El PSOE faria camps de golf i ports espotius

30 agost, 2006
By

Entre les propostes del PSOE per a canviar el model turístic hi ha l’espinós tema dels camps de golf i els ports esportius. No diuen explícitament el que volen fer sinó que parlen de la “confecció de plans directors que determinin la viabilitat” de fer noves instal·lacions d’aquest tipus. Això és una ambigüitat calculada, però també és un allunyament substancial de la posició que va mantenir el govern del Pacte.
Fins al 2003 va estar en vigor una moratòria legal que impedia construir nous camps de golf o nous ports esportius a Eivissa. Quan el PSOE diu que vol fer plans per veure si són viables com a mínim està dient que està en contra de recuperar la moratòria de la legislatura progressista. Però per les posicions dels seus líders i per les seues actuacions més recents en realitat van més enllà. Actualment quasi ningú dubta que si el futur govern depengués només del PSOE a Eivissa es farien nous camps de golf i nous ports esportius.

101 comentaris a El PSOE faria camps de golf i ports espotius

  1. Anònim on 30 agost, 2006 at 09:16

    No es estrany que els partits minoritaris y Eivissa pel canvi no volen anar amb els socialistes! “Tanto monta, monta tanto la reina Isabel como Fernando”= PP i Psoe son lo mateix.
    Nomes volen treure suc!

  2. Anònim on 30 agost, 2006 at 09:20

    Efectivament, PP i PSOE més del mateix en molts aspectes, ni més ni menys, espero que les properes eleccions municipals i autonòmiques la gent veritablement d’esquerres els hi faci vorer als sociaques-sociates aquests que no vol saber absolutament res d’ells.

  3. Corda on 30 agost, 2006 at 09:24

    Aconsejo una miradita a través del google del periodico “levante emv ” de hoy 30/8 que da cuenta de las hazañas del alcalde de Orihuela , todo un beato del PP que conduce un Bentley , o como se diga , de un promotor .

  4. anònim on 30 agost, 2006 at 09:42

    Des del punt de vista territorial PP i PSOE son el mateix. L’única cosa que fa el PSOE per diferenciar-se del PP és dir SI PERO MÉS PETIT O A UN ALTRE LLOC.
    Això de fer plans directors no és més que un maquillatge per tenir un discurs diferent del PP. Res més. Son peperos amb complexe d’inferioritat. Llàstima dels seus votants, que no es mereixen aquests representants.

  5. amb seny! on 30 agost, 2006 at 09:43

    enteneu ara perquè s´ha gestionat “eivissa pel canvi”….

  6. Anònim on 30 agost, 2006 at 09:55

    Pues si això es ver… vaja gentussa! Que deixin eivissa tranquila, ja està bé de transformar-ho tot! Eivissa pel canvi, posau-vos ses piles, no basta amb que es altres facin barbaritats, us heu de fer veure.
    Jo no vull una illa plena de ciment, camps de golf i ports esportius!!!

  7. Socialista plural on 30 agost, 2006 at 09:58

    EC se atreve a decir, que ninguno duda de que si el PSOE gobernara sólo,se harían nuevos campos de golf y nuevos puertos deportivos.

    Permítanme los señores antisocialistas de EC, que yo sí lo dude.

    PP=PSOE, qué más quisieran algunos.

    Nunca comentáis las declaraciones del Director Insular, Sr. Bar ni las de Laura Carrascosa en S. Antoni o las de Gustinet en S.Josep, o la inauguración de nuevas sedes en Sta.Eulària y de Joventuts Socialistes en Portmany.Sólamente crítica destructiva y equiparación del Psoe al PP.

    Quedáis retratados perfectamente.Sois los mejores aliados del PP.

  8. amb seny! on 30 agost, 2006 at 10:09

    por cierto…. ya que se acaba el agosto, ¿sabeis lo que empieza?, pues si señores empieza la época en la que los ayuntamientos ponen multitas a todos los bares que han dado por culo con la musica a todo volumen durante el verano e incluso se atreven a precintar los equipos algunos dias… preparaos porque ahora a finales de septiembre cerraran bora-bora y amnesia por una noche… es el ritual de cada año…
    AMB SENY QUE JA ENS CONEIXEM AQUESTA HISTORIA!!!

  9. piratosqui on 30 agost, 2006 at 10:14

    Encara que jo, en la meua inocència pens que entre PP i PSOE hi ha bastanta diferència a favor d’aquest últim, això ens alguns temes no és així i pens que va quedar clarament reflexat en el malait dic de Botafoch i en un altre tema com va ser la defensa del nom “Eivissa” i en altres. Jo no se quina sería la política del PSOE en temes com a caps de golf, encara que cal recordar que va ser el Pacte qui va anular el camp de golf de Cala d’Hort amb el PSOE, el que ja no se que hauría passat si havés governat el PSOE tot sol. Tampoc se quina sería la política del PSOE en el tema dels ports esportius pero jo no ho voldré saber, no tidràn el meu vot. El que si es cert es que PP i PSOE en mes temes del compte son la mateixa merda.
    Per cert “corda” (nº3), molt interessant l’article del diari “levante emv”

  10. Spiridión Pichincha on 30 agost, 2006 at 10:30

    E. C.,

    Valtros flipau. Quan es parla d’ estudiar la viabilitat es refereixen a ports esportius, mai a camps de golf:

    “La propuesta considera imprescindible la elaboración de planes directores que estudien la viabilidad de nuevos puertos deportivos y permitan la regulación de playas y zonas turísticas en general”

    De fet, no passa res si s’estudia la “viabilitat” d’un projecte, sempre que els criteris siguin transparents, no esbiaixats i siguin consequents amb una política de respecte per l’entorn.
    Es poc justificable que intenteu llegir entre línees i no feu cap menció a la voluntat de corregir desequilibris, crear mes parcs naturals, o potenciar el turisme cultural. Vaja, que EIvissa pel Canvi els podria denunciar per copiar el seu Decàleg.

    Per altra part, pensau sinzerament que el PP presentaria un pla com aquest?

    PP=PSOE, ni aqui ni en Orihuela

    Nota d’EC: Certament la notícia de l’enllaç no cita els camps de golf, però no és l’única font de la nostra informació. A la roda de premsa també es va parlar de camps de golf.

  11. No llueve Eivissa llora on 30 agost, 2006 at 10:40

    Això és una interpretació de EC, no es farà cap camp de Golf.
    El document tambe parla de que hi ha que preservar el paisatge, i EC no ho diu……..

  12. piratosqui on 30 agost, 2006 at 10:43

    Auest comentari es pe E.C.
    Acabau d’enviarme aquesta advertència quan he intentar enviar el comentari anterior i ja feia alguns dies que no n’enviava cap: ¿ Podeu explicar-me a que es degut ?

    Ho sento, només pots escriure un nou comentari cada 15 segons. Relaxa’t, nano.


    Resposta d’EC: És pel fet que algú ha enviat un comentari just uns segons abans que tu. Si et torna a passar, simplement espera uns segons, torna a la pàgina anterior i torna’l a enviar.

  13. socialistapactistaperelcanvi on 30 agost, 2006 at 11:09

    El PSOE diu exactament el que va aprovar el PACTE a l’avanç de PTI. Camps de Golf sense oferta complementaria d’allotjament i de festa, a llocs on no es transformi gaire la morfologia del terreny, regats amb aigues depudades etc.etc. Aixó ho va aprovar el PACTE!!.

  14. yo on 30 agost, 2006 at 11:10

    Está por ver y tengo serias dudas si el PSOE
    es capaz de cortar de raiz todos los problemas que nos preocupan.
    Están en una situación muy delicada,lo saben,
    .
    Pero para cambiar el modelo turístico,habría
    que sacrificar el bolsillo de unos cuantos o de todos durante un par de años.
    Y quien estaría dispuesto a ello?.

    Se arriesgarian a desaparecer del mapa político Eivissenc , durante una década…

    Y se lo dejarían a huevo a los pepitos.

    Necesitan mas compromiso de la ciudadanía y un gran frente y sólido apoyo de toda la izquierda, a largo plazo 4 años para enderezar todos sabemos que no es tiempo suficiente para sembrar y recoger.

    No creo que tengan los arrestos necesarios
    para desarrollar semejante tarea.

    Ojala me equivoque.!

  15. Anònim on 30 agost, 2006 at 11:34

    Spiridion una pregunta?
    Te agradaria que Na Fanny es tornes a presentar?
    Jo personalment crec que es una persona molt valida!
    Endavant Fanny!

  16. María on 30 agost, 2006 at 11:36

    Menos mal que el PSOE parece tiene visión de futuro…sostenible económicamente… para Eivissa. El día que los y las que nos sentimos y votamos izquierdas moderadas entendamos que sin turismo NO HAY FUTURO, y que ello supone crear nuevos productos, mejores, y durante todo el año,ese día nuestras islas habrán dado un gran paso para que nuestros hijos/as puedan disfrutar de calidad de vida. Tanto el crecimiento insostenible de 2ª viviendas que hace el PP como la parálisis y negativismo de la extrema izquierda no aseguran que la creciente población pitiusa tenga en el futuro recursos económicos para su desarrollo.El PSOE se ha posicionado correctamente: frente a la depredación del PP y frente a la ruina del inmovilismo.Es la única posición inteligente y capaz de liderar la respuesta ciudadana mayoritaria en las próximas elecciones.

  17. Eastwood on 30 agost, 2006 at 11:43

    efectivament, una moratòria no és una prohibició definitiva i, de fet, el psoe sempre va tenir l’esperança de colar.los algun dia. un dels golfs que volien colar a qualsevol preu era el de Matutes a platja d’en Bossa amb l’excusa de que ja era una zona turística. De fet va ser Vicent Tur qui li va començar a gestionar el tema dels sous públics per regar-li. De fet sembla que no va fer res més en qualitat de conseller d’agricultura

  18. anònim on 30 agost, 2006 at 11:51

    El PTI del Pacte deia que fins que no es fes un Pla Director no es faria cap camp de golf i que en tot cas, aquest pla director no deixaria fer-ne a sól rústic ni molt menys protegit, sense oferta complementària i amb una sèrie de condicionants que ho feia molt difícil. Només es podia fer a àrees de transició. Complint amb el Programa Electoral i amb un PSOE que en volia fer a sól rústic.
    Això és el que passa amb el PSOE. Quan parlen de la dictadura de les minories del Pacte només és que se’ls demanava que complissin amb els compromisos i amb el programa. És ben diferent.

  19. Anònim on 30 agost, 2006 at 11:52

    El PSOE se tendría que desmarcar más del PP, hacer propuestas más imaginativas. Cuando escucho a sus dirigentes o hablo con alguno de ellos, me dan la impresión de ser una gente que no sabe muy bien qué quiere ser. Los del PP y los del BLOC sí lo saben, y actúan en consecuencia. En cambio, en el PSOE siempre da la impresión que digan la verdad a medias, para no molestar a nadie. Aparte que su nivel es bajito bajito.

  20. Spiridión Pichincha on 30 agost, 2006 at 12:23

    E.C,

    Si es cert que es va parlar de camps de golf a la roda de premsa, pot ser seria interessant que ens transmetessiu el que es va dir i us va semblar tant concluent. Sembla que heu filat molt prim amb el que triaveu del que va passar a la roda de premsa, oblidant la aposta clara que es va fer per la sostenibilitat i el respecte al medi ambient

    En tot cas, la redacció del titular i la noticia no es afortunada:
    1- El PSOE no “faria” camp de golfs. Segurament volieu dir que “deixaria fer” (després d’estudiar la seva viabilitat), pero heu triat fer sang (us ha traicionat l’inconscient?). Coneguent una mica el percal, diria que inclús un titular on poses “deixaria fer” es exagerat.
    2. El desenvolupament de la noticia es esbiaixat. D’on heu tret que “quasi ningu” dubta que un govern del PSOE deixaria fer camps de golf? Heu fet una enquesta? Potser voleu dir “quasi ningu” dels administradors d’ E. C.? O “quasi ningu” al Bloc Progressita? Us he de dir que dins del PSOE ho dubtam “quasi tots”.

  21. Spiridión Pichincha on 30 agost, 2006 at 12:34

    15,

    Si, crec que hauria d’encapçalar el bloc progressista. És una bona candidata per a aglutinar el vot més radical. Pens que si aconsegueixen un conseller faran possible que hagi un govern d’esquerres després de les properes eleccions.
    Tenc més dubtes respecte a la seva capacitat de gestió.

  22. DELENDA EST MANIPULATIO POPULI on 30 agost, 2006 at 12:35

    A 16:
    I ara, com tú dius:
    … sin turismo NO HAY FUTURO…
    És a dir, PROGRÉS=TURISME, no?

    Igualito que amb en Xicu d’es mandu…

    Hi ha massa gent, per desgràcia, que no s’ha enterat encara de la pel·lícula i et venen a contar el final…

    Aquest plantejament és potser el que té el país més visitat del món, no?
    Serà aquesta la indústria més important de la seua economia, no?

    OBRIU ELS ULLS D’UNA VEGADA!
    EL TURISME L’ÚNIC QUE HA FET ÉS FER DEL NOSTRE POBLE ELS FREGAPLATS I JARDINERS DEL MÓN EFECTIVAMENT DESENVOLUPAT. EL NOSTRE “PROGRÉS” ÉS UN MIRATGE QUE S’EN ANIRÀ AL FEM EN QUAN UN ALTRE INDRET ENS FAÇA LA MÍNIMA COMPETÈNCIA, I AIXÒ ÉS QUESTIÓ DE TEMPS.
    EL PROGRÉS EL DÓNA LA TECNOLOGIA I L’INDÚSTRIA, SÍ, NO EL TURISME. Tot sense empipar massa la natura, que no és impossible… Exemple: biodièsel, energia solar i eòlica no agressiva, etc…
    EL FUTUR DEL TURISME A EIVISSA ESTARÀ ASSEGURAT QUAN DEL PAISATGE DEL CAMP DE VILA DESAPAREGUI QUALSEVOL CENTRAL ELÈCTRICA PERQUÈ NO FACI CAP FALTA!

    NO VOLEM MÉS CIMENT!!!

  23. Anònim on 30 agost, 2006 at 13:10

    21 Efectivament Spiridion el vot mes radical!
    A Eivissa i Formentera necessitam gent amb ses idees clares i no bones persones que voten al PP o al PSOE. En Castella hi ha una dita que diu: ” De bueno a tonto solo hay un paso”. Aquesta passa fa temps que els ciutadans a les illes l´han donada.
    El PP enganya, i el PSOE no fa ni la mitad de lo que podria fer, esperan a vora si la truita canvia, son com les aus carronyeres, esperen a vora si la presa a mort per menjar- la!

  24. Corda on 30 agost, 2006 at 13:16

    1.- Ya he escrito mucha tinta sobre las afinidades del PP-PSOE en asuntos de cemento , golf , proyectos tipo Paco el POcero , etc, así que no voy a escribir más .

    2.- Creo que es necesario alguna alternativa electoral propia de la izquierda con gente decente y diáfana que no se deje querer por el PSOE , ni por los Poceros , Sevillanos , Brues , etc , luego los votos dirán.

    3.- Por último, qué pasa en “Es Puet” , acabo de ver que lo han tapidado y están trabajando intensamente , ¿ es que ya tienen permisos ? ¿es elgal esa urbanización ? ¿son leagles esas obras en plenat temporada turística junto a la playa?

  25. ROIG on 30 agost, 2006 at 13:30

    Spiridión Picincha:

    certament EC ha estat agosarada fent una afirmació tan contundent com la que inclou aquest “quasi ningú dubta que el PSOE bla bla bla”, però en defensa seua es poden posar exemples flagarants com el dic des Botafoc, amb una oposició contundent els anys anteriors a 1.999.

    Pel que fa a esdeveniments més recents, tenim el tema de les autopistes en el qual el PSOE ha adoptat una posició totalment inòqua o fins i tot, de vegades, de repressió contra el Moviment.

    Els pocs exemples que mos trobam en els que hi hagi el PSOE manant no són gaire falaguers.

    Com a bons cristians hauríem d’atorgar-lis el benefici del dubte.

  26. anònim on 30 agost, 2006 at 13:43

    Supós que com a gestió no s’atrevirà l’espiri a posar d’exemple als consellers socialistes. La capacitat de feina de fani és indiscutible i inqüestionada fins i tot per la dreta. Un altra cosa és que ho reconeguin públicament. Jo som companya seua i ho he sentit a dir moltes vegades. La mà dreta d’un conseller socialista reconeixia que era la millor gestora i la pitjor política perquè no sabia dissimular. Com a exemple de millor polític i pitjor gestor posava a Vicent Tur.

  27. Nuredduna on 30 agost, 2006 at 13:44

    Si, clar i també vol fer més autovies, vinga per favor que això no hi ha qui s’ho cregui.
    Com podeu afirmar que el PSOE vol fer camps de golf?

  28. anonimus on 30 agost, 2006 at 14:31

    N’spiridion ja intenta fer creure el missatge que els han manat des del PSOE que facin. El vot radical. No senyora/senyor. Es el PP i el PSOE els que representau el vot radical contra Eivissa, contra el futur, contra un turisme de qualitat.
    Eivissa pel canvi i les persones íntegres que intentau difamar i fer passar per radicals son la única esperança per a un futur mica radical a Eivissa.
    Endavant Eivissa pel canvi¡

  29. Spiridión Pichincha on 30 agost, 2006 at 14:44

    26,

    La capacitat de feina no ho nego. Jo parlava de capacitat de gestió, que té molts més components.

  30. Pluto on 30 agost, 2006 at 14:52

    Una cosa es segura, si el PSOE espera ganar las elecciones con estas declaraciones lo lleva claro.

    ¿Es qué en los partidos políticos (todos sin excepción) no tienen asesores? ¿es que no tienen oidos y ojos para ver por donde va la ciudadania?

    Que los del pp son torpes ya lo tengo más que claro, pero que el PSOE no escarmienta y despues de las criticas a su posición en el tema de las carreteras, después de la imagen que estan dando con sus peleas internas, salen ellos solitos a ponerse un poquito más la soga al cuello.

    Que duro lo vamos a tener para votar en mayo, sera tan simple como si votas al más malo o al peor.

    NO OBLIDAREM
    FORÇA EIVISSA

  31. dolçainer on 30 agost, 2006 at 14:59

    Això és el que surt avui a primera pàgina del diari Ultima Hora de Mallorca, a veure si PP i PSOE n’aprenen d’una vegada i comencen a comportar-se com a persones dignes (clar que per això haurien de tenir dignitat i no ser uns venuts a tothom sap qui:

    Más de 150.000 personas visitaron los parques naturales de Mallorca el año pasado
    Las visitas a los espacios protegidos de s’Albufera, Mondragó, sa Dragonera y Llevant se han estabilizado

    CARMEN RUIZ DE GALARRETA
    Más de 150.000 personas visitaron el año pasado los cuatro parques naturales de Mallorca -s’Albufera, Mondragó, sa Dragonera y Llevant-. Se trata de la cifra oficial recogida por la Conselleria de Medi Ambient en los centros de interpretación de los parques, donde se proporciona información de los valores naturales, aunque la cifra real es bastante más elevada. S’Albufera, primer parque natural de la Isla, es la zona húmeda más extensa y de mayor importancia del archipiélago. Por el centro de recepción, pasaron en 2005 un total de 57.979 visitantes, pero se estima que 100.000 personas recorrieron los itinerarios del parque natural.

  32. Anem a palms on 30 agost, 2006 at 15:10

    En Roque i cia varen fer una aposta clara “per la sostenibilitat i el respecte al medi ambient”. no em diguis??

    Això no és notícia… també les diu el PP an aquestes coses.

    Si 30 segons després de dir això anuncien que permetran fer ports esportius i camps de golf, és com si no ho haguessin dit.

  33. Per favor!!! on 30 agost, 2006 at 15:38

    Faceu el favor de llegir el comentari 16
    (María ha dit:
    30 agost, 2006 a les 11:36 am)

    És fil per randa el pensament oficial del PSOE. No us dugueu a engany pels trolls pro-socialistes.

  34. Anònim on 30 agost, 2006 at 15:40

    Qui ha legalitzat la piscina del pedro jota? El PSOE.

  35. Paco Garcia on 30 agost, 2006 at 16:15

    El PSOE no es ningún mundo perfecto, pero son los menos malos.
    En mi caso los votaré porque no confio que los partidos nacionalistas piensen en algo distinto de su propio hombligo. No me parecen radicales sino simplemente anacrónicos.
    En cuento a Fanny, digan lo que digan es la candidata, me parece competente pera da una imagen de persona poco moderada, aunque me consta que lo es. No me importaría votarla a ella, pero desde luego no a sus acompañantes.
    De todas maneras me da la impresión de que volveran a ganar los de siempre, a los buñuelos y el garrulismo que les acompaña les quedan todavía algunos años, aunque cada vez menos.

  36. Anònim on 30 agost, 2006 at 16:16

    El GOB alerta que els camps de golf consumiran fins a 2.500 hectàrees

    Afirma també que són una «excusa» per seguir urbanitzant Mallorca

    http://www.diaridebalears.com/segona.shtml?-1+3+167460

  37. Anonymous on 30 agost, 2006 at 16:45

    Estoy totalmente de acuerdo con el nº16.A la derecha fascistoide ya no se le puede permitir gestionar lo nuestro sin ningun atisvo en sus politicas de una minima sostenibilidad y con su nulo caracter social.El inmovilismo en esta isla es una practica tanto de la derecha en general (aun tienen el coraje de obstaculizar la labor de gobierno de los ayuntamientos progresistas que realizan una labor de modernizacion tras decadas de nula gestion en las que era mas necesaria que nunca )como de esa supuesta izquierda que esconde muchos mensajes antisociales.pero todo es valido si lleva un tinte verde,verdad.Señores considero que es licito las estrategias en politica pero se debe un respeto y el PSOE lleva mas años que cualquier partido haciendo politicas sociales y en clara oposicion en la mayoria de las posiciones al PP.Seamos serios y si no se tiene capacidad para serlo ,memoria y respeto . FAIR PLAY.

  38. amb seny! on 30 agost, 2006 at 16:57

    ahora nos venden que hacen falta golf y puertos deportivos, es decir que el turismo de noche y fiesta es un fracaso, supongo que eso lo reconocen…. es decir, tenemos que hacer ahora golf, puertos deportivos y además aguantar toda la mierda que ya tenemos…..ANDA YA!!!
    si sabem arreglar lo que tenim ja farem molt….AMB SENY QUE ENCARA TENIM FEÏNA SENSE HAVER DE DESTRUIR COSES NOVES!!!!!!!

  39. amb seny! on 30 agost, 2006 at 17:05

    una cosa es segura salga quin salga en las elecciones, si no lo hace bien, la gente no se va a callar; por fin la gente de la isla dice lo que piensa…
    AMB SENY QUE S´ÉPOCA DE FER RIALLES I MENJAR BUNYOLS S´HA ACABAT!! es qui mani haurà d´anar viu i no pasar-se, siga que siga…

  40. amb seny! on 30 agost, 2006 at 17:09

    i si no li preguntau a en “botja” i en “rosello” quans de bunyols es vàren menjar a sant agusti? degueren pensar que serien més bons a casa seva….

  41. EsVedra on 30 agost, 2006 at 17:19

    Comença a desencantar aquesta pagina i el seu extrem posicionament polític.
    Jo no soc dels que esperen que es sigui politicament correcte a Eivissa quan tenim una dreta que ens esta deixant sense res, un caciquisme recalcitrant que esta acabant amb lo bo que te Eivissa per omplirse ses butxaques, per tant no espero una web ‘imparcial ni objectiva, si no que es denuncii i s’ataqui a la gent que esta pasant per damunt dels nostres drets per fer diners, i si per el camí s’ha d’atacar al PP doncs endavant, sols faltaria, no es culpa nostra si son uns corruptes i impresentables.
    Que EC tira més a la esquerra que el PSOE (com jo mateix) ho trobo be, pero aquests darrers moiments en contra del PSOE començen a cansar.
    Trobo molt be la crítica, a poder ser constructiva, però em sembla que os estau equivocant tant EC com molts dels tertulians paragonant PSOE al PP, estan a anys llum, o això em sembla a mi.
    Doneu per fet que el PSOE faria ports i golfs, pero estic segur que faci el que faci siria més racional i ‘sostenible’ que si ho fes el PP, i ara per ara lo únic que se és que s’ho podien haver ‘currat’ més amb lo de ses autopistes, pero que el Golf de Cala d’hort es va aturar per ells, i el port de Figueretes també.
    Ni amb tot aquest despotricar lo únic que feu es donar ales al PP, i si no temps al temps…
    No considero a ERC, verds etc… radicals, tot el contrari, em sembla que vers la postura dictatorial adoptade per el PP le seva resposta ha estat bona i necesaria, però tampoc ens enganyem, ni a curt ni a mitg plaç no son una opció valida per governar ses illes…o si, igual m’equivoco.

    NO VOLEM UNA ILLA DE CIMENT

    Nota d’EC: Eivissa Confidencial no ha fet mai cap comentari ni explícit ni implícit equiparant PP i PSOE. A nosaltres ens importa que el que publicam sigui, a més de cert, interessant per als nostres lectors. Els temes territorials, i les posicions dels partits sobre els mateixos, són fins ara els que més interès desperten. Aquesta i no una altra és la raó de ser d’aquesta notícia.

  42. marblava on 30 agost, 2006 at 17:21

    Com diuen en espanyol el PP i el PSOE són : “los mismos perros con distintos collares”. Si no es presenta a les pròximes eleccions una vertadera força de progrés (bloc +E. pel canvi i sobre tot sense el PSOE), a l’hora de votar ens trobarem ben fotuts.

  43. EsVedra on 30 agost, 2006 at 17:37

    M’estic fent Socialiste per moments¡¡¡

    Marblava i altres il.luminats:
    http://ca.wikipedia.org/wiki/Socialisme
    http://ca.wikipedia.org/wiki/Liberalisme
    Es liberals son els del PP per si un cas algú no hi arriba…

    Vale que no tindrem uns cracks a ses illes, i que amb el Roque & CO no anirem molt lluny, pero deixau de dir tonteries si no sabeu del que parlau, que els deixau amb safata al PP cony¡¡¡

    NO VOLEM UNA ILLA DE CIMENT

  44. amb seny! on 30 agost, 2006 at 17:49

    tranquil vedrà, també es poden fer pactes post-electorals…

  45. EsVedra on 30 agost, 2006 at 18:00

    Amb seny!
    Si, em sembla una bona opció, o sigui la menys dolenta i es amb el que confio, que el PP no tregui majoria i la resta es sàpiga entendre a posteriori.

    El problema d’aquesta opció es que amb el sistema electoral actual el fet de anar per separar a priori perjudica, i es pot perdre un escó per el camí, ja que els cada X vots son un escó i els que sobren van tots al partit majoritari.

    NO VOLEM UNA ILLA DE CIMENT

  46. amb seny! on 30 agost, 2006 at 18:04

    tranquil que ens sobraran vots….

  47. Socialista plural on 30 agost, 2006 at 18:25

    Estic molt d’acord amb ES VEDRÀ,41

    Una cosa és la crítica constructiva i una altra descalificar amb rotunditat.El PSOE, com qualsevol colectiu humà, té, ha tingut i tendrà molts d’errors, i com diu AMB SENY la ciutadania ha d’estar alerta per denunciar i fer veure quan s’actua en contra d’una gran majoria o en desgovern, i conseqüentment castigar o premiar amb el vot a uns o altres.Això és democràcia i punt.

    El que jo veig però, és que una sèrie de contertulis(no parlo dels fatxes perque a n’aquestos se’ls nota a la llegua) sinó de gent que es diu esquerrana o progressista, que demostra una fòbia a tot el que soni a socialista. I aixó és o mala fe o desconeixement.

    Com es pot dir repetidament que PSOE i PP la mateixa merda és. Qualsevol que etigui un poquet enterar des dia a dia del que passa a Eivissa o Espanya o Europa, veu que coincideixen en molt poca cosa.

    A les Balears tenim Menorca i Formentera com a exemples d’una gestió que no té res a veure a el que la dreta a fet a Eivissa i Mallorca.

    Reflexionem com seria Eivissa si hagués manat es PSOE els mateixos anys que es PP.Jo crec que tendríem una illa molt millor, més equilibrada, més respectuosa amb el paissatge i la terra.

    Ningú ha parlat de Ses Salines.Va ser Parc Natural perquè es PSOE i IU ho varen presentar a Les Corts Espanyoles. Al menys s’han salvat des ciment i l’especulació que en Canyelles i es PP eivissenc volien.Sa platja urbanitzada,una plaça de toros as costat de s’estany,una urbanització Los Flamingos estil mexicà,totes les muntanyes des voltants plenes de xalets, xiringuitos per tot, Es Codolar urbanitzat, un Port de mercaderies a Sa Caleta, macrourbanitzacions a Formentera(es va arribar a parlar de 15.000 places amb Matutes primer i amb Parretti després… Sa llista podria continuar per es Port de Sant Miquel, Cala LLonga,Cala Vedella,Portmany,Portinatx,Cala Molí,Es Canar…ciment i més ciment i cap espai públic, cap escola, cap jardí;sa merda que es veu i es sent per tot.Però de veritat pewnsau que si haguès manat es Psoe Eivissa s’hauria convertit en la Ibiza de Bora-Bora,Space,Amnesia,Es Paradís,Dc-10 de hooligans,clubbers i borratxos de garrafó?

    Aixó és desconéixer s’història i la trajectória d’un partit a nivell insular i a nivell estatal.

    Per què Menorca no és així? o Barcelona ? o A Coruña ? o Gijón ? o San Sebastián ? o Formentera ? o Girona ?…Aquestes ciutats han tingut quasi sempre alcaldes socialistes.I així a més de 10.000 pobles i ciutats de tota Espanya. Sa gent confia en les persones que es presenten per les sigles des PSOE. Es clar que hi ha hagut errades, i grosses. Ningú està vacunat contra la tentació dels diners i la codícia. Peró també en aquestos casos la reacció del partit és infinitament desigual al que està fent el PP.

    Per aixó als socialistes de cor, ens fa mal que digueu continuament que PP=PSOE.Sou injusts amb un partit amb cent anys d’història lluitant per la llibertat i la justícia social.

    Comprén que a alguns els faria molta joia que es PSOE fos un partit corrupte,desunit, sense la confiança d’una majoria.Un poc d’aixó va passar als darrers anys d’en Felipe Gonzàlez i Anguita,Jesús Gil,Ruiz Mateos i Aznar, entre altres ho varen saber ben aprofitar. No seré jo qui digui que tots aquestos eren uns carronyers.

    Salut i Força per a tota la gent de bona fé !!

  48. Can Bernadet on 30 agost, 2006 at 18:34

    S’ha de pactar si es necessari, si els polítics d’esquerres miren pels interessos de la nostra illa i no per les seves butxaques, ho han de fer.

  49. Alpreidelmar on 30 agost, 2006 at 19:12

    Pues la Ley Electoral podria cambiar un poquito. Asi como otras leyes (Para facilitar que propuestas como -Eivissa pel Canvi- pudieran ir por libre y no de la mano de otros grupos.
    Poco parece cambiar en este mundo para facilitar que la sociedad civil en asamblea de electores tambien pudiera concurrir, asi como que hubiera más opciones de izquierdas, cuantas más mejor, asi lo pasariamos mejor y la toma de poder se repartira mucho más y todo seria más entretenido.
    A ver “zapatero” si lo sabe remendar, aunque lo dudo mucho, los que estan en el poder acabaran meando encima de la gente.
    Por el poder siempre habra divisiones y muchisimo más en la izquierda, donde abundan más los espiritus y los ideales que en el fascismo, la ambición por el dinero y el lavado de cerebro que hay en el Pp.
    Hay un libro muy interesante de John Holloway (Catedratico en la Unam -Mexico) que se titula “Como cambiar el mundo sin tomar el Poder”.
    Pienso que la Izquierda deberia darse cuenta que tiene que aprender primero a unirse desde abajo, trabajando colectivamente en la base, en las cosas más sencillas y naturales, creando una mobilzación social constante y fuerte, una opinión pública que nada tiene que ver con intereses de partido ni de poder.
    Pero se acaba pensando en ganar las elecciones o hacer pactos. És como hacer la casa por el tejado o jugar a la loteria o a las maquinas o videojuegos.Tomar drogas y vivir en paraisos y empanadas artificiales. En esto se ha estado convirtiendo la democracia. En vendernos lo mismo, con diferentes formas, unas matematicas de ilusión, mentira y infelicidad. Los mismos que nos venden la paz, son los que venden las armas. Cuanta democracia tenemos en los principales organismos que gestionan este mundo, los de libre comercio, el fondo monetario..la Onu. ect. Allí tenemos el ejemplo de democracia y de gobierno que no nos merecemos y que esta controlando nuestras vidas.
    Humildemente a veces me da la sensación que seria mejor dejar a los del Pp con todo el poder, y que nadie más se presentara a las elecciones, como protesta por un mundo que ha perdido el centro y los valores en una democracia real. Con el Pp quizas viviremos más unidos contra el verdadero mal.

  50. raspputin on 30 agost, 2006 at 19:35

    lo principal es sacar a la derecha del gobierno.
    hay que ser realistas y los partidos de izquierdas tienen que ir de la mano o al menos no tirarse los trastos a la cabeza si en las elecciones quieren conseguir algo , que a los que hay que derrotar son los otros. todos los extremos son malos tanto de izquierda como de derecha.
    forÇa

  51. Anònim on 30 agost, 2006 at 19:38

    Es Vedrà, crec que allí et falta aquest ingredinet:

    http://ca.wikipedia.org/wiki/Ecologisme

    Enlloc no diu que el Liberalisme sigui més o menys respectuós amb el territori que el socialisme. La URSS va fer desastres tan o més grossos que EEUU.

    Dreta i esquerra han demostrat ser igual de bons per carregar-se el medi ambient.

  52. Anònim on 30 agost, 2006 at 19:44

    jo també crec que s’ha de pactar. és important q l’esquerra vagi unida i que el pp i el psoe vagin pel seu costat. és absolutament imprescindible que el pp perdi i el psoe hagi de pactar perquè tant el pp com el psoe en solitari fan esgarrifances.

  53. amb seny! on 30 agost, 2006 at 19:45

    l´únic pel que s´ha de preocupar s´esquerra pre-electoralment es perquè sa participació siga molt alta amb una participació històrica no hi haura cap problema… després ja farem càlculs…
    AMB SENY QUE HEM D´ACONSEGUIR UNA PARTICIPACIÓ HISTÒRICA I JA ESTÀ!!!!!!!!

  54. EsVedra on 30 agost, 2006 at 20:03

    Anonymous:
    ‘Dreta i esquerra han demostrat ser igual de bons per carregar-se el medi ambient’
    Em sembla que fas una sentencia molt agoserada, i si et sembla lo mateix aturar el golf de Cala d’hort que no fer-ho o la urbanització de ses Salines o el trasvas del Ebro…doncs fest-ho mirar.
    I si a ecologisme li dius fer campanyes com les de Grin pis dels anys 60 en contra de les nuclears que ens ha portat al canvi climatic (no nuclears= cremar derivats del petroli=acabar amb el O3=efecte hivernacle) també en podem discutir, pero amb arguments si us plau que de demagogia en vaig fart.

    Que cony foto jo, que en faig fart de 3es Vies den Blair i de Solbes i de lliberals disfrasats de Socialistes defenent al PSOE??????????

    Si jo em deia apolitic fins que men vaig començar a adonar del sistema cacico-feudal que tenim a Eivissa, si estic d’acord que tots son iguals de dolents, pero TOTS, i per el simple fet de ser essers humans, pero a partir d’aquí el que voldria és que els Mates i Matutes deixesin de fer sous a costa del entorn de sa nostra illa.

    Fa temps vaig donar la meva recepta per guanyar les eleccions a ses illes per l’esquerra:
    NO FER RES¡¡¡¡¡
    Tots els politics d’esquerres a caseva tranquilets, a vore sa tele i es furbol, i calladets, que amb tot el que ha fet sa dreta a Eivissa si no guanyam ses eleccions es per gilipollades del estil de la Sandrita a Vila, Roques i companyia, i esquerrosos masa radicals

    NO VOLEM UNA ILLA DE CIMENT

  55. quasipagesagain on 30 agost, 2006 at 20:34

    Si entenem camps de golf com a extensions per practicar aquet esport, i no a complexes turistics.
    Perque no es sembren amb herbes autoctones, que viuen sensa haver de regar, i es reprodueixen totes soles.
    I si no esta homol.logat internacionalment
    propos que es digui ==desert-golf==.
    Aixi s’inventa algo nou!.

  56. quasipagesagain on 30 agost, 2006 at 20:41

    Als ports esportius per cada amarra hi ha un suministre de aigua potable de la xarxa publica, i un suministre de electricidad, aixi com recollida de escombreries i aiguas residuals, (m’equivoc?),
    ido, aixi cada amarra te un equivalent a una vivienda completa,per el que fa als serveis,
    ara pregunt:
    Hi ha prou aigua potable a l’illa?.
    Hi ha prou electricitat?, no em val allo de dir que la portaran de fora, perque moltes vegades lo que passara es que la exportarem de Eivissa perque ells la necessitaran mes.
    Hi prou abocadors per fems, i prou depuradoras??
    Sols era una pregunta que em faig.

  57. blus on 30 agost, 2006 at 20:50

    Paso cada dia desde hace años por la carretera que rodea el golf de Roca Llisa y contar los practicantes de este deporte no hubiese sido dificil, nunca he visto aglomeraciones de jugadores de esos que nos salvan el turismo. Lo que si ha crecido exponencialmente han sido los edificios. Hay que dejar claro que cuando se habla de golf se trata de inmobiliarias y de ladrillo. Por eso por el golf se interesan siempre los mismos, para traer turismo de calidad como dicen todo el mundo sabe lo que hay que hacer:cumplir la ley y limpiar la isla.
    Si alguien explica si entre Rodrigo Rato y Solbes hay alguna diferencia de fondo empezare a pensar que las politicas de sus partidos son diferentes

  58. Josep on 30 agost, 2006 at 21:16

    Jo vic a Barcelona,encara que i viscut mes de vint anys en Eivissa,aqui goberna el PSOE tant en la Generalitat com en L’ajuntament i la veritat és que els socialistes no son un partit d’esquerres,el que passa és que els peperos són l’extrema dreta,jo de totes maneres votaria si estigués a Eivissa mes a
    l’esquerra.

  59. Juan Manuel Grijalvo on 30 agost, 2006 at 21:27

    Algú sap si és veritat que ja fan treballs topogràfics per instalar un camp de golf a Benimussa?

  60. Anònim on 30 agost, 2006 at 21:30

    pues sí, 55, crec que estaria molt bé que es fessin es camps de golf amb figueres de pic en lloc de gespa. quina bona idea!

  61. Ara mes que mai, força PP on 30 agost, 2006 at 21:34

    Us pensau que el Roque Lopez, la Patri Abascal i la Pepa Mari us solucionaran el cotarro???
    Mirau us agradi o no, hi ha un partit cohesionat, fort i que donarà molta guerra les pròximes eleccions pq vulgueu o no tenim el programa cumplit des de fà dies…Mentres tant l´esquerra no sap ni cap on neda.Els 4 partidets de l´alma recen cada nit pq algú el dia de demà els hi tregui de la pobre misèria que és circular amb un “Polo” de l´any 90, un Ford sierra del 87,i aixi un no parar.
    Sincerament estant l´esquerra al poder, els eivissencs i els balears ja sabem molt bé el que hi ha…crisis, pocs turistes i molta molta política llinguistica que no agrada a ningú. Aixi que nomes queda dir, FORÇA PP per molts anys!!!
    Ni Roque Lopez, Ni Xicu Tarrés, ni Fanys Turs us treuran d´una vida millor que la que podeu portar ara…això garantitzat.Lo unic que pot anar es l´illa a pico que d`això molts/tes ja en saben prou.

  62. Anònim on 30 agost, 2006 at 22:26

    Venga a corre cerculs, que ja està bé d’omplirvos ses burxaques. Ha arribat s’hora d’un canvi d’aires.

  63. amb seny! on 30 agost, 2006 at 23:23

    partit cohesionat???? déu ser això que permet per exemple que comparteixin partit un homofobs i homosexuals i cap alci sa veu… deu ser que mentre s´omplen ses butxaques callen….
    AMB SENY QUE NO M´AGRADEN ES PARTITS AIXí!!!

  64. un que va pel mon on 30 agost, 2006 at 23:39

    el problema no és si guanya el pp o si guanya el psoe, el problema es el sistema econòmic que tenim i ja pot guanyar el partit que siga que els que veritat manen no son cap institució sino persones concretes i empresses concretes,el psoe i altres partits minoritaris moderats progressistes (mirau en el diccionari el que, en política vol dir aquesta paraula) es senten còmodes amb aquet sistema i per aixo sempre dona la sensaciò de que tot segueix igual.

  65. Ara mes que mai, Força Pp on 30 agost, 2006 at 23:43

    Sex butxaques? Tranquil que això es lo darrer que farien es nostros polítics. Mira sé que hi ha cert recel contra el PP, però mirau pes costat bó ses coses d´aquest govern des Consell que estic segur que si anau per Sant Antoni, Santa Eulalia i sant oan estan encantadisims.

  66. anònim on 30 agost, 2006 at 23:57

    AL·LOTS¡ Els fatxes estan molt preocupats¡ Bona notícia¡
    Diuen que fa dies han complit el programa. Destrucció, destrucció i més destrucció¡ Això vol dir que d’aqui a l’any que ve no han de cobrar el seu magnífic sou de polítics perquè no faràn res. No trobau?

  67. EXVOTANTEPP on 31 agost, 2006 at 00:05

    YO VIVO CERCA DEL CAMPO DE GOLF QUE YA TENEMOS Y LA VERDAD QUE SIEMPRE ESTA VACIO, NO CREO QUE NECESITEMOS MAS.ASI QUE SI SE HACEN MAS SERA PARA TAPAR OTROS INTERESES,COMO PUEDE SER LA EXCUSA PARA CONSTRUIR ALGUN QUE OTRO HOTEL MAS O A SABER…

  68. Vedraner on 31 agost, 2006 at 09:36

    A Spiridión Pichincha:

    Per primera vegada estic d’acord amb tu. Es exactament això, a amb tots els meus respectes per a una bona amiga meua. Fanny te molta capacit de feina pero gestionar es un total desastre.
    Sento descontentar als sus fans, per ala veritat es la veritat i ho se per que he patit la seva gestió de molt molt de prop.
    Mai he vist una gestió tant a salt de mata, sense planificar, alocada, desordenada, etc. Es que es aixì. A nivell econòmic va ser desastros i a nivell del tracte amb els demes ni parlem. La mitad de la gent que traballava amb ella estaba tractant-se a causa de sindromes d’ansietat greus. I fites conseguides i sobre tot asentades ben ben poquetes.

  69. amb seny! on 31 agost, 2006 at 10:56

    si no es volen omplir ses butxaques? em pots explicar quina necessitat tenen de robar terra??????

  70. anónimo on 31 agost, 2006 at 11:21

    Vedraner, que se te ve mucho el plumero, que ya se quien eres. Somos muchos los que la añoramos y se ganó el respeto de mucha gente y las manias de otros, claro, porque ahora vivís mucho mejor.

  71. anónimo on 31 agost, 2006 at 11:32

    Claro, el trato de Antonio Marí Calbet, Botja, Charneco, Palau etc. era exquisito. Si ellos daban ordenes o pegaban una bronca era normal, el poder les pertenecía por orden divina. Todo el mundo entraba en el despacho del presidente con miedo pero claro al PP se le perdona todo. Hasta la incompetencia y la corrupción.

  72. Mike Landosky on 31 agost, 2006 at 12:37

    Con Fanny me pasa lo que con Alfonso Guerra, como número dos era muy bueno y podía decir cosas que no se le tolerarían al número uno, pero desde luego nunca lo hubiera puesto como Presidente.
    Y con Fanny igual, para dar caña esta muy bien, (al Botja lo tenía aburrido) pero mandando, me parece una sargenta cuartelera (deben ser los genes).

  73. anònim on 31 agost, 2006 at 13:09

    Que passa, vedraner, que no et feren cosa en seu moment? Segur que al Principat valorarien més la teua acomodatícia postura pseudoprogressistaverda.

  74. anònim on 31 agost, 2006 at 13:44

    Pressió és la que estan patint alguns funcionaris que no es pleguen a informes a mida. Per què no surten ara els representants sindicals denunciant-ho? Podria donar noms i llinatges pero clar, no ho faré perquè no puc. Son funcionaris desaprofitats i arraconats i ningú diu res per por.

  75. Vedraner on 31 agost, 2006 at 14:03

    Al num 73,

    Per favor et pots explicar. Perdona però es que ni s’enten la teva redacció. I explica amb detalls que vols dir, no pasa res. soc el primer que vol aclara-ho, no tinguis po…

  76. soci d'Amics de la Terra on 31 agost, 2006 at 15:31

    Parlem de gestió desastrosa del PP de sempre, que va de bon gestor. Jo només puc parlar de l’àrea de Medi Ambient pero anim a altres que ho facin amb altres àmbits:

    1. Gestió desastrosa és haver-se de gastar més de 8.000 euros en arreglar el vehicle d’energia solar que es va comprar en època del Pacte per promocionar les energies netes i que s’ha fet malbé per falta d’ús. Conselleria de Medi Ambient.
    2. És carregar-se un parc natural com el de Cala d’Hort i seguir, tres anys després, repartint fulletons del Parc durant les poques activitats en les quals col·labora la conselleria de Medi Ambient.
    3.És perdre 7 milions de pessetes anuals amb les quals es mantenia l’Agència de l’energia creada pel Pacte i que donava feina a un tècnic i un auxiliar i a través de la qual es tramitaven subvencions i ajudes que ja no es donen. A més d’això, com tota la instal·lació de les energies netes es feia a través de l’agència, han quedat paralitzades i el conseller de Medi Ambient ha donat la culpa al Pacte, 3 anys després.
    4. És la que fa la Conselleria de Medi Ambient del Govern de l’únic Parc Natural que tenim, el de ses Salines.
    5. És haver-se carregat el servei de documentació i cartografia del Consell creat també durant el Pacte.
    6. És la que s’esta fent amb Protecció Civil i el parc de bombers, que no tenen ni per mangueres. Els propis caps del servei reconeixen en privat que el PP no ha fet res i que l’únic que es va fer va ser amb el Pacte, com la creació de noves places de bombers.
    7.És haver-se carregat el servei de Disciplina Urbanística.
    8.És haver desmantellat la conselleria de Medi Ambient.
    9.És no haver reunit mai la Comissió Pitiüsa de Medi Ambient, entitat consultiva creada durant el Pacte i de la qual els grups ecologistes i altres entitats en formaven part.
    10. És haver deixat de finançar activitats d’Amics de la Terra tan importants com els cursos de compostatge domèstic a Formentera per reduïr la producció de residus.
    11. És tenir la planta de transferència de residus construida i posada en marxa durant el Pacte i que està al costat de GESA.
    12. És tenir aturat el pla de residus aprovat també pels progressistes amb l’excusa de que tenia defectes i en 3 anys haver set incapaç d’arreglar els possibles i suposats defectes.
    13. És no haver fet res per la degradació de la posidònia a causa de la ferotge política urbanística i especulativa del PP.
    14. És presionar personalment per part de Pep Mayans a una entitat que rep subvenció del Govern per tal que despedeixi a un magnífic treballador només perquè és membre d’un grup ecologista.
    15. És haver aturat també tot el que s’havia iniciat amb l’Agenda 21 (protocol de Kioto a pesar de les promeses de Pep Mayans fa 3 anys.
    16. És haver renunciat a polítiques territorialment “sostenibles” que garanteixin un futur de qüalitat.
    17. És seguir donant la culpa de la pròpia incompetència a 4 anys del Pacte quan el PP, causant dels mals endèmics d’aquestes illes, porta governant tota la vida.
    18. És tenir funcionaris desaprofitats només perquè no son dels seus.
    19. És haver incomplit la promesa de aprovar amb urgència un Pla director de pedreres i un Pla director de residus de construcció i demolició, per part de la conselleria de Medi Ambient del Consell.
    20. És no haver fet res pels abocaments incontrolats que hi ha per tota la illa.

    Per què ningu parla d’això?

  77. ala... on 31 agost, 2006 at 15:35

    els q escriuen les noticies a n’aquesta pàgina fan com si nessin contra el PP però dspres manipulen fent anar contra el psoe

  78. soci d'Amics de la Terra on 31 agost, 2006 at 15:43

    En el punt 11 del meu comentari -disculpes per l’extensió- volia dir que tenen la planta de transferència de residus “aturada”.

    Altres punts:

    21. És no haver començat en 3 anys la construcció de ni una de les plantes de tractament de residus que havia al Pla.
    22. És no haver creat, com obligava el Pla de residus, una oficina de reducció de residus per fer campanyes educatives i d’informació per a la reducció de residus.
    23. És no haver estat capaç encara de posar en marxa la planta de transferència de residus de Formentera i voler que la pagui l’Ajuntament quan la competència és del Consell.
    24. És haver deixat d’oferir als centres escolars les xerrades sobre temes mediambientals que feien els grups ecologistes.
    25. És no haver patrocinat l’edició d’un llibre sobre la posidònia, que sí va patrocinar el Govern, només perquè era d’Amics de la Terra.

  79. Maria del Pilar on 31 agost, 2006 at 18:36

    El documento presentado por la FSP, a la que pertenezco, pretende evidenciar las deficiencias del modelo turístico que el PP está imponiendo y al mismo tiempo, ofrecer soluciones y sentar las bases de un modelo turístico alternativo, más acorde con las necesidades de la isla, realista en cuanto al punto de partida y los objetivos a alcanzar, y por supuesto, valiente, a la hora de afrontar temas escabrosos como pueden ser la necesidad O NO de construir puertos deportivos y/o campos de golf.

    Es un documento genérico, eso sí, pero que no deja cabos sueltos.

    Creo recordar que el manifiesto de Eivissa pel Canvi es un decálogo de buenas intenciones, que bien podría suscribir cualquier ciudadano de las pitiusas, pero que no afronta directamente cada uno de los problemas que padecemos.

    Yo tambien estoy en contra de las autovías, como el PSOE, de la política del cemento, como dijo hasta zapatero en su visita, y de la degradación del medio ambiente, como decimos la mayoría de los que amamos la isla.

    Pero si se trata de ofrecer soluciones, creo que este documento es ilusionante y no merece ser extractado para ningunearlo.

    Buen trabajo, compañeros.

  80. Anònim on 31 agost, 2006 at 19:21

    Ningú ho ha preguntat però sa roda de premsa d’avui ha anat molt bé. Hem posat negre sobre blanc les xifres del camp de golf que Matutes fa amb la terra dels expropiats.

    Esperam que el PSOE també denunciarà aquest escàndol i no es posarà del costat equivocat.

  81. vilero del 99 on 31 agost, 2006 at 20:32

    Maria del pilar ,podrias decirme porque se retiro el documento del comite insular para debatirlo y aprobarlo en otro comite y que yo sepa no se ha dado la oportunidad a los miembros del comite para que den su opinion .ojo sin animo de broncas , solo porque nos dices que `perteneces ala federacion ,supongo que quieres decir que estas en la ejecutiva de la federacion,en general yo tambien creo que se ha hecho un buen trabajo

  82. y yo que se on 31 agost, 2006 at 21:21

    los documentos de este tipo siempre pecan de genericos. SE hecha de falta la concrecion necesaria y muchas expresiones son ambiguas. Esto es lo que resalta el titular de EC, cualquiera podria escribir eso que han escrito, Erc, ene, eu y hasta el PP.. Tenemos que concretar las cosas.

  83. Maria del Pilar on 31 agost, 2006 at 21:48

    Soy militante en la Federación Socialista Pitiusa, y me alegro del momento elegido para hacer público el documento, aunque no del modo de pesnetarlo, pero confío en que próximamente pueda ser consultado en su totalidad por todo el mundo. Saludos

  84. soci d'Amics de la Terra on 31 agost, 2006 at 22:38

    Més exemples de gestió desastrosa en la conselleria de Medi Ambient del Consell. Segueix animant a que tothom fasi lo mateix en les àrees que conegui millor:

    26: Gestió desastrosa és carregarse la primera escola taller de medi ambient que es va crear a les Balears. I va ser a Eivissa. La va crear el Pacte i després de dos anys no va interessar renovar els papers i la subvenció del SOIB se la va emportar la de patrimoni per fer una escola taller que no compleix amb la llei ja que no fan difusió de les places d’alumnes i les donen a familiars de tècnics i polítics. Esper que algú ho denuncii perquè la gent de les colles està que bufa.

    27: Gestió desastrosa és haver-se carregat les jornades d’energies renovables i les de residus.
    -28: És no haver fet res amb els Plans de gestió de les 2 finques públiques que té el Consell a Eivissa.

    -29: És no haver estat capaç de comprar cap finca pública a pesar de que Pep Mayans anuncia cada any una partida. Només han comprat a Formentera una finca que ja estava protegida a un que no és de Formentera i a preu desorbitat.

    -30: És haver deixat de donar subvencions per soterrar esteses elèctriques que tan lleig fan al paisatge.

    Podria seguir pero ja m’he fet prou cansat.

  85. No llueve Eivissa llora on 31 agost, 2006 at 22:50

    Se retiró por que venia ZP!! anda k…
    Es un documento bastante completo, lo e leido en parte y quiero dar la enhorabuena a las personas que lo han elevorado.
    ANIMO QUE EXAMOS AL PP!!

  86. y yo que se on 31 agost, 2006 at 23:48

    (85) ¿esta publicado el documento integro en algun lado?

  87. Maria del Pilar on 1 setembre, 2006 at 21:15

    Próximamente… en sus pantallas! ;-)

  88. Juan Manuel Grijalvo on 2 setembre, 2006 at 10:47

    Espero que sea mejor que aquel papelín sobre el “modelo socialista de carreteras”. No es difícil, porque aquello fue…

  89. garrapinyada on 2 setembre, 2006 at 18:50

    estic content de veure quants d’amics te el PP, ja que en lloc de criticar la política desastrosa que porten a terme des de les institucions que governen (la majoria de les nostres illes, per cert!) ens dediquem a posar verd al PSOE pel que tal vegada faria en el cas de que governes.

    estic segur de que el PP es frega les mans veient els vostres comentaris on posau a parir a l’unica alternativa de govern que avui per avui existeix al que estem patin a dies d’ara.

    ens agradi o no, el PSOE sol o en companyia es la UNICA ALTERNATIVA AL PP. amb les vostres crítiques només doneu ales al PP.

    pot ser el PSOE no defen una política prou conservacionista per segons qui, pero el seu missatge es possibilista, programa per poder portar a terme QUAN GOVER-NI, cosa que no poden dir altres.

    no arreglam res tirant-nos els trastos pel cap els d’esquerres. crec que al pròxim maig hauria de prevaleixer el vot útil que al maig de 2004 va portar a ZP al govern de l’estat i que l’ha permes portar iniciatives endavant de les que tots estem orgullosos.

    penso que es un tema per pensar-hi abans d’amollar més improperis en contra dels que intenten actuar en positiu contra l’estatus quo actual.

  90. Ràdio Uc on 2 setembre, 2006 at 23:07

    Que lo publiquen en el Gratisfree, please¡¡¡

  91. Blancaneus on 3 setembre, 2006 at 11:44

    Qui carai és Gratisfree?

  92. Ràdio Uc on 3 setembre, 2006 at 12:06

    Un semanario que se ha sacado nuestra brillante juventud periodistica, para hacerse con un bonito y comodo sobresueldo, a su trabajo monotono, cotidiano y por lo visto como es natural no bien renumerado.

  93. Bentley on 3 setembre, 2006 at 18:14

    Yo tambien creo que Fanny como gestora es mediocre . Como activista admirable. Su conselleria tardó SEIS MESES en reaccionar ante la contaminacion de la gasolinera de Sta. Gertrudis .

    O quizás Fanny se rodeó de zánganos.

  94. vilero del 99 on 3 setembre, 2006 at 20:01

    Alguien puede decirme si ha entendido algo de la entrevista de xico tarres en ultima horr? ¿decide el o decide el partido? por cierto miente cuando dice que renuncio a la secretaria general del psoe no se presento por que sabia que perderia en su agrupacion se presento de delagado y solo saco 32 votos ,no fue delagado ni por su agrupacion ,que se valla de una puñetera vez o es que no se da cuenta que no lo quiere nadie o la mayoria de los afiliados que es lo mismo ,no se habla ni con campillo ni con roldan y por supuesto tampoco con roque y tengo dudas de que lleve bien con sandra

  95. anònim on 3 setembre, 2006 at 23:14

    Bentley: La conselleria que tenia que gestionar els abocaments de gasolina a Santa Gertrudis era la del G-O-V-E-R-N B-A-L-E-A-R, dirigida per Margalida Roselló dels Verds.
    La única competència que tenia la conselleria de Medi Ambient d’aqui eren la dels residus a partir de 2001 crec i en dos anys aprovaren un pla de residus, tragueren a concurs i adjudicaren el Pla, feren la planta de transferencia de residus i la posaren en marcha y més coses que evidentment no em sé. Pep Mayans no ha fet res en tres anys, ni posar en marcha la planta de transferencia de Formentera i aixó que li deixaren el proyecte fet.

  96. atmellers amb flors on 3 setembre, 2006 at 23:18

    Tanto chico tarres como fanny tur son dos escelentes personas y admirables trabajadores.todo el pueblo de eivissa lo sabe.todas estas gallinas que solo hacen que mentir sobre sus personas se van a quedar sin plumas y cacareando metidas en su corral.la envidia es muy mala. Ànimo y a seguir trabajando.

  97. Bentley on 4 setembre, 2006 at 10:10

    Sí , sí , pero la primera denuncia fue a parar a la Conselleria de Fanny y ésta no hizo nada , como tanto papel que entra en al Admoinistración y no se le hace caso.
    Al Pagés que se le contamina un pozo nno se le puede exigir que sepa el entramado de competencias administrativas del que veo que tu dominas “Anonim” .

    Y vuelbo a decir que Fanny como activista es admirable y merece todo mi apoyo.

  98. Fart de mentiders on 4 setembre, 2006 at 21:33

    Bentley: Ets un mentider. Deixa d’intoxicar. Això que dius és absolutament fals. Encara que un pagès vagi al Consell a denunciar una cosa si la cosa és del Govern automàticament s’envia a la Conselleria que pertoqui, abans i ara. A més, mira si s’agafa abans a un mentider que a un coix que quan va passar lo de Santa Gertrudis, la Conselleria de Medi Ambient del Govern, responsable de gestionar el desastre que havia fet un negoci particular -una gasolinera- ja havia obert les seues oficines al carrer Múrcia i quan algú entrava demanant al Consell per això se l’enviava allí. Així que mira. Ara també passa. Faceu la prova i veureu.

  99. Bentley on 4 setembre, 2006 at 23:12

    Como siempre la diarrea burocrática de las competencias , el uno por el otro y la casa sin barrer.
    98 voy a ver personalmente si no he dicho la verdad , en ese caso pido excusas , pero no es de recibo que una Admnistración Autonómica (hablo en general) de izquierdas tarde medio año en reaccionar ante una denuncia de contaminación por hidrocarburos ní aquí ni en Vladivostock.

    Me gustaría que me dijeras cuando el Consell de iBIZA dio parte de la denuncia del Sr. Suñer a la Conselleria del Govern . Anda contesta.

  100. Bentley on 6 setembre, 2006 at 15:31

    Fart de metiders , ande contestame , te estoy esperando , a ver si quien mientes eres tu , como la canción de Mocedades .

  101. Bentley on 11 setembre, 2006 at 13:08

    Me perece -Fart de mentides (98) – que el mentiroso eres tu , menos apasionamiento y más documentación .
    La primera denuncia por la contaminación de la gasolinera de Sta. Getrudis efectuada por el Sr. Suñer durmió casi 6 meses en el Consell (entonces gobernado por el Pacte ) nos duela o no nos duela .

TORNAR A LA PORTADA

Enquesta

S'està consolidant Vicent Serra com a líder del PP?

Veure Resultats

Loading ... Loading ...

Activitat recent