Mereix Tarrés sortir al costat de Guasch i Serra?

31 maig, 2005
By

Un reportatge dominical de Diario de Ibiza sobre les darrers actuacions de la justícia contra les il·legalitats urbanístiques ha creat una autèntica polseguera. El treball periodístic repassava la situació dels diversos casos investigats per la justícia, partint de la imputació dels alcaldes de Sant Josep i Santa Eulària. L’origen de la polèmica és una tira de fotos dels alcaldes implicats en irregularitats urbanístiques, que posava Xico Tarrés al mateix nivell i al costat de Vicent Guasch, José Serra i Antoni Marí Tur.
Els mèrits dels alcaldes del PP per sortir a la foto són més o menys clars. Dos estan acusats formalment per un jutge d’haver comès un o més delictes, i el qui ho va ser de Sant Antoni és responsable polític del cas Cretu, ja sentenciat pels tribunals. En canvi, l’alcalde de Vila hi surt en base a una denúncia del GEN per la situació de Ses Feixes, en què l’equip de govern de Vila no hi surt en exclusiva ni en primer lloc com a presumpte responsable dels fets denunciats (es parla dels propietaris i després del Consell i de l’Ajuntament). A més, a diferència dels altres casos, cap jutge ha donat encara el seu punt de vista sobre si els fets de Ses Feixes són delicte o no i molt menys sobre qui n’ha de ser considerat el responsable.

12 comentaris a Mereix Tarrés sortir al costat de Guasch i Serra?

  1. Eivissa Confidencial on 31 maig, 2005 at 08:05

    Mentre no estiguem en condicions d’activar els comentaris, si algú ens vol fer arribar la seua opinió per correu electrònic ens ocuparem de reflectir-la en aqueta secció.

  2. Opinions on 31 maig, 2005 at 11:57

    “descartat el rigor periodístic, que no es veu per enlloc, poden ser dos coses:
    -desig de parèixer objectiu ficant-se amb tots els partits.
    -mania contra el pacte i voluntat d’equiparar-lo al pp.
    jo crec que és la segona, perquè quan volen bé que saben ser partidistes.”

  3. Opinions on 31 maig, 2005 at 11:57

    “Estic indignat. Cada vegada que tenim el PP a la defensiva mos surt un “progressita” a atacar el Pacte.
    Però és més greu que això: en Tarrés si ha anat alguna volta al jutjat ha set per aturar els especuladors. Com amb el cas Blauvert. I fa poc ha hagut d’aguantar una querella dels especuladors de ses Feixes.
    És una vergonya que el posin dins el mateix sac.”

  4. Opinions on 31 maig, 2005 at 13:39

    emprenyo:
    “A mí em pareix una vergonya que l’ecologisme mediàtic que representa en J.LL. Ferrer vulgui fer mèrits d’independència carregant contra en Tarrés en un tema on no hi ha res de res. A més, en J. LL. Ferrer només fa el joc al GEN, que és qui ha denunciat el tema de ses Feixes al fiscal, però ni el fiscal s’ha pronunciat ni ha donat trasllat del tema al jutjat. I la “llumbrera” d’en J. LL. Ferrer es dedica a comparar això amb les barbaritats que fan els alcaldes de Sant Josep i Santa Eulària per deixa construir obres il.legals. Ja ho hi dit: és una vergonya el que fa en J. LL. Ferrer només per quedar bé ell i el GEN.”

  5. Opinions on 1 juny, 2005 at 18:08

    “Crec que és impresentable col.locar a Xicu al costat dels delinquents urbanístics del PP. Si bé el paper que juga J.L Ferrer com a portaveu amagat del GEN és en moltes ocasions molt valuós, en aquest cas s’ha passat i s’ha deixat dur per les seves manies personals compartides per altres membres del GEN. El “tots són iguals” no és veritat i a més a més fa més mal que bé.”

  6. Anonymous on 6 juny, 2005 at 15:28

    idò per ser que en xicu només fa 6 anys que està d’alcalde ja està fent punts, ja. Crec que no va anar a declarar per haver caducat una llicència a Puig des Molins, sinó precisament perquè prèviament l’havia renovat en comptes de caducar-la que era el que tocava. Després també s’ha lluit amb el Pla General, que poca o cap diferència té amb un que havés fet el PP. És curiòs com la percepció de la gestió d’un alcalde pot anar en funció de sigles polítiques i no purament i simple dels seus actes que, en el cas de xico tarrés parlen per si sols i no diuen res massa encomiable

  7. Anonymous on 6 juny, 2005 at 15:34

    per cert, emprenyo, el fiscal sí s’ha pronunciat respecte del tema de les denuncies per ses feixes. Ja ha sortit publicat fa dies que obria diligències informatives perquè efectivament s’apreciaven indicis de delicte. Al cap i a la fi l’article de què parlau era sobre temes que porta la fiscalia en aquests moments a diferents municipis d’Eivissa, per tant, evidentment, s’havia de tractar també aquest que no és més que un altre vergonyós exemple del que passa a aquesta illa quan el poder treballa d’esquena a l’interès general.

  8. Anonymous on 6 juny, 2005 at 18:07

    No és el mateix Tarrés que Serra, Sala o Guasch. Però això no el blinda de no ser criticable parlant d’urbanisme. Si us hi fixau, a l’article surt el darrer i en petit.
    Serra, Sala i Guasch són autèntics mafiosos i molt perillosos. Però Tarrés no és un sant i l’urbanisme a Vila, de moment, suspèn. És clar, que això no és només culpa seua.

  9. Anonymous on 6 juny, 2005 at 19:13

    Estic d’acord que no és el mateix Jose Serra, Vicent Guasch, Toni Botja que Xicu Tarrés. Ara bé, el que ha fet fins ara en matèria d’urbanisme no és el que s’esperava d’un alcalde progressista (edifici de 13 plantes a Puig des Molins, llicències darrere el Pacha, PGOU, ses Feixes…) I quan li retreus alguna cosa posa cara d’innocent i de que no sap res.
    No ho fa pels motius que els altres (econòmics), esper, pero fa massa cas a algun cacic i a alguns constructors perquè es pensa que així el respectaran i és exactament al contrari.

  10. emprenyo on 7 juny, 2005 at 09:28

    Alguns estau molt mal informats. La llicència de l’edifici de 13 plantes qui la va renovar va ser en Fajarnés, no en Tarrés. I l’edifici de darrere el Pachá es va tenir que autoritzar per una badada dels serveis tècnics de l’Ajuntament que van impedir aplicar-li la moratòria.
    Fer un PGOU que no agradi, que jo sàpiga, no és un delicte.
    Encara no hi vist cap fiscal que rebi una denúncia i no obri diligències informatives (si no ho fes potser ell si cometria un delicte).
    I finalment, si el tema de ses Feixes va endavant i el fiscal el denuncia al jutjat, estau segurs que serà en Tarrés el denunciat? o és que l’Ajuntament no té un regidor delegat de Medi Ambient?

  11. vilera on 27 juny, 2005 at 23:10

    Emprenyo: El que està equivocat ets tú: La llicència la va atorgar Enriquito l’any 90 i la va renovar, en lloc de caducar-la, Xicu Tarrés l’any 2001-2002. Quan va saltar l’escàndol, el Consell li va fer informe jurídic sobre com caducar-la i la va caducar i els promotors li posaren una querella.

  12. vilera on 27 juny, 2005 at 23:11

    Sí tens raó en suposar que donat que hi ha un regidor de Medi Ambient sigui ell o algu altri el qui pagui els plats romputs

TORNAR A LA PORTADA

Enquesta

S'està consolidant Vicent Serra com a líder del PP?

Veure Resultats

Loading ... Loading ...

Activitat recent