Madrid només sap invertir en ciment

29 setembre, 2005
By

Com ja s’ha encarregat de denunciar el seu principal oponent, Mateos no ha aconseguit cap partida per comprar Ses Feixes. Àixò a pesar de les portades i el rebombori que es va generar quan va fer públic que hi estava treballant. En canvi sí que pareix que hi ha partides que en principi ningú havia demanat explícitament, com les dedicades a ampliar el port i l’aeroport.
Es constata, per tant, que la forta baixada d’inversions provocada per la suspensió del conveni de carreteres no és compensat amb altres inversions. Tot i les demandes que els diners es destinin a altres inversions sostenibles, l’Estat pareix que o inverteix en ciment o no inverteix. Hi ha, de fet una partida innovadora per a invertir al litoral recuperant zones que han patit els efectes del ciment, però aquesta és només de 50 milions en diversos exercicis per a totes les Illes.

22 comentaris a Madrid només sap invertir en ciment

  1. madrileño on 29 setembre, 2005 at 08:46

    Decir Madrid por Gobierno central o estatal es hacer una lectura nacionalista. Los madrileños no tenemos la culpa de que Felipe II, que no era de Madrid nos plantara la capital del imperio en nuestro pueblo ni que Franco promocionara al real Madrid. Los madrileños se han rebelado varias veces en la historia contra la monarquía española. El nacionalismo español ha arrasado con nuestros osos, nuestros madroños y nos ha condenado a ser mal vistos en todas partes. Para mí la identidad nacional es una lacra. Cuando estoy en Madrid soy catalán y cuando estoy en Ibiza soy madrileño o murciano. Que es el Gobierno central, coño, que en Madrid somos muchos los que estamos en contra también de esa forma de gobierno.

  2. Eivissa Confidencial on 29 setembre, 2005 at 08:54

    Dir “Madrid” per referir-se al govern central és un recurs periodístic com qualsevol altre, que no hem inventat nosaltres i que va més enllà de la premsa nacionalista. Crec que a banda de les consideracions que fas, i que respectam, pots comprendre aquest ús metafòric del nom de la teua ciutat.

    Exemple: “Matas dice que Madrid discrimina a Balears y sólo Antich defiende la inversión estatal” Titular d’Ultima Hora d’avui.

  3. madrileño on 29 setembre, 2005 at 09:16

    No estic d’acord en que sea un recurs periodistic com qualsevol altre. Es una “toma de posició”. Madrid no es meva. Jo no vag a elegir (ahora no sé como se dice en catalán) naixer en Madrid.
    Escriure y parlar coses interesants en catalá crec que es la millor forma de defendre sa llengua. Jo apren catalá en esta pagina pero no pot aguantar el cursos de la normalizació. Afortunadament no tinc vocació de funcionari. Perdó per l’ortografia.

  4. Eastwood on 29 setembre, 2005 at 09:25

    Mirau, n’hi ha de zoofílics, pedòfils, coprofílics, necrofílics, escoptofílics, gerontofílics, hipoxifílics…i al PP i al PSOE pateixen formigofilia i no sé si hi ha cap teràpia que ho pugui sol.lucionar.

  5. fullequip on 29 setembre, 2005 at 09:29

    Sino, mirau el cas de Formentera, on encara semblaven normals, ja surt el batle amb no sé què d’un passeig marítim a s’Estany des Peix. Clar, hi ha que arrerglar allò que com tots sabem és un desastre i el remei per a tot és el formigó

  6. Eivissa Confidencial on 29 setembre, 2005 at 09:35

    ERC ens va enviar ahir un comunicat sobre els pressupostos que no hem vist reflectit enlloc.

  7. formenterer on 29 setembre, 2005 at 09:38

    jo me pregunto perque encara a EC no s’ha fet cap article sobre el que va publicar l’altra dia a la prensa en senyor alcalde de Formentera, de fer un passeig per l’estany des peix. Es una falta de respecte cap els habitants de Formentera. Es a dir matxaquen a Juanma Costa perque especula amb un passeig a Es Pujols (nucli urbà) i en camvi l’actual alcalde vol fer un passeig a S’estany des peix. quina barra!!! ah! pel que he pogut saber la decissió de presentar això en prensa va ser de forma unilateral de Isidor Torres, els membres del PSOE no en sabien res. Va crear un fort malestar, el que passa que no ho faran saber ja que han de donar sensació de tranquilitat.

  8. PEP PIXA on 29 setembre, 2005 at 09:41

    Lo de Formentera es vergonyós, l’alcalde ja xoxetja (l’únic independent a l’Ajuntament) a aquet home li pot el protagonisme abans que els principis.

    Per cert algú es pensava que Mateos anava a comprar les feixes? jajajaja. Feu un seguiment de tot el que ha anunciat i el que ha aconseguit, res de res. Es mes alguna vegada ha mentit, cas de les pensions a la 3ª edat.

  9. Eivissa Confidencial on 29 setembre, 2005 at 10:04

    formenterer,

    EC no tracta tots els temes que surten a la premsa perquè, primer que res, volem publicar coses originals o visións diferents (que no siguin estrictament opinions) del que ja publiquen els altres.

    En tot cas, els comentaris sobre qualsevol tema són benvinguts. Tu mateix pots veure que molt sovent els comentaris a una notícia no són necessàriament sobre el mateix tema que encapçala.

  10. formenterer on 29 setembre, 2005 at 11:00

    teniu raor, ara, es prou greu el que ha dit Isidor.

  11. fullequip on 29 setembre, 2005 at 11:03

    pep pixa, per mentider en Tarrés, guanya a qualsevol

  12. pep on 29 setembre, 2005 at 11:14

    madrileny: la premsa diu Madrid com també diu Brussel.les, Washington o Paris. No hem de filar tan prim, al.lots, es tracta d’un simple recurs metafòpric per agilitzar la feina.

  13. anònim on 29 setembre, 2005 at 12:04

    Madrileny només ha fet una declaració de respecte cap a la nostra terra. Que no ho veis?

  14. pep pixa on 29 setembre, 2005 at 13:46

    lo den tarres clama al cel, quan està davant consellers del pp, està d’acord amb les carreteres, quan els antiautopistes el van a veure es posa en contra del 2º cinturó, però no es va diganar ni a alegar en contra del pas a nivell que estan fent a Jesus, al mateix passa en tot. porta una política de presentar a la prensa multitut de coses i no fer-ne cap, (carril bici a l’avinguda espnaya, un munt de parquing subterranis, no sap que ha de dir amb ses feixes, amb el port, amb la depurardora, els diners del consorci humanitat, per conta d’arreglar dalt vila hi fa mitja avinguda espnya i subvenciona els equips esportius…) Es com diuen a Formentera a n’Isidor torres (en SI però NO) un ben queda i ja se li veu el “plumero”.

  15. madrileño on 29 setembre, 2005 at 14:10

    Ya sé que es una metáfora, como el cemento. Sólo que un sitio como este que creo que se diferencia de la prensa escrita a mí me gustaría que no tuviera los mismos tics. Por mí cerrada la polémica. No quiero desviar el tema, que más allá de las metáforas, es la política del gobierno de la monarquía española que, a pesar del “talante” es cómplice del capitalismo salvaje que acumula plusvalía a costa del patrimonio público. Ho sent pero estic treballant i no tinc massa temps. En castellà escriu mes ràpid.

  16. Anònim on 29 setembre, 2005 at 16:13

    Pep Pixa (14): d’aparcaments subterranis ja n’hi ha dos en obres a Vila, i també una nova estació d’autobusos, tot i que l’Ajuntament no rep cap ajuda del Govern ni del Consell. A Sant Antoni, en canvi, l’estació d’autobusos la pagarà el Govern. Quina casualitat!

  17. vilera on 29 setembre, 2005 at 19:25

    Pep Pixa : De la paralització del Consorci en tenen la culpa Consell i Govern perquè els han tancat l’aixeta. També és ve que l’ajuntament estava acostumat a fer i desfer sense consultar els altres, pero haguessin fet el que haguessin fet estava clar que passaria el que ha passat : El PP els té a pa i aigua.

  18. perfi on 30 setembre, 2005 at 09:23

    en mi opinion el dinero que quiere destinar COSTAS a la conservacion del litoral mediante compra “selectiva” de terrenos no se ajusta de ninguna forma a la realidad de los terrenos de ses Feixes, ¿como se puede decir que se va a conservar el litoral, en unos terrenos que lindan con el puerto de ibiza, carretera mediante? así pues la idea del Sr. Mateos me parece que no dejo de ser un brindis al sol.

  19. Escèptic on 30 setembre, 2005 at 10:11

    Em Crida l’atenció la partida destinada a les plataformes del dic de Botafoc:2 milions d’euros només per a les plataformes que ja estaven pressupostades pel PSOE abans de la polèmica de l’Ajuntament… es pot continuar dient que és un projecte d’Autoritat Portuària i del PP??? o realment volen el mateix???. D’altra banda, estan les partides destinades a l’ampliació de l’aeroport que va mobilitzar fa uns anys als partits d’esquerra…on estan ara?

  20. Sepharad on 30 setembre, 2005 at 11:18

    L’esquerra va tocar el govern i… aquesta va esser la seva perdició. Es va demostrar que els qui governen i controlen les illes són els altres, que l’esquerra sap discutir molt però no governar, i que la seva coherència els arrossega a dimissions i escisions una darrera de l’altra.

    Quina paciència que hi ha que tenir!!

  21. Eastwood on 1 octubre, 2005 at 11:57

    Sepharad, t’equivoques. No és la coherència la que arrossega a dimissions i escissions sino la manca de coherència

  22. sopa on 2 octubre, 2005 at 12:59

    Hi ha gent a Formentera que ha perdut definitivament els papers: ara es tracta de fer passar l’alcalde per dement…

    Quan haguem cremat tots els nostres actius, què farem?

TORNAR A LA PORTADA

Enquesta

S'està consolidant Vicent Serra com a líder del PP?

Veure Resultats

Loading ... Loading ...

Activitat recent