

    Bar ha metido la pata hasta el fondo. Se le ha ido la mano en su “voluntarista” actitud de colaboración con el PP. Habeis hecho bien en pedir su dimisión. Decida lo que decida la juez el lunes, ha quedado demostrado que él no podía adoptar la decisión que adoptó y que ejecutó con tanta “pasión”. No permitais que eso pase por alto. El PSOE debe dar explicaciones y depurar responsabilidades con BAR. Darle una lección. Los peores, los rojos renegados.

  16. Moonraker on 27 gener, 2006 at 21:45

    BAR DIMISSIÓ!!!!

  17. JOAN RIBAS on 27 gener, 2006 at 23:23

    Esto no hecho mas que empezar lo mas gordo esta por venir. PERO NO NOS RENDIREMOS.

  18. un democrata on 27 gener, 2006 at 23:25

    ¿Se ha podido confirmar algo del sueldo de Miquel Ramon?, creo que seria vueno poder concretarlo y confirmalo, de ser lo que se dice lo encuentro una indecencia.

  19. PIMP on 27 gener, 2006 at 23:31

    Pero qué pedazo … eres, nº18.

  20. Corda on 27 gener, 2006 at 23:41

    Bar y Socías deben dimitir ya ,en su despacho me han dicho que tiene una foto dedicada de Pinochet, .Los fachas abundan por doquier. A ver que dice Bar de la paralización cautelar.Y PSOE sigue callando.

  21. anonim on 28 gener, 2006 at 00:47

    democrata.n te molestis mes ni ens molestis a naltros. no intentis desviar l,atencio.corruptes fora.enhorabona a tots i totes els que ereu alli.pep marge,tu molt de parlar i xupar camara pero no hi eres.se nota que ets del psoe. endavant eivissa¡

  22. Eastwood on 28 gener, 2006 at 08:50

    Ara m’hi jugaria el que fos que dels que han contestat l’enquesta amb l’opció “impecable en el fons i en la forma”, no n’hi ha cap que estàs allí en el moment de produïr-se els fets. El PP i el Psoe s’han lluït a base de bé.
    Tothom sap que el PP impulsa les carreteres perquè alguns es podran retirar (o morir-se) forrats de milions amb les comissions que es cobraran. Tothom sap que el PSOE les podria aturar però no ho fa i resulta lamentable veure’ls “manifestar-se” al costat dels afectats com una maniobra política per recollir vots del pp moderat.´Només apareixen per fer sortir a la foto quan estan fora de perill. Ará bé, a l’hora de la veritat s’amagen com les rates de claveguera. Amb una classe política així (corruptes i inútils) ho tenim malament.

  23. Anònim on 28 gener, 2006 at 09:38

    En Pere Casetes va tenir sa reacció més eloquent de totes: es va preguntar si sa Guardia Civil l’ajudarà ara a fotre ses màquines fora de ca seua.

  24. un democrata on 28 gener, 2006 at 09:57

    SIN ANIMO DE MOLESTAR A NADIE DIOS DE LIBRE.

    al 21 yo creo que es tan importante una cosa como otra, Y NINGUNA DE LAS DOS HAY QUE PERDER DE VISTA, en la DEL PRESUNTO DESPISTE creo que se deben depurar resposabilidades politicas, por los abusos que sres. comunistas PERO CON EL CAPITAL EN EL BOLSILLO puedan cometer en estrecha colaboracion con la administracion , y en la vuestra tambien tenemos que estar muy atentos, no vaya a ser que os echen a la guardia civil otra vez, dirigida por dos del PSOE.

    ESTO NO OCURRIA DESDE LA EPOCA FRANQUISTA.

    ESTAIS ANIMANDO A LOS NOSTALGICOS

    UN ABRAZO MUY FUERTE AL 19 Y ALA MADRID, Y QUE OS VAYA BONITO.-

    PARA CUALQUIER INCIDENTE FISICO, DE CUALQUIERA DE LOS QUE VAYAN A MADRID, SEA DE DERECHAS DE IZQUIERDAS O DE I.U., YO RECOMIENDO
    QUE SE REPAREN EN LA POLICLINICA NUESTRA SEÑORA DEL ROSARIO – IBIZA DONDE SERAN ATENDEDIDOS COMO MERECEN, Y CON TECNOLOGIA PUNTA Y BAJO LA DIRECCION DEL DR. VILAS PADRE E HIJO.

    CREO QUE PARA ESTOS CASOS TIENEN UNA TARIFA ESPECIAL

  25. Kilim on 28 gener, 2006 at 10:09

    Demócrata, eres un ……

  26. A les Barricades! on 28 gener, 2006 at 11:58

    I ara en Bar que dirà?
    Ell que podia interpretar la llei sense cap dubte en favor de MAB, que un jutge s’atreveixi a posar en dubte les seves tesis?
    Jo del jutge em posaria nerviós si ves massa guàrdies civils a prop, no fos li facin una càrrega!
    Bar, torna a fer d’inspector, però d’educació!
    Això dels policies no és lo teu, que de gallegs que manen ja en patirem un quaranta anys!

  27. Kilim on 28 gener, 2006 at 13:45

    Bar, a tu casa.

  28. un democrata on 28 gener, 2006 at 13:48

    al señor kilim .

    se DEMOCRATA, acepta lo evidente con deportividad, no hagas el ridiculo, no
    faltes, y ve a Madrid, veras que en aquel
    pais, que no nacion, esta lleno de autopistas, por lo que cuando te quejes de que no las quieres no te van a entender, y puede que te lleven a un psiquiatrico de golpe o a golpes.

    UN ABRAZO Y SIEMPRE A TU DISPOSICION PARA CUALQUIER ACLARACION.

  29. Anònim on 28 gener, 2006 at 13:49

    Bar dimisión.

  30. Fiu fiu on 28 gener, 2006 at 14:37

    Bar=la voz de su amo

  31. jo on 28 gener, 2006 at 16:42

    Pero que pensais que habeis ganado, Bar ha hecho lo que debía, hacer respetar la legalidad, Bar no puede erigirse en juez y menos en el juez que pretendeis, un juez al servicio de vuestros intereses, probablemente Bar piense como vosotros pero es un tio de los con dos …, y ha hecho lo único que podia hacer, y no te olvides de que la paralización es de forma cautelarísima y que probablemente el lunes se levantará.

  32. Anònim on 28 gener, 2006 at 17:03

    No nos precipitemos. Dentro de nada sabremos que decide el TSJ sobre la paralización. En todo caso creo que BAR hizo lo que debia hacer, cumplir con la Ley.

  33. demòcrata de veres on 28 gener, 2006 at 17:18

    Senyor “demócrata” (sic). I vostè pot aclarir per què el doctor Vilàs, en època de Carmelo Sansano com a gerent de l’Insalud, cridaba als periodistes per denunciar errors de l’hosital can misses i exigia mantenirse en l’anonimat? Ho segueix fent ara que guanya tants de sous gràcies als convenis amb l’IB Salut?

  34. Sánchez-Mazas on 28 gener, 2006 at 18:24

    La actitud de los políticos que obstaculizaron las obras de los más lamentable. La foto y la silla son lo que realmente les interesa. Nada más. La amenaza de Bernardo Juan de llevar el asunto a la cámara europea es de lo más absurdo que se ha visto en mucho tiempo. Que diga que no hizo caso a las fuerzas de seguridad y por eso le tuvieron que sacar en volandas, que lo diga, … y además en catalán, por favor, para que sigan sin entender lo que dice.

  35. Anònim on 28 gener, 2006 at 18:34

    Nada tiene que ver lo que el lunes decida la juez con el hecho de que Bar se equivocó. Es decir, con independencia de lo que decida la juez, lo que demuestra el hecho de que la juez adopte como medida cautelarísima la suspensión de las obras, era que se trataba de un tema jurídico controvertido que debíe resolver un juez y que, por lo tanto, las fuerzas y cuerpos de seguridad del estado lo único que debíen hacer era velar por el mantenimiento del orden público (que no se sacudieran los unos a los otros) y NUNCA decidir por su cuenta y riesgo quien tenía razón , y mucho menos decidirlo a porrazos. ¿dónde están estos 22 Guardias Civiles cuando en verano se monta la que se monta en el Bora Bora??? Parecían muy peligrosos ese grupo de payeses sentados en el suelo?? Si yo fuera Bar sentiría una profunda vergüenza. Debe dimitir.

  36. frexurer on 28 gener, 2006 at 18:36

    José Manuel Bar, go home!!! i de pas que t’acompanyin els teus colegues Trueque Lopes i companyia.

  37. Anònim on 28 gener, 2006 at 18:45

    Jolin, a Bar ya le aplauden los cachorros del PP… así nos va a la izquierda. Bueno, nada fachillas, pues quedároslo todo pa vosotros.

  38. Cuc de Garrova on 28 gener, 2006 at 19:00

    Doncs menys mal que s’han aturat… weno, almenys poc a poc nam fent! :D. Anims!

  39. Anònim on 28 gener, 2006 at 19:57

    al 35,
    opino igual que tú. A Bar le resultó muy fácil lanzar a los GC contra payeses, personas mayores y un eurodiputado gordinflón, pero enfrentarse al AMO…Creo que sería de agradecer que el PSOE le exigiera la dimisión y recuperara un poco de credibilidad. Y así irían escarmentando todos esos izquierdistas “de pega” que en cuanto cogen una silla se vuelven Martínez el Facha. Por cierto, este Bar ¿alguién sabe de dónde salió? nunca antes había oído hablar de él.
    Yo no creo que todos los socialistas compartan lo que él hizo.

  40. Sírius Black on 28 gener, 2006 at 19:59

    Crec que el passat dimecres va ser un dia històric pels antidisturbis a Eivissa. Per primera vegada (no havia passat mai ni durant la transició -que jo sàpiga, potser algú de més edat em podria contradir-)els antidisturbis “s’han estrenat” a Eivissa. En Bar se’n podrà sentir orgullós.
    Les forces que han de “fer complir la llei i protegir els ciutadans de bé dels malfactors” posant-se al costat dels cacics. Tornam a l’época feudal.

  41. anonimo on 28 gener, 2006 at 20:24

    BAR, dimite el pueblo no te admite, eres un fascista, dictador.

  42. Deprimit on 28 gener, 2006 at 20:32

    Quins ous teniu alguns.Aqui hi ha gent amb moltes ganes de fotre llenya al PSOE ( Bar, Roque etc.) Pot ser no son de lo milloret, pero mira….tenen el govern de l’estat. Anau fonet-los-hi llenya i despres demanau pacte.

  43. Sánchez-Mazas on 28 gener, 2006 at 21:02

    Les carreteres son necessaries i han de acabar fent-se. Li agradi a la esteril esquerra, o no. Bar ha fet el que havia de fer. Ha actuat segons la legalitat, i aixi es fa….no d’una altre manera..!!! FELICITATS BAR. ELS SIMPATITZANTS DEL PP ET SALUDEN.

  44. uno de ses feixes on 28 gener, 2006 at 21:10

    era funcionario de la administracion y por cierto es una bellisima persona, muy educado y correcto.

  45. un democrata on 29 gener, 2006 at 00:01

    al 33 DICE QUE DEMOCRATA DE VERDAD ESPERO QUE SE LO CREA parace mentira, como es posible que pueda ud. ser tan CRETINO
    El Dr. Vilas, no tiene que llamar a nadie ni denunciar a nadie, tiene una clinica modelo necesaria a todas luces a nuestra comunidad y que se complementa con nuestra Can Mises por lo cual la ss.ss. le reconoce el esfuerzo economico que la citada familia realiza y que por consiguiente no debe hacerlo el ib.salud y le subcontrata servicios, y cada vez mas, en beneficio de todos los residentes de Ibiza, para que no tengamos que ir a ver a los Mallorquines, ni a los Carots .
    Y al final le paga, y le paga bien, por que todo lo bien hecho vale un dinero, y cuando tiene el dienro en la caja se lo gasta en lo que le biene en gana, por ejemplo en tres FERRARIS, COSA QUE Ud. flamante democrata no podra hacer nunca por que ni es un buen profesional ni por consiguiente es un buen empresario como los Sres. Vilas
    Verguenza le deberia dar, no reconocer lo evidente, es ud. un perfecto indocumentado.

    POR CIENTO EL SR. CARMELO (OPORTUNISTA)NO SE DISTINGUIO EN SU MANDATO COMO GERENTE FUE UN HOMBRE MAS BIEN GRIS DE LA DERECHA, PERO REBOTADO DE LA IZQUIERDA QUE PASO POR NUESTRO QUERIDO HOSPITAL SIN PENA NI GLORIA, IGUAL QUE POR NUESTRO AYUNTAMIENTO EN LA EPOCA DE FAJARNES.
    UN ABRAZO

  46. Sánchez-Mazas on 29 gener, 2006 at 00:47

    Bar ha estat l’heroi de la setmana. El psoe, el que renega dels seus propis principis com a membre del pacte, i la resta de partits polítics de l’esquerra pitiusa volen sortir a la foto per tal de treure redit electoral en les properes eleccions. Vaja panorama mes despreciable.

  47. Socialista on 29 gener, 2006 at 02:12

    39, quiero que sepáis que yo soy socialista y me parece fatal lo que ha hecho Bar, y me avergüenzo de ver como lo aplauden los fachas.

  48. i jo on 29 gener, 2006 at 02:26

    Ya está bién, que bar tenga sus ideas y su partido es su decisión pero el cargo que ocupa le obliga a cumplir con la Ley, seguid así, el pacte quema a sus majores valores porque nadie quiere renunciar a su en este momento utópico sillón, solo sabemos destruir lo bueno que tenemos, vamos solos, los sacos de patatas y sus esposas no nos hacen falta.

  49. un democrata on 29 gener, 2006 at 09:48

    No entiendo por que la izquierda que puso en el cargo que desempeña al sr. Bar, se queja de que actue en consecuencia y con la ley en la mano, la izquierda, los verdes los, ecologistas, no teneis patente de corso con la bandera de la proteccion, debeis acostumbraros a respetar las leyes, incluso las de orden publico, y que esto se lo tenga que decir un ciudadano de a pie a todo un euro diputado, que todos pudimos comprobar los ridiculos que este sr. Nos tiene acostumbrados, tanto en ibiza como en el parlamento europeo.
    Ibiza necesita buenas carreteras, ibiza necesita bunas urbanizaciones (ses feixes)campos de golf, ibiza necesita buenos puertos deportivos y excelentes hoteles.etc. Y no seran los rojos ni los verdes ni los azules los que lo impidan, con su verborrea barata y sus desacatos a la autoridad, intentando saltarse la ley a la torera.

  50. Sánchez-Mazas on 29 gener, 2006 at 10:32

    A “un democráta”: Veo que lo tienes bastante claro. Me alegro de que sea así. Verdad sólo hay una y tú la reflejas con una trasparencia cristalina. Todo lo demás son intentos fustrados de la izquierda pitiusa, y por extensión, de las plataformas que les rien las gracias, de manipular a los ciudadanos de Ibiza. La izquierda que hoy se arrastra, a cualquier precio, en búsca de los votos perdidos tendrá su correctivo,…al tiempo amigo, al tiempo.

  51. Restaurante on 29 gener, 2006 at 11:05

    Esa es la cohesión del PSOE Eivissa y Formentera y J.M. Bar, el PSOE EYF – Balears, el PSOE EYF – Madrid, etc.
    Los Socialistas de las Pitiusas no pintan nada en ningún sitio, ejemplo, ZP tiene algún ministro Balear?
    Es la diferencia entre la izquierda y los partidos de derecha.

  52. Blancadona School on 29 gener, 2006 at 11:49

    Soy Alumno de Blancadona y todo este movimiento de cartas al director, etc, es todo política, de políticos que andan como locos buscando alumnos para que firmen estas, rectactadas directamente por ellos para hacer demagógia.

    Estas es la verdad, haber si lo publican.

  53. million dollar baby on 29 gener, 2006 at 12:06

    El bar aquest s’ha equivocat, es evident que no es va informar correctament, sino no hagues fet el que va fer. Que s’hagi aturat s’obra per aclarir es tema ho deixa clar, com tambe queda clar que, el que ho hagin fet nomes pes cap de setmana fa molta pudor, i aixi, dilluns diran que ses obres poden continuar, han fet sa peliculeta, han quedat mig be, i apa, a fotre ciment, i al final, com sempre, tots queden fatal, com sa colla de corruptes que son, es pensen que enganyen a algú, i fan el que els hi surt des nassos. Aixó només ho cambiarem d’una manera, fent-los fora a ses urnes, tots a votar.

  54. un democrata on 29 gener, 2006 at 12:15

    ESTOS CONTERTULIOS SE REPITEN MUCHO CON LO DE BAR.-

    MENSAJE AL DIRECTOR DE E.C.

    ¿NO SERIA CONVENIENTE AMONESTARLES, SEGUN LAS BASES DE ESTE BLOG?

  55. Eivissa Confidencial on 29 gener, 2006 at 12:19

    Ja s’han retirat comentaris repetitius sobre aquest tema. El que no podem fer, òbviament, és considerar repetitius els comentaris de persones diferents.

  56. Anònim on 29 gener, 2006 at 12:48

    milion dollar baby, i votar a qui? perquè entre corruptes i inútils integrals un ja no sap què fer. Està clar que per votar pp, millor quedar-se a casa, però la resta haurà de demostrar moltes coses d’aquí al 2007 i no s’estan lluïnt massa que diguem.

  57. un democrata on 29 gener, 2006 at 12:48

    ACLARADO Y CONFORME. FELIC DIUMENGE

  58. un democrata on 29 gener, 2006 at 13:01

    al 52 nene me gustaria nos aclararas esto de que tus (profesores politicos) (pues no me puedo creer que gente que no pertenezcan) al centro campe sus respeto por el, van por las aulas recogiendo firmas para quejarse de otros politicos , o de autopistas. o del sr. Bar.
    Me gustaria saber, si tambien cuestionan el aprobado a la colaboracion.

  59. Anònim on 29 gener, 2006 at 13:05

    He trobat això al racó català

  60. Boc d'feixes on 29 gener, 2006 at 16:10

    -Al nº49 el “insensatodemócrata”

    LO QUE IBIZA NECESITA:
    1º-¡Más Gente realista,sensata,patriota y activa como la PLATAFORMA ANTIAUTOPISTA Y SUS SIMPATIZANTES!.
    Mejorar la calidad/precio de los hoteles,locales de ocio nocturno y restaurantes ya existentes, más limpieza de playas y litoral,Más tránsorte colectivo,más conservación del patrimonio, una mejora sostenible en las carreteras,mas campañas sociales de trato al turista,como máximo 1 puerto deportivo más;ubicado donde menos perjuicio medioambiental o social provoque, y Más realismo y sensatez por parte de políticos y resto de ciudadanos.

    -LO QUE HAY QUE ERRADICAR EN IBIZA:
    1º-Políticos/as Fachas con exceso de demagogia,hipocresia,embustes,conducta caciquil y poco propensos al diálogo con la población.
    2º-Corrupción política y social.
    3º-Especulación urbanistica.
    4º-Exceso de imigración.
    5º Aricia,presuntuosidad,consumismo,despreocupación politicociudadana acia el Medio Ambiente…
    6º-Campos de Golf

  61. un democrata on 29 gener, 2006 at 17:21

    AL 59 Y QUE

  62. matamala on 29 gener, 2006 at 19:20

    Al nenete del 52 és impossible que a un institut d’Eivissa hi pugui haver alumnes tan retrassats. L’alumnat d’aquestes característiques està ha centres especials i només n’hi ha a mallorca.A més avui dia els centres amb més de 100 professors com sa blanca dona no permetrien mai aquestes coses, entre altres raons perquè no saps mai qui o q´`e et pots trobar quan entres a una aula o a la sala de profes, potser fins i tot hi apareix algun energumen com tu que encara no han tengut temps de comprar-li els passatges.

    Un consell parla de temes com lallibertat d’expressió són més creatius i a eivissa no n’anam sobrats!

  63. million dollar baby on 29 gener, 2006 at 19:22

    Al 56, no es dificil saber a qui votar, l’important es votar, perque el que no volen els fatxes es que ningu voti perque els seus ho fan, i aixi ens va, que amb una purria de vots ens destrocen s’illa. Suposo que recordaras que es pacte va estar 4 anys a es consell, i van ser es millors 4 anys de gobern per aquesta illa, es van aturar ses llicencies, per saber on erem i que voliem, per veure fins a on estava de merda ja s’illa, es va crear s’ecotaxa, que anava a donar molts sous per millorar i comprar terrenys amb es que ara s’especula. El que importa es que es voti, i no sigui als que nomes estimen sa seua butxaca i pasen de s’illa. Es pacte necessita una oportunitat de veritat, amb es 4 anys no podien fer més, en canvi es fatxes nomes amb 4 anys si poden carregarse-ho tot, només perque sa gent es va quedar a casa a ses eleccions. Lo dicho, aixó nomes s’atura a ses urnes, perque aquests tenen comprats fins i tot als vedels des consell.

  64. Anònim on 29 gener, 2006 at 19:35

    Me parece muy bien que se paren las obras de las carreteras, siempre y cuando sea provisional y no se retrasen demasiado.

  65. anonim-ous on 29 gener, 2006 at 21:51

    bé million dollar, tens raor, aixó s’ha d’aturar dalguna manera, no hem d’oblidar que el pp està governan amb una majoría mínima, ja que la gent d’esquerres no va sortir a votar, espero aprenem d’aquestos quatre anys horribles que estem visquen, la corrupció surt per tota arreu i aqui com si no pases res, pero aquestos darrers temps començ a veure una resposta de la gent, al diari cada día hi ha cartes de queixa sobre tot el que està passant,
    HEM DE FOTRE FORA AQUESTA COLLA, fora Palau, fora Botja, fora la Matutes, fora fins el darrer bedel del Consell i ajuntaments

  66. i jo on 29 gener, 2006 at 21:56

    63, la lástima es que esos maravillos cuatro años de gobierno progresista no fueran reconocidos como tales por el pueblo ibicenco que volvió a votar al según tu tan desastroso PP, de todas formas no te preocupes dentro de un año la gente podrá volver a votar y decidirá si dar el poder a quienes necesitaron cuatro años para saber “on erem i que voliem”, espero que el pacte lo aprendiera en esos cuatro años pórque si malo es el hacer mucho peor es no hacer nada, que es exactamente lo que hizo el pacte en cuatro años.
    PS -si, ya se que la culpa fue del PP y su satélite Buades y que el pacte no tiene ninguna responsabilidad en su inutilidad al frente del consell.

  67. million dollar baby on 30 gener, 2006 at 00:36

    66, tens sa tipica fobia dels ignorants que nomes entenen les fugides cap endevant. Aturar ses llicencies, les que ara tenen carta de llibertat gracies a un nefast pti, es el millor que es podia fer, i s’han de tenir collons per fer-ho. Al contrari que tu, no crec que sigui no fer res, al contrari que tu, crec que ficar mes ciment, ficar mes merda a s’illa, el mas de lo mismo que proposeu els fatxes, aixó es no fer res, és sencillament el mes facil. No, no hi ha cap dificultad, cap valor ni cap trencada de closques en sa politica pepera, i t’atreveixes a dir que haceis mucho. Si tingués temps a perdre, t’explicaria que tu “hacer mucho” es pura basura, t’explicaria lo de mas es menos, i menos es más, però no se perque no crec que poguessis entendre-ho. Per a vosaltres, más, encara que sigui mas basuracementoasfaltogasolinadestruccionmierda, nomes per generar molt de soroll i molt de moviment, ja es millor. En realitat es nomes millor pes de sempre, es que es fan rics amb sa merda que posen a s’illa…au..bona nit.

  68. un democrata on 30 gener, 2006 at 08:39

    ES ACOJONATE, LO QUE TENEMOS QUE OIR.
    La mierda del Plan General de Ibiza, el no haber podido ganar las elecciones por INCOMPETENTES, ahora resulta que la tiene el P.P. y su P.T.I..
    Creo que esta afirmacion bien merece un analisis, desde nuestro Ayuntamiento en IBIZA.
    Casi cuatro años para aprobar la modificacion del P.G.O.U., tres aprobaciones iniciales, ninguna contestacion a las alegaciones presentadas por los ciudadanos, que no propietarios, un ALCALDE QUE NO SABE QUE NO CONTESTA Y QUE POR CONSIGUIENTE SE VA, NO COMPARECE, SU CONTESTACION HABITUAL ES “NO HO SABIA”, EN UNA PALABRA QUE NO SE ENTERA A UN AÑO DE SU REELECCION un PSOE totalmente trinchado, gracias a sus socios y colegas extranjeros, y una gestion aclamada por las urnas en nuestro CONSELL INSULAR, donde esta
    “melange” fue derrotada por todos los residentes en las Pitiusas.

    Y UD.BABY tiene las narices de culpar al PP. de lo que pasa, no saben hacer ni oposicion, su gente se cansa cuando no manda “FANI TUR”, y vosotros los extremistras radicales no les ayudais, ya que desde estas paginas criticais despectivamente y anarquicamente todo lo que hacen unos y otros, porque no sabeis lo que quereis, ni lo que es bueno para nuestra comunidad, y por consiguiente la poblacion pitiusa no os puede dar su confianza, como dice tu seudonimo sois pequeños mentalmente, por lo que fisicamente no dais la talla, y la gente lo sabe.
    LOS RESIDENTE EN IBIZA Y CON DERECHO A VOTO LO HACE MUY A CONCIENCIA DE QUE “ELS ARROPLEGATS DE LA ESQUERRA” NO ESTAN PREPARADOS NI PARA MANDAR NI PARA HACER OPOSICION.
    No culpeis a nadie todo vuestro mal os lo sabeis hacer solos.

    FIRMADO UNO QUE NO ES DEL P.P.

  69. un ase on 30 gener, 2006 at 09:41

    Els demòcrates, que no troben la Ç al teclat, sempre acaben mostrant la seva veritable naturalesa:

    “…para que no tengamos que ir a ver a los Mallorquines, ni a los Carots”

  70. COIXET on 30 gener, 2006 at 10:46

    AFORTUNADAMENT TENIM AL PAPÀ FATXA PER DIR-MOS EL QUE NECESSITAM EN AQUESTA ILLA I PER AIXÒ CADA VEGADA QUE HI HA ELECCIONS ENS ENVIA EL SOBRE AMB L’X ASSENYALADA AL COSTAT DEL PEPE.

  71. un democrata on 30 gener, 2006 at 15:41

    al 70
    no seas bobo, nunca sera padre esteril

  72. million dollar baby on 30 gener, 2006 at 16:22

    democrata, no diguis parides, ets pepero, el pp es el que ha fet es pti i s’ho carrega tot, el pacte va saber gobernar, hi amb molta mes dignitat que els fatxes, que no en tenen, i de radicals, a aquesta illa, jo nomes veig als que sel’s injecten es ulls de sangs quan oloren diners, i la resta no importa, i molt menys el que opinin els altres. Encara que escriguis en majuscula ses parides d’arreplegats d’esquerres, sa idea es sa mateixa, no li donis tanta importancia al que dius, que recorda molt als arguments del pobre desgraciat aquell que te tanta cobertura darrerament a la pptef, si, feu servir els mateixos arguments i ses mateixes paraules, mentides per un discurs buit, per molt lacoste que porteu al damunt, la clase no es compra, i per aixó continueu enviant guardia civil a fotre osties, perque no en teniu més arguments que aquest.

  73. un democrata on 30 gener, 2006 at 18:46

    Al del millon de dolares 72
    Esto es lo que te falta parir, el pp.fabrico el pti, y en mi anterior escrito, te digo que el pacte = parte de la colla de arroplegats en el ayuntamiento, no han sabido ni ordenar nuestro municipio, el mas pequeño de españa.
    Tambien te digo , que yo no digo mentiras, prueba de ello es que no sabes rebatir elegantemente nada de lo que digo en mi escrito y que lo unico a lo que te dedicas es a decir chorradas.

    Por ciento la guardia civil solo da trompazos al que se lo merece, con la ley en la mano y mandada por personas de reconocido prestigio y solvencia ¿no te parece un buen argumento?

    Un consejo, cambia el seudonimo, quedas y haces quedar muy mal a los tuyos.

    Por cierto aclarame lo de la pptef no se ha que te refieres.

    Me voy a poner el colirio para lo de los ojos y la sangre, beneit.

  74. demòcrata de veres on 30 gener, 2006 at 19:00

    Senyor “democrata” (sic). Com deim a casa, saps que ho ets d’ase! Jo som un cretí i vostè el responsable de una “clínica modelo”, però no m’ha aclarit si les cridades que feia els periodistes no responien a interesos econòmics del seu negoci. Jo no tenc tres Ferrari, però em veig el xarric sense mirarme’l per un mirall. Vostè es un virtuós de l’estultícia.

  75. antonio on 30 gener, 2006 at 20:12

    a veces todo esto me parece divertido ( me refiero a los insultos) otras veces pienso ( la mayoria) que TODOS los que insultan ( y mas a traves de un Blog) son tontos y punto.

  76. uno de ses feixes on 30 gener, 2006 at 20:21

    al 72, no se si eres el MR, pero solamente alguien que este muy ciego, se le ocurriria decir que el pacte goberno bien, mira lo bien que goberno que en las siguientes elecciones el pp arraso, un poquito de autocensura que si no no llegareis a ningun sitio y los sillones de la oposicion en el parlament os los tendran que hacer a medida.

  77. Pablo on 30 gener, 2006 at 21:38

    72 te crees tan bueno que implicitamente dices que la gente de Ibiza es tonta, elección tras elección, por el hecho de votar al PP en vez de al PACTE, así es la democracia lo siento…
    Cuando volvais a mandar intentad por lo menos que la gente entienda la bondad de vuestros actos.
    Quzá con menos extremismos hubierais pactado los grandes temas con la oposición pero erais y sois esclavos de un pacto que visto lo visto ha sido la peor de las soluciones.

  78. million dollar baby on 30 gener, 2006 at 22:11

    No us posau nerviosos. Si ha guanyat es vostre partit, no es perque es eivissenc siguin tontos, es nomes perque no van anar a votar, perque vosaltres, d’arrasar res, a qui voleu enganyar.
    Parleu de pactar i saber pactar, crec que no cal dir res, es realment un insult a sa inteligencia el que dius, pero ja que estem, en que pacta es teu partit? ni a espanya ni aqui, ni a sa oposicio ni a es gobern, tio, que es pti que ensenyavau i del que no vareu voler pactar res era una farsa, que ensenyeu projectes (pti, carreteres, ports…) que despres no tenen res a veure amb els reals…pura mentida, i despres encara hem de sentir (amb lo d’un dels ports) que no pensen parlar amb els del no , toma pactos.
    El pptef es una televisio que actua a ses pitiuses i que es pura propaganda del pp-matutes, si la busques poder et surt a sa tele, però no t’ho aconsello, no t’ajudara a fer-te millor.
    Si sa guardia civil tenia sa llei a favor, perque han aturat ses obres????no esta tot tan clar no???? au, tranquils i a llegir una mica, comenceu pels classics, poder encara us ajudaran en algo, bona nit.

  79. un democrata on 30 gener, 2006 at 23:07

    AL 77 mi querido Pablo, como puedes ser tan ingenuo pensando que esta gente puedan llegar a mandar algun dia, es del todo impensable, no tienen lideres ni lo que se entiende por ·gente buena”. al mas bueno lo TIRARON de un campo el otro dia la guardia civil el numero uno por los pies y el dos por las manos son gente impresentable son APRENDICES DE CAROTS, NO TIENEN CATEGORIA PARA REPRESENTAR A LOS BUENOS RESIDENTE IBICENCOS.

  80. anònim on 31 gener, 2006 at 12:06

    Ai que nerviosos estau els fatxes¡

  81. Gandul on 31 gener, 2006 at 12:57

    Al bancalero:

    ets una maleducat, no fas més que insultar el personal.
    Aquestes referències al tamany de les cadires que fas, o aquesta obsessió amb el sou d’un diputat.
    Valdria més que et fixassis en lo que se’n duu la clínica privada d’Eivissa dels pressuposts públics per fer operacions que a altres indrets no es farien per manca de garanties!
    Hi ha qui gent que mira més per la seva butxaca que per la salut dels pacients!
    Però, ja ho sabem, a tu el que et preocupa és el que cobra un diputat.

  82. JUAN CARLOS I on 31 gener, 2006 at 13:10

    Veo con profunda preocupación un nivel de confrontación y crispación hasta ahora desconocido entre las buenas gentes ibicencas.
    Desde la Corona os exhorto a que recuperéis el “seny” y el dialogo para recuperar la linea de progreso armonioso y pacifico que han hecho de esta Isla un lugar envidiado por todos.

  83. rino on 31 gener, 2006 at 13:15

    Habría que expulsar a Bernat Joan del Parlamento Europeo. Da lástima la imagen que está ofreciendo de Eivissa y España. Muchos de los que le votaron se están arrepintiendo, y mucho.

  84. rino on 31 gener, 2006 at 13:22

    por qué no contáis que el terreno de Pere Casetes no es sólo suyo? por qué no decís que los familiares que también tienen parte de esa propiedad están a favor de la expropiación? Anda, manipuladorcillos, que se os ve el pelo

  85. Anònim on 31 gener, 2006 at 18:17

    85…Muchos de los que votaron al pp tambien se arrepiente y estoy segura que en una mayor proporción.

  86. eva on 31 gener, 2006 at 19:41

    democrata de democrata tienes lo que tengo yo de virgen, sabes cuanto? cero.
    Yo creo que deberias ponerte intolerante, o el “amigo de los del hormigón” sería mucho más apropiado para tí. Yo soy Eva y soy roja, y no quiero ni vuestro cemento, ni vuestra mentira de politica. Un beso campeón. Piensate lo de cambiar tu nombre.

  87. un democrata on 31 gener, 2006 at 19:57

    al gandul nunca mejor dicho.
    suerte que nuestros compañeros no te conocen, por que de hacerlo sabrian lo marrano que llegas a ser GANDUL haz algo, por ejemplo averiguar el sueldo de miguel ramon, que esto ya esta que arde, la prensa ya ha tomado cartas en el asunto, y creo que la derecha pedira EXPLICACIONES EN EL parlament.

    AQUI HAY MARRU MUCHO MARRU

    LA IZQUIERDA SE ENRIQUECE A LA CHITA CALLANDO

  88. matamala on 31 gener, 2006 at 20:07

    Tens nassos, Rino! Suposar que es nostro eurodiputat és espanyol! No crec que ningú ho vegi d’aquesta manera. Però es veu que vuit anys a Eivissa no t’han servit per conèixer-la gaire bé.

  89. anònim. on 31 gener, 2006 at 21:47

    A veure Rino, no diguis asenades ni intoxiquis. El cosí de Pere Casetes també era a la concentració de dimarts i va sortir en portada de Diario de Ibiza oposant-se. A veure si abans de dir asenades mires el que dius per no ficar la pota i quedar en evidència.

  90. million dollar baby on 31 gener, 2006 at 22:07

    mes parides, que algu s’en penedeix de votar al Bernat joan, ole, i que ho digui un des pp, sa vergonya nacional per no dir galactica, que també, i un altre que diu que hi ha un pallo amb terrenys a favor de s’expropiació, ole, vinga, i jo també, ei abel, vina a casa meva quan vulguis, ets tot teu i de la teva estimada stela, si, veniu, ses portes son obertes, arrenqueu es arbres, paseu una apisonadora per sa font, que jo, ohhh, si, ja m’estic baixant es pantalons, guapeton.

  91. Aulendil on 31 gener, 2006 at 22:33

    Té nassos que en Bar pugui sortir perjudicat de tot aquest fenòmen, quan és possiblement el que en té menys culpa. Els causants d’aquesta situació són els que tiren endavant un pla de carreteres demencial que ens hipoteca per tota la vida. Encara té més nassos que els “palmeros” d’aquesta gent es dediquin a demanar la dimissió de’n Bar a EC, al mateix temps que aplaudeixen l’actuació de la Guàrdia Civil.

  92. meldemagraneta on 1 febrer, 2006 at 17:02

    l’actuació de la Guària Civil va ser penosa, va pareixer que tornavem 30 anys endarrera com a mínim, am els grisos…
    avui hi ha hagut la manifestació d’estudiants i a stat molt be! avui no han tret les porres..els deveren renyar…oooh pobrets!

  93. calces d'estopa on 1 febrer, 2006 at 20:20

    Home.., tot es anar per enmig des carrer i que es cotxes s’aturin.(ca guai).pero.. no fa falta explicar la diferencia entre per una banda, l’ acte del.liberat d’obstruir la feina de les máquines, i davant el que QUALSSEVOL autoritat de la comunitat hauria tingut la obligació d’actuar i, per altra, un acte legal i autoritzat… o sí? (ui,o no estava autoritzat, despres de tot? )

    La mare que parí la Logse, eh Bar,

  94. pagesot on 2 febrer, 2006 at 14:09

    Acabam de fer fora d’una finca de Sant Rafel a ses màquines.
    Es mateix conductor de sa màquina ha reconegut que ell prova i si no li diuen res, treballa. I ja porta uns fulls preparats amb un telefon de Palma pq qui no estigui d’acord hi crdi. I ell no posa cap problema per anar-sen….al menys això ha fet en aquest cas.
    Erem 3 persones i l’hem fet fora.
    Tots els propietaris han de sebre que si tenen màquines treballant a ses seves terres és perque ells ho permeten. Si es queixen sortiran.
    Correu sa veu!!! i ni una màquina treballant!!!

  95. meldemagraneta on 2 febrer, 2006 at 16:59

    no…la manifestació d’estudiants no era legal… aquest diumenge a les 11 al “Hiper Centro” manifestació! alli han començat ses obres.. Faceu correr sa veu!

  96. un democrata on 2 febrer, 2006 at 20:41

    a eva me encanta que publiques tan abiertamente lo tu folleteo, particular, ya lo sabemos.

    Con respecto a mi seudonimo, no me lo puedo cambiar es de verdad, me llamao democrata y soy democrata.

    Por cierto y con respecto a tu sexualidad te puedo preguncar a que te dedicas cuando no escribes memeces.

    Saludos y visca el barca

  97. un democrata on 2 febrer, 2006 at 20:43

    alguien sabe algo de nuestro diputado miquel ramon, dicen que ya no va por el PARLAMENT

  98. calces d'estopa on 2 febrer, 2006 at 20:58

    Todavía no ,Democrata, pero sabes que se podrà consultar el sueldo de los diputados del Congreso por Internet,

    Con un poco de suerte le averiguaremos el sueldo al fedayin nostrat..

  99. un democrata on 3 febrer, 2006 at 09:22

    con lo cual podremos ver los honorarios de todos .

    muy bien, creo que algunoS que ahora nos dan pena dejara de darnosla

TORNAR A LA PORTADA

Enquesta

S'està consolidant Vicent Serra com a líder del PP?

Veure Resultats

Loading ... Loading ...

Activitat recent