Menys turistes que l’any passat durant el juliol

6 setembre, 2006
By

La d’enguany serà sens dubte la temporada de la propaganda. Des de tots els estaments ens han volgut fer creure que seria una “bona temporada” fins i tot abans de començar. No sabem quin paper juga en aquesta campanya la venda de samarretes que posen “Ibiza 06 buena temporada” però tot sembla anar en la mateixa línia. El problema és que així com passen els mesos es pot comprovar que la temporada no és tan bona ni en les xifres (del caos, la merda i la violència val més no parlar-ne). El juliol l’arribada de turistes a les Pitiüses va baixar un 2,8% respecte al mateix mes de l’any passat.
Fa uns dies parlàvem del creixement per davall de la mitjana del turisme a tot Balears. Ara que tenim les dades per illes resulta que a Eivissa i Formentera el resultat va ser significativament negatiu. No ho deim nosaltres. Ho diuen les dades oficials del Govern Balear sobre arribada de turistes de totes les procedències per via aèria i per via marítima. És curiós que ni els mitjans de comunicació menys afins al PP contradiguin la versió oficil i es quedin amb el titular que els dóna el conseller de Turisme.


Taula d’arribada de turistes per via marítima i aèria

56 comentaris a Menys turistes que l’any passat durant el juliol

  1. Eastwood on 6 setembre, 2006 at 08:36

    I, a més, els turistes ha marxat emprenayts i descontents. Quin futur ens espera!

  2. Ara mes que mai, força PP. on 6 setembre, 2006 at 08:48

    Si, han pogut marxar emprenyats i descontents això hi ha que teniro en conta. Però i quan estigui tot acabat?? Hauran vengut mes turistes que els anys 1999-2003? Seguriiiiisiim!! Això ja es una bona noticia.

  3. Spiridión Pichincha on 6 setembre, 2006 at 09:46

    Ec:

    No negaré que la notícia és interessant tenint en compte les valoracions excessivament optimistes que es fan des de el govern insular i sectors afins. Però haurieu d’evitar afegits manipuladors. El turisme ha baixat 700 persones a les Pitïuses, el que equival al 0,2% (es a dir res). Tenint en compte, que la temporada de l’any passat va ser molt bona, el “descens” no suposa cap interrupció “significativa” de la sèrie temporal.
    Ei EC, teniu sindrome post-vacacional? Posau-vos les piles; dugueu una ratxa de manipulacions preocupant.


    Nota d’EC: Aquí t’equivoques. El número total de turistes arribats a Eivissa el juliol del 2005 va ser de 383.766 (347.008 en avió i 36.758 en vaixell). El número total de turistes arribats enguany durant el mateix període va ser de 373.063 (346.302 en avió i 26.761 en vaixell). Els teus 700 són una dada parcial, oblides els 10.000 turistes que es perderen per via marítima. Et recomanam que miris la primera pàgina dels documents del Govern i no et compliquins la vida.

    Per descomptat t’agrairem una disculpa per acusar-nos injustament de manipuladors.

  4. Don Pep on 6 setembre, 2006 at 10:09

    “Resultat significativament negatiu”, en les vostres paraules. Estau graciosos, avui.

    He estat mirant l´enllaç que heu posat i em trob una sèrie de coses interessants que em permet posar aquí perque la majoria s´empassaràn la vostra “informació” sense cap comprovació. De fet és el que volen, la dosi diària de sectarisme acrític.

    Anem per parts:

    - Pel que veig el Govern Balear distingeix entre “passatgers” i “turistes”, bastant lògic. A la pàgina 3 diu que els turistes estrangers es basen en xifres de FRONTUR, mentre que per els espanyols s´apliquen coeficients reductors sobre el tràfic nacional. En un contexte que ningú nega de creixement de turisme espanyol, probablement aplicar coeficients d´any anteriors serà erroni, però no tirarem per terra la feina dels estadístics…
    - Per via aèria, els passatgers arribats han aumentat només el juliol un 5 % els internacionals i un 5,1 % els nacionals. No contam, evidentment, els interilles.
    - Quan es passa a parlar de “turistes arribats per via aèria”, el descens que estima el Govern pel juliol és només de ¡700! turistes (-0,2%), mentres l´acumulat positiu és de 46.695 (+5,4 %) . Es a dir, l´augment s´ha aconseguit en temporada mitja i baixa. Si els responsables turístics fossin els “vostros”, estaríeu entonant aleluies per ser capaços de desestacionalitzar i per dependre menys del turisme de discoteca. Però clar, la coherència no és una virtut que practiqueu gaire.
    - Els passatgers de línia marítima regular han crescut el juliol un 7,8 % si sumem Eivissa i Sant Antoni, i en l´acumulat porten un 2,8% d´augment.
    - On hi ha una forta devallada és en el tràfic de creuers, amb més de 10.000 viatgers menys aquest juliol, i uns 17.000 menys en acumulat. Donau-li les gràcies als entrebancs progressistes per que tenguem un port adequat a aquest tipus de turisme tan beneficiós. No crec que la Conselleria de Turisme tengui res a veure amb això.

    Us suggereixo un titular més adequat a la situació: “Mentres la Conselleria de Turisme consegueix més turistes en temporada baixa, els progressistes amb les seues punyetes consegueixen carregar-se el turisme de creuers.”

    Potser m´ha quedat massa llarg però és descriptiu.


    Nota d’EC: Hem posat un gràfic per a visualitzar-ho. T’agraim les valoracions i explicacions que fas. Aquest és el sentit de permetre comentaris a totes les notícies. En tot cas, benvinguda sigui la crítica que fas als estadístics del teu govern.

  5. Anònim on 6 setembre, 2006 at 10:39

    gracies don pep .
    alguns tenen un problema, i es que encara no ha acabat la temporada i ja han vingut mes turistes que en tota la del 2002. i amb l’afegit de que algunes persones han anat a fitur, a fer politica turistica destructiva al igual que han conseguit publicar una illa desastrosa a Europa. la meva pregunta es, que passarà quan ningú vagui a fer politica turistica destructiva i les infraestructures estiguin acabades? que vindran molts mes turistes.
    NOTA, la gent pot estar enfadada amb les carreteres, pero la gent viu del turisme i sab el que es va ingressar al 2002 i sab el que ha ingressat el 2006. a l’hora de votar crec que es el que tothom valora. Lo primer es la butxaca de cada un i cada un es un vot.
    GRACIES DON PEP.

  6. Spiridión Pichincha on 6 setembre, 2006 at 10:44

    Ec,

    En efecte, l’error es meu. Estava tant mal acostumat als titulars de la darrera setmana que se m’ha anat la pilota. Disculpau.

    Siguem justos, doncs. El turisme que arriba pel port d’Eivissa ha baixat considerablement al mes de juliol.
    De totes formes, em reconeixereu que el que va passar durant el mes de juliol no és massa interessant si tenim en compte l’increment de turistes acumulats al llarg de l’any (benvinguda desestacionalització?). Amb les dades oficials que facilitau, podem obtenir-ne la dada global (pag. 5 i 9). El turisme aeri ha aumentat prop de 41.000 persones al llarg de l’any (un 5,4%). El marítim ha baixat unes 11.000 (sobre tot el de creuers). En total, el turisme hauria aumentat al llarg de l’any un 4%.
    Supos que el conseller de Turisme, i el DI, té en compte aquestes dades.
    No és per tirar cohets, sobretot tenint en compte l’aument del turisme a altres bandes, però s’allunya de la imatge d’una mala temporada turística. Potser EC ens pot dir perque ha descontextualitzat la dada del juliol?

  7. Anònim on 6 setembre, 2006 at 10:54

    Carai don PeP, avui no podeu acusar EC de donar dades incorrectes i heu d’acusar la conselleria de calcular malament. Au idò!

    El problema el teniu valtros!

  8. Anònim on 6 setembre, 2006 at 10:57

    5: Fins a juliol havien arribat 900 mil turistes.
    En tot 2002 en varen venir 1,5 milions.
    No digues mentides.

  9. Fran on 6 setembre, 2006 at 10:59

    Abans desestacionalitzar era tractar que venguessin turistes fora dels sis mesos habituals de la temporada, ara ja és simplement que venguin fora dels mesos de juliol i agost.
    Anam millorant.

  10. Anònim on 6 setembre, 2006 at 11:03

    nº 8 he dit fins ara agost inclòs (ja s’ha passat del 1,5 milions i de llarg i falten 2 mesos).

  11. Don Pep on 6 setembre, 2006 at 11:04

    EC: no és el meu Govern, és el nostre Govern. L´Antich també era el meu president, encara que no m´agradàs. El teu comentari és bastant sectari.

    7: No he acusat a ningú de donar dades incorrectes, sino de donar dades parcials i fer una interpretació errònia i sesgada.
    Referent als estadístics, ¿per quna raó no hauria de donar la meva opinió si pens que alguna dada és discutible? Jo no tenc cap problema amb això, ¿tu si?.

    5. No es mereixen. Només m´agrada anar un poc més enllà.

  12. amb seny! on 6 setembre, 2006 at 11:12

    Jo, apart de dades d´ocupació, crec que enguany hem oferit una imatge molt més negativa de sa illa que cap any, hi han hagut massa problemes de baralles i d´ordre públic, i això es molt negatiu per sa imatge de illa de tranquilitat i tolerància…
    jo personalment crec que amb sa meitat de gent es podria fer el doble de sous… es problema es que una familia normal hi ha moltes bandes de sa illa on ja no hi pot anar….

  13. Anònim on 6 setembre, 2006 at 11:22

    Què divertit que és això avui. Necessitau escriure un tractat per justificar que no venen més turistes que mai, sinó que menys que l’any passat… i és igual perquè és culpa del Pacte. !!!!!!
    jajajajajaja. Sou la polla al quadrat!

  14. Anònim on 6 setembre, 2006 at 11:26

    Estic d’acord amb e comentari nº 12 de l’amic Amb Seny, tant important o més que la quantitat del turisme es la qualitat del mateix, cada temporada turistica que passa va baixant la qualitat del turisme que ens visita, els problemes d’ordre públic son cada vegada més nombrosos i més evidents, les molèsties pels residents i pel turisme diguem-me no discotequer més notòries, el problema de la mala imatge de la nostra illa es va accentuant i penso que no serà fàcil reconduir aquesta situació.
    També s’ha de tenir en consideració el molt baix poder econòmic d’aquest turisme i les repercusions que això té sobre tot el sector d’oferta complementària.
    Finalment dir que les institucions, i vull dir totes, ajuntaments, Consell Insular, Govern Balear i Delegació del Govern s’han d’implicar b clarament per deixar de banda aquesta tolerància total amb els abusos d’alguns locals d’oci nocturn respecte a remors, horaris, problemes de trànsit, aforament, tràfic de drogues etc. Això te molt mala cara i s’ha de tallar de rel.

  15. amb seny! on 6 setembre, 2006 at 11:55

    si podeu parlau amb qualsevol membre des cossos de seguretat de l´estat( civils, municipals o nacionals) i tots coincideixen que enguany es problemes d´ordre públic han set enormes i sa zona de platja d´en bossa en concret, que no havia presentat gaires problemes fins ara, enguany hi han hagut apallissaments casi a diari…… no es per estar orgullosos…

  16. Anònim on 6 setembre, 2006 at 12:21

    Encara en venen de més. Tots es que fan pesta sobren

  17. Spiridión Pichincha on 6 setembre, 2006 at 12:40

    EC,

    Disculpai, però la taula d’arribada de turistes per via aèria i marítima que posau a l’encapçalament només ho és per via aèria.

    Nota d’EC: No és cert. Et tornes a equivocar.

  18. Ara mes que mai, força PP. on 6 setembre, 2006 at 12:47

    1999-2003 fixau-vos amb aquestos anys i comparau amb aquest any o l´any passat.Crec que sobren els comentaris i la resposta a n´aquest escrit.
    El Pacte va “expulsar” a mes de 30.000 turistes de les nostres illes i dic expulsar pq ho defineix perfectement bé el Senyor Matutes…Els estius pareixien hiverns.
    Ademés a un altra post d´EC es reconeixia segons EC “que ningu dubta que aquest estiu està sent bo”.

  19. Ara mes que mai, força PP. on 6 setembre, 2006 at 12:50

    “Que aquest estiu hi ha més entrada de turistes pel port i l’aeroport que l’any passat sembla que ja no ho discuteix ningú. Cosa diferent són les xifres de despesa turística o si la pujada d’ocupació hotelera és proporcional al creixement d’arribades.”

    Això segons Eivissa Confidencial.

    Nota d’EC: Això era temps endarrera. Les dades que comentam avui acaben de sortir publicades.

  20. Spiridión Pichincha on 6 setembre, 2006 at 13:43

    17,

    Si, tenc el dia espes.

  21. Ara mes que mai, força PP. on 6 setembre, 2006 at 13:45

    Temps endarrera? Això que he aferrat es del mes d´agost d´aquest any, pareix ara que estic parlant de fà 10 anys. I do, això posa en evidència que xerrau moltes vegades sense contrastar dades.

    Nota d’EC: Posa en evidència que les dades fins al juny eren positives i que les de juliol que s’acaben de saber són negatives. No és tan mal d’entendre.

  22. Soc Jo on 6 setembre, 2006 at 14:01

    El pitjor és que els que han vingut ja no tornaran.

  23. PP Gotera y Otilio on 6 setembre, 2006 at 15:05

    Jo el que estic esperant són les dades d’accidents a ses carreteres eivissenques i comparar-las amb ses d’altres anys.

    S’impressió és que hem batut récords negatius, al contrari que a la resta d’Espanya.

    I si és així, algú o alguna dels que ho feien en plena temporada PER SA NOSTRA SEGURITAT hauria de dimitir si és que els queda vergonya.

    Per altra banda volia protestar(és broma) perque as diaris ens estan copiant ses idees sobre el que passaria amb ses autvies i ses xapusses més sonades.S’altre día el Gonzalo de la barba i avui un de Sta.Eulari.

    Mirau que em posaré un copyright !!!!

  24. Anònim on 6 setembre, 2006 at 16:06

    No crec que sempre hi hagui que estudiar les dades turístiques en termes de número de turistes o número d’entrades. Em sembla que és molt important fer enquestes tant als turistes com als empresaris i treballadors del sector (no només empresaris) per veure les mancances i els encerts.
    Per cert, mentre seguim mesurant-ho tot en número de turistes (i no en despesa, grau de satisfacció, etc.) partim d’un plantejament que jo entenc erroni per mesurar l’encert o no en la gestió d’aquest “monocultiu” nostre.
    (que ningú m’ataqui, però per molts i per mi, que venguin menys turistes no ha de ser necessàriament negatiu)

  25. Anònim on 6 setembre, 2006 at 16:10

    22: el pitjor és que els que no tornaràn són els bons turistes. Els de gatera i èxtasi seguiran com sempre

  26. Anònim on 6 setembre, 2006 at 16:13

    N’hi ha un més que no tornarà: el que l’ha palmat avui fart de droga.

  27. Spiridión Pichincha on 6 setembre, 2006 at 16:14

    Les dades no permeten arribar a cap mena de conclusió. Les dades de juliol son una mica pitjors que les de 2005, però millors que les de 2004 (20.000 turistes més) i a 2003.

    http://www-2.finestraturistica.org/fintur/documents/servei/document.es.473.pdf.

    Resulta esteril plantetjar si la temporada d’estiu va malament sobre la base d’una reducció tant poc significativa i puntual de les arribades. Teniu en compte a més que les dades acumulades assenyalen que, al llarg de l’any, han arribat més turistes que mai durant la resta de mesos.
    El que cal plantetjar, sobre tot si existeixen dades fiables, es si passen els mateixos dies a la illa, si deixen els mateixos diners i qui se’n beneficia principalment d’aquestes arribades massives.

  28. Anònim on 6 setembre, 2006 at 16:32

    Com certament diu el comentari nº 26, diversos medis de comunicació han tret avui al noticia de la mort d’un turista sembla que presuntament per consum d’extasis, a molta gent li semblarà malament el documental que va emetre Antena 3 novament Diumenge passat, però per desgràcia es el que hi ha, la raó sembla que no vol forca.

    Com diuen diversos comentaris a aquesta noticia hi ha que reflexionar molt seriosament sobre el tipus de turisme que s’esta permetent i que sembla que va desplaçant altres grups de turistes en qualsevols cal molt més profitosos per la nostra illa.

    En qualsevol cas dir-li a l’autor del comentari nº 18, que repeteix com una cotorra le tonteries que diu n’Abel, que em sembla molt oportunista dir que el turisme en uns determinats anys va baixar per obra i gràcia del govern del pacte de progrés, tothom sap que influeixen molts factors en el tema turistic i per tant fa caguera llegir les seves afirmacions, en qualsevol cas que diguin quins actucions en matèria turistica i que es van fer en aquell moment els hi semblen negatives, però sense dir les tonteries que diuen, “un poquito de por favor”….

  29. amb seny! on 6 setembre, 2006 at 17:07

    i es que van apallissar en es DC10 desgraciadament tampoc, i es que s´han llençat desde ses finestres des pisos, ni es que van tirotejar a sant antoni, ni es que vàren apallissar en supermercat es daus i un llarg etc…. aixó genera molt mala imatge, jo estic molt preocupat aixo ja sembla una població de s´area metropolitana d´una gran ciutat….s´ocupació sembla molt bona, però es empresaris de s´oferta complementaria no se si estan tant contents, es baix poder adquisitiu des turistes i es tot inclós els perjudica moltissim…

  30. Ara mes que mai, força PP. on 6 setembre, 2006 at 17:52

    AMB SENY;

    Fes-te guardia civil, sheriff, o guardia de seguretat. No sabia que et preocupas tant que la gent s´engati, que es tiri de finestres i s´apallisi a gent. A casa tots estam plorant encara per tot el que va pasar de l´apallisament d´Es Daus ;) . Canvia de tema que tens el disc rallat i preocupat per sa pobresa a nes Congo Belga, per sa poca sang que hi ha a ses reserves de Can Misses, perque sa gent fumi, perque…
    Segur que estàs tot el dia preocupat i no menges per tot el que ha pasat. Aixo pot pasar aqui com pot pasar a qualsevol poble d´Espanya.Home, no t´amarguis.

  31. Anònim on 6 setembre, 2006 at 18:09

    Ara més que mai…. Te sugiero que pongas un negocio de venta de serrín por que tienes la cabeza llena a rebosar, de hecho me gustaria verte, te debe estar ya saliendo por las orejas.

    Evidentemente, a Amb Seny y a cualquier persona con un poco de sentido común e inteligencia (cosas ambas de las que tu careces absolutamente) le preocupa la escalada de violencia, muertes por consumo de drogas y diversos hechos muy relacionados con el deterioro acelerado de la calidad del turismo que nos visita y con la caida en picado de la imagen de la isla como destino turístico.

    Ya que hablabas del Congo Belga, ahí es donde te podrias ir a vivir los próximos 70 años.

  32. amb seny! on 6 setembre, 2006 at 18:18

    tu que fas te n´ alegres? ho celebres amb cava con lo de ca na palleva…? fas fàstig

  33. Independentista on 6 setembre, 2006 at 18:23

    A ara més que mai força PP
    prepotent k ets un prepotent o prepotenta!! k no pots xarrar sense k se’t vegi es plumero, peró valtrus es de’s pp sou es primers d’anar a sa guerra i fer-vos aliats d’un pais com es Estats Units que te una idea d’imperialisme k només existeixen ells an es mon i tot lu altre no és res de res.

  34. amb seny! on 6 setembre, 2006 at 18:27

    ara mes que mai…
    si de veritat penses això ets sa persona mes esgarrifosa que he vist mai… i sabeu que no m´agrada insultar…. és es comentari més cinic que he llegit mai aqui…. t´has superat

  35. amb seny! on 6 setembre, 2006 at 18:33

    voldria sabre si això li passas a un fill teu o un amic (deu no ho vulgui) tindries sa mateixa reacció, ¿et faria gràcia que l´apallissaren?¿de veritat ets una persona? em costa creure, estic al.lucinant……

  36. KingTut on 6 setembre, 2006 at 20:04

    Pero los que llegan por barco o avion ¿son todos turistas o tambien estan incluidos los ciudadanos de las Pitiusas que se desplazan por motivos varios?
    Mas que nada por que se han visto durante un periodo corto de tiempo, ese que es el que esperabamos todo el mundo,y todos sabemos que las cajas no han sido muy buenas.

  37. EsVedra on 6 setembre, 2006 at 20:13

    Cada dia sou mes espavilats, i venga contestar al ‘Ara més que mai força falange’,… ah no, que la falange no era franquista i ell si.
    Bueno, que os ho feu mirar, que si reconteu això es un toma-daca amb el fatxa aquest, que s’inventa la meitat del que diu, i aconseguiex tot el que vol, exagera una mica els seus de per si, ultraconservadors pensaments per posarvos dels nervis, i sou prou asens que contesteu i ompliu de porqueria el blog.
    Fins i tot EC entra ‘al trapo’…

    NO CONTESTEU AL ‘ARA MES QUE MAI FORÇA PP’, que es el que vol¡¡¡¡

    NO VOLEM UNA ILLA DE CIMENT

  38. KingTut on 6 setembre, 2006 at 20:16

    Y digo yo ¿nos enviará el Gobierno inglés una nota para que cambiemos los hoteles, que pongamos elasticos, gomas,toboganes,resortes en la parte baja,a la altura de la primera planta?
    Porque con la pila de “bolingueros ” que se estan precipitando al vacio…. con la carretera lo hicieron (eso dicen pues yo no la he leido,tengo dudas,seria una “bola” para que nos preparasemos de cara a todo el merdé que tienen montado ahora)ya van a ser mas los que se tiran de los balcones que los que se tiran a los coches.En fin, dema mes.

  39. buscador on 6 setembre, 2006 at 20:43

    Cada año las la media de pernoctaciones baja, y se hace necesario un mayor número de llegadas para compensar.
    Ibiza ha sufrido un gran incremento de las plazas turísticas alegales, que se llenan principalmente en Agosto, pero lo importante no debería ser la cantidad sino la calidad del turista que llega a nuestras Islas.
    Tenemos que pensar si este año será bueno por que lo hemos hecho bien o por que las desgracias de otros destinos competidores.

  40. La Ruta del Bacalao on 6 setembre, 2006 at 21:38

    Se hizo famosa hace años.Era una serie de discotecas de música chunda-chunda a lo largo de la costa valenciana pero cuyo mayor “atractivo” era la venta de droga descarada tanto en los párkings como dentro de los locales.Aprendieron de los errores, se pasó de moda y parece que dicha ruta no es lo que era.

    En Eivissa, unos espabilaos, copiaron el modelo y hasta hoy, con el apoyo de los emppresarios y el PP.

    El muchacho de León muerto en S.Jordi en una fiesta privada trabajaba en Sa Trinxa, el chiringo del final de Ses Salines que sin permiso de sala de fiestas¿ni de restaurante? pone la música dance a todo trapo y hace lo que le da la gana en medio de un Parque Natural.Todo el mundo sabe que los que verdaderamente mandan son los kiosqueros.El Alcalde de S.Josep y el Conseller de Medio Ambiente que no sé ni quién es ni qué coño pinta en ese puesto, están a sus órdenes y hacen lo que les da la gana.

    SES SALINES QUE ES DE TODOS, EN MANOS DE CUATRO KIOSQUEROS QUE SE FORRAN AÑO TRAS AÑO.

  41. ¡Clubbers i autoPPistes fora! on 6 setembre, 2006 at 22:27

    once muertos por caída desde los balcones, dos por sobredosis, uno por accidente, otro víctima de una paliza y una larga lista de heridos por tiroteos y reyertas, todo en menos de cuatro meses. Todos tienen el perfil de clubber, creo que todos inglese menos un irlandés. En todos los casos las drogas han tenido que ver. Está claro que a los que se forran con estos borregos no les pesa el número de muertos. No entran en los balances ni en las estadísticas de ocupación.

  42. Ara mes que mai, força PP. on 6 setembre, 2006 at 22:33

    Amb seny;

    Segueixes sent un cinic…Llegiu i enteneu el que voleu, com sempre. Claro que m´afecta la violència i demés pero son coses que pasen a qualsevol lloc del mon i a qualsevol moment.Per sort no es una cosa de cada dia i cada moment,que ja us agradaria. Res mes que dir…El serrí es per posarlo a la carretera quan venguis llençat a mes de 150km/h com molts de vosaltres.

  43. amb seny! on 6 setembre, 2006 at 23:58

    que monton de barbaridades las del señor matutes hoy…… me quedo con la de la tierra que si se va a quedar… dice que es suya….. I UN CARALL A LA VELA… como bien dice es tierra expropiada, que ha cobrado y que por tanto ya no lo es… encima se la llevan gratis a su finca…
    AMB SENY AMB SA TERRA!!!!!!!!

  44. Ibiza huele mal,PP on 7 setembre, 2006 at 00:02

    Lo que está pasando en Eivissa SÓLO PASA EN EIVISSA.Ese es el problema.
    Esto no ocurre en Formentera ni en Menorca ni en Mallorca, ni en Sitges,ni en Madrid, ni en Llanes,ni Ribadeo,ni Benalmádena,ni Saint Tropez,ni en Copacabana,ni en Cancún,ni en París, ni Roma, ni Venezia,ni en Córcega,ni en Lesbos,ni en Niágara, ni Pekín,Marrakesh,Sevilla,ni Nairobi.

    San Antonio es el municipio turístico campeón del mundo en matarse los turistas por los balcones.

    Y los Hospitales de Ibiza son los primeros del mundo en número de ingresos por drogadicción.
    Hasta mi ahijada de 3 añitos entiende esto.

  45. mas anti que nunca on 7 setembre, 2006 at 00:05

    yo me quedo con lo del turismo familiar en platja d´en bossa. jajajajaaja, como?
    Se lo pasaran super bien entre el dc10, el space y el bora bora. Lo dice realmente en serio???

    Madre mia, que sarta de tonterias.

  46. La luz se intensifica poco a poco on 7 setembre, 2006 at 00:06

    D.Abel Matutes debo felicitarle por su magnifica entrevista en la Tef de esta noche. A Xicu Tarres y acompañantes solo decirles que hay un antes y un después a partir de hoy. Desde estas páginas solo pedirles que si tienen un poquito de vergüenza, dimitan por favor!!
    ¡¡ Y a vosotros gentes de Ibiza, abrid los ojos antes de que sea tarde que todavía estamos a tiempo de salvar esta isla de los cuatro socialistas hambrientos que nos gobiernan!!.Un saludo a todos incluido Xicu Tarres.

  47. Misuda Sobako on 7 setembre, 2006 at 00:36

    46 , Habíamos quedao que según qué cosas, no se toman, porque luego se ven luces que se intensifican poco a poco, se escriben muchas tonterías e incluso se tira uno por los balcones.

    O de cabeza a un estanque.

  48. amb seny! on 7 setembre, 2006 at 00:39

    espero que este hombre acabe renunciando a toda la tierra porque no le pertenece….

  49. Ara més que mai, quin ridícul ha fet Matutes on 7 setembre, 2006 at 00:57

    Ja, ja, molt bo, Misuda Sobako!

  50. formenterer on 7 setembre, 2006 at 10:02

    pero que ningu es dona conta de que es una gran notica que hi hagi vingut menys gent aquest juliol que l’any passat.
    aixo significa menys brutor, menys ramor, menys contaminació acustica, menys consum d’aigua.
    cony que estaà clarissim ens interesa que vingui menys gent. que ningu ho veu aixo?

  51. Anònim on 7 setembre, 2006 at 11:39

    Ara més que mai… El único que se lanza a más de 150 km/h eres tú, diciendo burradas, chorradas, memeces, tonterias, gilipolleces, mentiras y similares, siento decirte que eres un descerebrado de mucho cuidado.

  52. ¡Clubbers i autoPPistes fora! on 7 setembre, 2006 at 14:20

    …y hoy sigue la cuenta en el Diario de Ibiza. ¿Cuántos muertos necesitamos para parar esto?

  53. ¡Clubbers i autoPPistes fora! on 7 setembre, 2006 at 14:45

    estic amb tu formenterer. Si restamos los traficantes de veneno grandes y pequeños, los descerebrados, los gorilas de discoteca, los chuloputas, las bandas de los rolex y chorizos de todo tipo tendríamos una muy saludable bajada en las cifras de ocupación. Es así: un ejército de indeseables nos tienen ocupados. Que bajen las cifras de ocupación. Yo no quiero ser cómplice de las muertes de más jóvenes, de la destrucción de la naturaleza, del futuro de nuestros hijos. Estamos hartos del argumento de la cantidad, de la miseria de los contables.

  54. Un votant on 7 setembre, 2006 at 16:16

    Estic molt d’acord amb es comentari nº 24. No crec que només mirar es nº de turistes sigui una bona fórmula per sabre lo bona que ha set sa temporada. Per principi, crec jo, sempre hi ha que desconfiar de s’estadística: hi ha que mirar qui l’ha fet, quines dades inclou i quines falten, i sa manera de interpretaries. Ja ho diu es sabre popular: “tot depèn des color des vidre amb que es mira”.
    Davant sa manca de varietat de colors de ses estadístiques de s’ocupació turística, benvingudes ses interpretacions de dades d’EC i de Don Pep (des conseller Flaquer val mes no parlar-ne, pareix un venedor de “motos”)

  55. Anònim on 7 setembre, 2006 at 18:53

    nº 46, como te dicen por aqui DEJA LAS DROGAS DE UNA VEZ te estan dejando el cerebro hecho un guiñapo.

  56. ddaa on 10 octubre, 2006 at 17:42

    Como ha muerto once personas por caer de un balcón, habrá que prohibir los balcones. ¿Estúpido, verdad? Pues si cambias “balcones” por “drogas” a todo el mundo le parece de lo más razonable.

Deixa un comentari

TORNAR A LA PORTADA

Enquesta

Qui creus que s'imposarà al congrés del PP?

Veure Resultats

Loading ... Loading ...

Activitat recent