La consciència ecologista de l’Església

27 setembre, 2005
By

No necessàriament ha d’agradar el seu article, i de fet avui rep crítiques. Però un missatge destacable és que també hi ha dins l’Església eivissenca persones amb sensibilitat pel territori. L’autor d’una carta publicada aquest diumenge, no amaga la seua condició de capellà. De fet, no és la primera vegada que arriba un crit contra la política territorial del PP (en aquest cas les autovies) des de la parròquia de Sant Agustí. Per exemple, durant la campanya del GEN que va culminar amb la manifestació del 22 de gener del 1999 va penjar una pancarta de Salvem Cala d’Hort.

12 comentaris a La consciència ecologista de l’Església

  1. un ateu on 27 setembre, 2005 at 09:43

    S’article és poc menys que sermó infumable, però paga la pena només per sa clotellada final contra ses autopistes. benvinguts al club!

  2. Nuredduna on 27 setembre, 2005 at 11:20

    Esta bé això que el clero es doni compte de fins a on vol arribar el PP, ara la meva pregunta és perdra el PP el recolzament de l’esglèsia?

  3. Finestró. on 27 setembre, 2005 at 11:56

    Es capellans son com els “Madelman” d’un temps. N’hi ha de tots els tipus. Així tenen sempre tot el “territori” cobert. De tota manera crec que en Miguel Angel va fer un escrit valent i aixó es bó.

  4. Cristiano on 27 setembre, 2005 at 12:03

    Yo no sé si con lo ortodoxo (conservador) que es este cura habrá votado nunca al partido popular, a fin de cuentas son los responsables de la corrupción moral y el libertinaje que impera en esta isla.

  5. calces d'estopa on 27 setembre, 2005 at 13:01

    cristiano, ande comulgas? haz que analicen la composición de las hostias y del incienso. Esta isla fué un reducto de carcundia arcaizante hasta que llegó la contracultura

  6. Que vengan a mí on 27 setembre, 2005 at 13:02

    El artículo de Miguel Angel es valiente, claro y lo firmaría el 99 por ciento de los ibicencos, del PP o de lo que sea. Que sea clérigo no significa que él sea “el clero”. Que un fiscal firma contra las autopistas no significa que lo firme “la fiscalía”. Está claro que en Ibiza se necesita gente que hable claro, para arrancar como se pueda el estado de corrupción histórico, que a su vez genera nueva corrupción. Si hay tanta corrupción es porque se sienten impunes. Son los del PP quienes deben castigar las animaladas del PP, absteniéndose o votando en blanco. Pero el PSOE también está atibnorrado de inútiles, aprovechados y gandules, salvo excepciones. Ibiza lo tiene crudo, se aproximan temporales.

  7. Don Pep on 27 setembre, 2005 at 16:41

    Al 4

    “Corrupción moral y libertinaje que impera en esta isla”. No sé de qué me sorprendo, los fachorros inquisidores aliados a la izquierda anti-todo. Tal para cual…

  8. clubbers go home on 27 setembre, 2005 at 21:17

    A ver don PP ¿cómo califica usted el hecho de que el concejal de policía de S. Antonio dicte una ordenanza que obliga a cerrar a las discotecas durante el día y éstas se la pasen por el forro?
    ¿Cómo califica usted que durante todos estos años las discotecas hayan incumplido la ordenanza que les obliga a cerrar a las 6?
    ¿Cómo califica usted las intoxicaciones que desbordan los servicios de urgencia cada verano?
    ¿No es ud. un centrista firme defensor del estado de derecho?
    ¿Tiene usted hijos? ¿Si así fuera el caso cómo les explica todo esto?
    No soy creyente pero suscribo lo que dice cristiano en esta web. Hay muchos cristianos que no son fachorros inquisidores. Sin ir más lejos el artículo de M.A. Riera me parece digno y valiente, a ud. que le gusta tanto la valentía.

  9. Don Pep on 27 setembre, 2005 at 22:30

    Se lo pondré fácil: le doy la razón en todo.

    Los reiterados incumplimientos de horarios, aforos, tráfico de drogas, etc… son una desgracia que estamos pagando todos. Ocurre bajo gobiernos del PP y del Pacto, antes y ahora. Punto pelota.

    Y sí, defiendo el Estado de Derecho. Precisamente por ello me resulta divertido que se aborde el tema desde una perspectiva moral y no legal. Me parto el pecho de ver a unos pretendidos “progresistas” y hasta diría que algunos francamente “antisistema”, poniéndose de acuerdo con un señor que habla de “libertinaje”, sólo porque les conviene políticamente.

    Es desde el derecho, no desde la moral, que se arreglan estas cosas. Pero es que la progresía no puede evitarlo, quieren ser los nuevos curas (eso sí, laicos, multiculturales y no sé cuántas chorradas más).

    Observar esta realidad es divertido. Y es parte de la educación que yo transmito activamente.

  10. sensat on 27 setembre, 2005 at 23:05

    Ja era hora que algù de l’Esglessia eivissenca es posicioni clarament en temes que ens afecten a tots,com la destrucció de l’illa i la presa de pel del discotequers.
    L’ùnic que es va atrevir a parlar pùblicament del procés de destrucció de les pitiuses va ser Don Joan Marí Cardona ( al cel sigui ). Per tant, endavant Miguel Angel !!!

  11. Eivissa Confidencial on 29 setembre, 2005 at 23:23

    Les desqualificacions i les reaccions que han generat han estat esborrades. Millor si ens cenyim a intercanviar informació i contrastar opinions.

  12. un eivissenc des de Barcelona on 1 juliol, 2006 at 11:42

    Estic d’acord amb l’escrit den Miguel Angel. Aquí a Eivissa se fa molta sa “vista gorda” amb es turistes que venen a drogar-se i a conduir borratxos, sobre tot per part de s’autoritat de sempre (es PP). Això sí, después tots es peperos van a missa (Déu ho perdona tot).

TORNAR A LA PORTADA

Enquesta

S'està consolidant Vicent Serra com a líder del PP?

Veure Resultats

Loading ... Loading ...

Activitat recent