Eivissa pel Canvi i el “Bloc” acosten posicions

29 agost, 2006
By

El mes d’agost no ha estat un mes sense activitat política, encara que no ha transcendit gaire cosa públicament. Tots els partits han continuat prenent posicions de cara a la cursa electoral que comença amb l’inici del curs polític. Un dels fets noticiables és l’acostament de posicions entre la plataforma Eivissa pel Canvi i els partits del Bloc (EU, ERC i ENE), que sembla que ja tenen un principi d’acord per a concórrer a les eleccions de forma conjunta.
Representants d’aquests partits d’esquerres i nacionalistes s’han reunit amb els independents en més ocasions des que a finals de juliol varen fer públics els primers contactes. En aquestes trobades s’ha constatat un alt nivell de coincidència programàtica i estratègica, de tal forma que s’hauria passat a la negociació d’aspectes concrets, inclosos els possibles candidats.

89 comentaris a Eivissa pel Canvi i el “Bloc” acosten posicions

  1. Anònim on 29 agost, 2006 at 09:28

    Idò venga, ànims! A posar-se ses piles! Que pareix que aquí només existeixen pp i psoe, per desgràcia des que no volem una illa de ciment.

  2. amb seny! on 29 agost, 2006 at 09:41

    que es faci el millor per tothom….
    FELICITATS A SANT AGUSTÍ PER SA GRAN DIADA D´AHIR….COM M´AGRADA SANT AGUSTI!!!!!

  3. Anònim on 29 agost, 2006 at 09:52

    Això vol dir que l’esquerra anirà separada i regalarem les eleccions al PP?

  4. sepharad on 29 agost, 2006 at 09:57

    Sembla que ‘Eivissa pel Canvi’ és una mena de plataforma com ‘Ciutadans pel canvi’ que va ajudar a Maragall a aconseguir el govern de la Generalitat de Catalunya.

    Molts ànims!, perquè hi ha moltes coses per canviar.

  5. vaig nig on 29 agost, 2006 at 10:01

    ¿alguien sabe algo del accidente que ha habido esta noche pasada sobre las dos de la madrugada en la rotonda del poligono industrial de montecristo (junto amnesia)?

  6. ¿que he hecho yo para merecer esto? on 29 agost, 2006 at 10:29

    Ah ,pero ENE es un partido de izquierdas ? no tienen mas politica a seguir que la de que nadie hable castellano ( otros idiomas les da lo mismo),en este partido acabaron con politicos de valia como Paula Guillen para hacer sitio a transfugas como Llompart

  7. jo, candidat on 29 agost, 2006 at 10:54

    ¿possibles candidats?

    Només n’hi una de possibilitat i té gènere diferent. Aquest bloc només pot tenir alguna cosa a fer si va liderat per Fanny tur. Ja ha dit que sí?

  8. .cat on 29 agost, 2006 at 11:12

    al 6,
    què estarà passant perquè la gent pensi que ENE és un partit més catalanista que ERC?
    La solució potser estar a l’ajuntament de Vila on governa ERC

  9. Anònim on 29 agost, 2006 at 11:14

    eso, eso, montaos los radicales vuestro chiringuito y dejar en paz al psoe que lo está haciendo bien

  10. anònim on 29 agost, 2006 at 11:47

    No. Fanny Tur no ha dit que sí, que jo sàpiga.

  11. Uno del PP ( un poco cabreao ) on 29 agost, 2006 at 11:55

    vay, vaya, vaya, pues esto resulta curioso si tenemos en cuenta que el 01 de Agosto Juan LLadó desde Palma pintaba una situación muy diferente.
    ¿ Es posible que aquí cada isla o agrupación vaya a su bola ?.
    Me parece que en EC os habeis adelantado un poco pintando un panorama tan alentador para el Bloc.

  12. EsVedra on 29 agost, 2006 at 11:57

    Però algú em sap dir qui cony son els de Eivissa per el canvi? Fins ara venieu que era sols un manifest que havia signat molta gent i tal, pero si algú negocia amb el bloc algun cap visible deu haver-hi, QUI???????

    Per altra banda als Anonymous i aquest que despotricau de ERC, ENE i altres radicals em sembla a mi que os podrieu estalviar les vostres critiques, tan o més radicals que ells. Jo també crec que l’esquerra hauria d’anar tota unida, i aque aquest bloc sent pragmatic, afavoreix al PP, pero veient l’actitut que ha tingut el PSOE a Eivissa es comprensible que hi hagui gent que es senti d’esquerres i que vulgui fer les coses d’un altra manera.

    NO VOLEM UNA ILLA DE CIMENT

  13. un ase on 29 agost, 2006 at 12:01

    això això, tots per separat i de cap a 4 anys més de pp. ho sou de llestos…

  14. Vedraner on 29 agost, 2006 at 12:26

    No per favor na Fanyy no.
    Ella es mol bona al carrer donant llenya, pero a l’administració es un total desastre.

  15. amb seny! on 29 agost, 2006 at 12:27

    jo provaria això de independents i ERC;EU;ENE si funciona be i si no es fa un pacte post-electoral i pp a s´oposició…
    AMB SENY QUE AIXÒ NO POT FALLAR MAI!!!!

  16. Uno del PP ( un poco cabreao ) on 29 agost, 2006 at 12:29

    Vamos a ver…
    Ibiza por el Cambio ¿ es un partido político ?, ¿ es una asociación ?, ¿ está legalmente constituida ?
    Que alguien aclare estos puntos porque sinó nos encontramos ante una movida impresionante.
    Unos cuantos colegas que se montan un manifiesto que hacen firmar a la gente, y luego resulta que se reunen con partidos politicos para negociar programas y listas electorales.
    Lo de los partidos se entiende porque son eso… partidos politicos con votantes, representación, etc… pero lo de Ibiza por el Cambio ¿ a quién representan ?, ¿ quién los representa en las negociaciones ?.
    A mi esto me huele muy mal… sin ánimo de ofender.

  17. Spiridión Pichincha on 29 agost, 2006 at 12:36

    10,

    A qui preteneu enganyar? La Fanny va dir que si abans de que sortis el Manifest. Ho sabeu tots els que heu sortit a la foto, i alguns no ho heu amagat massa. A veure si començau tenint un cert respecte intelectual pels votants progressistes.

    Es Vedra,

    Totalment d’acord. Això de que uns desconeguts, sense estatuts, estar registrats, ni assamblea, comencin a negociar perque diuen representar cents de persones que van avalar un manifest on no es parlava de cap “formació social” amb cara i ulls, és de lo més irregular. Si això són les noves formes de fer política de persones competents i honestes, que voleu que us digui, “virgencita, virgencita, que me quede como estoy,…”

  18. Anònim on 29 agost, 2006 at 12:53

    Ido que s´ho facin mirar els socialistes.
    Amb prepotencia,i pensant que governan a Espanya tampoc no hi aniran molt lluny!
    Tenim que recordar que Zapatero governa gracies a partits minoritaris com EU o ERC.

  19. Anònim on 29 agost, 2006 at 12:58

    no digeu tonteries, es mateixos votans de tota sa vida des PP ja comencen a renegar!
    No guanyaría ni aunque es gastassin tots es sous den Matutes per sa campanya!!

  20. Tejas on 29 agost, 2006 at 13:16

    Menudo batacazo se va a dar el bloc.
    “muchos enanos no hacen un gigante”.

  21. Uno del PP ( un poco cabreao ) on 29 agost, 2006 at 13:27

    Los de Ibiza por el Cambio se mueven así porque saben perfectamente que si diesen el paso de formar un partido político o agrupación electoral se les caería la careta en cuanto a su verdero potencial electoral, por lo que escogen esta manera “subterránea” de engañar a la gente con tal de “pillar cacho”.

  22. Anònim on 29 agost, 2006 at 13:28

    al 20 mira lo que paso con David y Goliat!

  23. visca eivissa segura on 29 agost, 2006 at 13:31

    estaba clarísimo, lo de la plataorma y la manipulación antiautopistas era sólo un escaparate para sacar futuros apoltronados. Si es q se os cala enseguida…

  24. La fama de ibiza on 29 agost, 2006 at 13:48

    Todo lo que se hace mal es mala fama el cambio lo veo muy bien si entraran independientes algun centrista antiguo e instituto de estudis ivicens que ellos han escrito mucho sobre constunbres ibicencas nuestro idioma cultural que es tronco del arbol y no irnos por ramas de otros arboles que conocemos la fruta si sera buena o mala. Es decir gente de comfianza.

  25. Socialista plural on 29 agost, 2006 at 13:52

    La izquierda unida, siempre será mejor que cada uno por su lado y atacándose en la pre-campaña entre ellos.

    El PP no va a ganar, porque el pueblo pitiuso no olvida y, al menos les va a poner a los pperos 4 años en la oposición para que reflexionen.

    Para Pluto,con afecto:

    España plural 89, Los otros, menos de 89

    A por Argentina, a por el podio !!! nos vemos.

  26. marietadeluiviu on 29 agost, 2006 at 13:54

    a nes 5.
    un accident ahir? això no és nou
    no es primer que passat aquest estiu ni serà es darrer.
    jo ja he vist uns 8 cotxes estampats dalt de ses rodones,”parachoques” a ses cunetes… Però el que jo hem pregunt es perque sa premsa, o altres mitjans de comunicació no es fan resó d’aquest accidents.
    Serà que es PePeros ens en volgut vendre unes carreteres segures i el que són és una gran merderada? Serà que ja els dona igual els accidents perque ja tenen es sous calentets dins de sa butxaca?
    Ay!Ay!Ay! que ses eleccions s’acosten i es accidents i ses cues no ha disminuit…
    “Stellita tira pal’ Caribe” que aqui no ens fas ni punyetera falta.

  27. EsVedra on 29 agost, 2006 at 14:09

    Anonymous, no diguis tonteries tu, que sento a dir que al PP el fotran fore dels ajuntaments de s’illa desde que som petit, i aquí segueixen, enriquint-se i caciqueando com en Pere per caseva.

    Algú dec haver fet malament avui perque dos personajillos com el del PP i l’Spiridon Power estiguin d’acord amb mi, però que hi hem de fer…

    Te pinta de pasar amb el Consell el mateix que li va pasar el Al-Gore amb els lliberals Americans (Els Verds i tal), i es que presentant-se per separat els partits més d’esquerra li donan la victoria en safata a la dreta, pero potser s’hauran de fotre dos morrades fortes els del PSOE per que s’espavilin d’una vegada i deixin de mirar-se el melic i començar a fer polítiques d’esquerres de debó.

    De totes formes no hem de perdre de vista que el veritable problema que tenim a Eivissa te un Cognom, que comença amb Matu i caba amb tes, que controla la politica i els politics com vol, tot i que no se si el problem es ell que controla o els altres que son prou asens de deixar-se controlar. I es amb aquest Caciquisme que s’ha d’acabar, sigui com sigui, que no te altra ambició que fer sous, pasant per sobre del que faci falta.

    NO VOLEM UNA ILLA DE CIMENT

    I QUI CONY ÉS EIVISSA PER EL CANVI????? EC, HI TENIU RES A VORE????

  28. anònim on 29 agost, 2006 at 14:11

    Mirau n’espiridion. Se li ha escapat que abans que segons qui val més que segueixi manant i destrossant el PP. Cada dia et retrates més.

  29. Ara anam on 29 agost, 2006 at 14:32

    Que malparida ets spiri. Sapigues que molta gent ha tantejat extraoficialment a Fani per encapçalar una alternativa i ella ha dit que no. Deixa d’intoxicar i dir mentides. No se que pot passar daqui a les eleccions pero si els consellers i conselleres del PSOE haguessin treballat en la gestió la quarta part d’ella la cosa hagués set diferent. Només a Portmany va fer més que Joan Botja en vint anys. Tenim el molí den Simón i més coses per la seua gestió. Vedranell no saps que dius.

  30. Ràdio Uc on 29 agost, 2006 at 14:44

    Per a la nova joventut socialista i pel canvi que está sortint per a Eivissa. Una mica d´actualitat:

    Nueva edición de Pluràlia Televisión http://www.pluralia.tv. Te invitamos a que visites la sección elige tu programación y disfrutes de los nuevos contenidos.

    Israel y EEUU se han lanzado a una guerra contra Palestina y Líbano para reorganizar la zona. El colonialismo y la ley del más fuerte sigue mandando en el mundo y victima permanente de la guerra es la verdad.

    Os ofrecemos un especial sobre la guerra del Líbano con:

    - Un Llamamiento desesperado desde Beirut.

    - Las consecuencias sobre la población civil.

     - Una entrevista a Hezbolla.

    - La Retirada del embajador de Venezuela de Israel.

    - La Vigilia mundial por el alto el fuego de Amnistía Internacional.

    - Las Movilizaciones en EEUU en contra de la guerra.

    - Reportaje de producción propia sobre la concentración en Valencia en contra de las agresiones al pueblo palestino.

    - Un video musical; ¿Quién es el terrorista?

    Reportaje de producción propia sobre el accidente del metro de Valencia en la sección noticias propias.

    43 personas perdieron la vida el pasado 3 de julio en el accidente ferroviario más grave de la historia del Estado español. La Generalitat impone la tesis del error humano y del accidente fortuito. Sindicatos y asociaciones de usuarios aportan informaciones que demuestran que la Línea 1 carecía de las medidas de seguridad necesarias que hubieran evitado la tragedia.

    Y además:
    Michael Moore y los suyos inspeccionan donde se almacena el arsenal bélico del país con más armas de destrucción masiva. No os lo perdáis.

    En Medios Alternativos: Historia de Radio Pika:

    Documental sobre esta radio libre nacida a principios de los años 80 en Cataluña que recientemente han cumplido 25 años. Que lo disfrutes.

    En Trabajadores nos acercamos de nuevo a la realidad laboral francesa. En esta ocasión con las acciones que han llevado a cabo un grupo de trabajadores temporales del sector cultural francés.

    Y Novedades en Creación Experimental:

    Donde podremos ver los dos primeros trabajos del director David Lynch. Quien conozca la obra de este autor podrá reconocer en estos cortos su peculiar forma de ver el mundo: ya sabéis, solo apto para locos.

    ¡Que lo disfrutes!

    Presosdelademocracia es un documental realizado en Barcelona entre 2003 y 2005. Está disponible en formato de dvd (ya informaremos de los sitios donde se puede encontrar) y también se puede bajar por emule através del enlace:

    ed2k://|file|presos_de_la_democracia_divx.avi.avi|
    515314436|0F6BC4D90A6841E775D6A4B9B0D80819|h=
    JUP5E4L7OEHHPVBVXW3OPKKYJ3TMYSL6|/

    HIPOTESIS

    El trayecto y la evolución del sistema penitenciario en el estado español, a partir de los años de la transición. La democracia, pretende transformar el pasado totalitario de la dictadura franquista en todos los aspectos y como no el sistema penitenciario y su marco legal. En este contexto de cambios y habiendo concedido tres amnistias que aglutinaban un número bastante elevado de presos, la democracia se enfrenta con una situación desbordada.

     Los presos y las presas se organizan para mejorar su situación: las fugas, los motines etc, son hechos que pasan a diario. Es cuando la democracia, inventa la tortura blanca del aislamiento, que va mucho más alla que un castigo. Comporta la construcción de nuevas macro-cárceles de alta seguridad, la apariencia de los modulos F.I.E.S(Ficheros de Internos de Especial Seguimiento)

    La política penitenciaria que apuesta no tanto por la represión física(que siempre está presente) sino por la represión síquica y la despersonalización;el aislamiento de los llamados presos más¨peligrosos¨del resto de la población reclusa y de su propio entorno familiar, amistoso y social.

     para +info: http://www.presosalacalle.net

  31. Jordi on 29 agost, 2006 at 15:37

    A veure si prospera la iniciativa! Ja n’hem tingut prou, de PP a Eivissa tots aquests anys. Eivissa ha de girar cap al progrés sostingut i ha de tornar a mirar als Països Catalans, l’espai al qual pertany culturalment.

  32. EsVedra on 29 agost, 2006 at 16:41

    Tenim un expediente-X a Eivissa, o m’he perdut un capitol de sa pelicula?
    QUI ES EIVISSENCS PER EL CANVI? Te res a vore amb Ibiza Liberal? Esta darrera de tot això el Mago Felix?

    NO VOLEM UNA ILLA DE CIMENT

    No em vull fer pesat, i no tornaré a preguntar-ho, pero seria d’agrair algú ens expliques si Eivissencs per el canví s’ho ha inventat EC, o existeix de debó, que si no avui no dormo.
    Si no estic en contra ni a favor, si no tot lo contrari…es sols per si son una colla de il.luminats que es volen aprofitar de ses ganes de canvi que tenim molta a Eivissa, o hi ha algo de interesant darrera.

    Nota d’Eivissa Confidencial: Evidentment nosaltres no ens inventam les coses. Eivissa pel Canvi és un grup de persones que s’ha presentat públicament dues vegades, amb un manifest i un document programàtic.

  33. de la marina on 29 agost, 2006 at 16:44

    S’ha d’insistir: tota l’esquerra ha d’anar unida a les eleccions. Cas que les eminències del PSOE es despengin, em sembla bé un bloc on hi quepin partits polítics i gent partidària d’un canvi autèntic. Potser sí que amb els sociates a dins, el canvi no sigui possible. Es semblen massa al PP programa real, actituds i comportaments. Possiblement tenim el PSOE més ranci i arnat de tot l’Estat espanyol. De la dreta, ja no en parlo: la fatxenderia més deshonesta, roïna i corcada d’Europa. Matutes, Botja, Palau…Quin fatitx!

  34. Ara anam on 29 agost, 2006 at 16:48

    Per molt que hagin mentit i difamat perquè des del poder es pot i el PP ho sap fer molt bé, la gestió del Pacte de Progrés va ser bona. Varen errar en el missatge i la manera de transmitir-lo. De fet, la gestió dels consellers del PSM i EU va ser molt millor que la de la majoria dels consellers del PSOE. Salvaria a Xesco Quetglas amb tot el que va fer pel transport públic. Igual va passar aqui. A pesar del discurs del PSOE, els que la varen cagar amb la seua supèrbia i prepotència en uns casos i la seua incapacitat i ganduleria en els altres varen ser els del PSOE.
    No estic per això desqualificant al PSOE com a partit. Supós que deu tenir gent millor. Només esper que no omplin les llistes per qüotes o per qui ha bufat més el cul a Roque i pensi en eficàcia i gestió.

    A pesar de que el PP i els seus ho intenten fer creure, amb l’ajud de molts de naltros, l’esquerra sap gestionar bé i és més honesta. Ja estam vent la desastrosa gestió de l’actual equip de govern del Consell. Alguns ni s’equivoquen perque simplement no fan res.

  35. Uno del PP ( un poco cabreao ) on 29 agost, 2006 at 16:55

    A ver EsVedrá… explícale a este personajillo como puede ser que unos sujetos se pongan a negociar con unos partidos políticos algo tan importante como listas electorales ( con lo que eso supone económicamente, laboralmente, etc. en caso de tener un poco de suerte, que a estas alturas nadie se chupa el dedo ), programas políticos, etc.
    Por mucho que Fany tenga de ascendencia con el movimiento anti-ecologista-etc. si decide hacerlo así flaco favor se estará haciendo a ella misma y a los partidos que le den bola.
    Joder, es que se les está viendo el plumero a todos… arqueólogos y algunos que pretenden serlo resentidos, funcionarios que se mueren por pisar moqueta, funcionarios que una vez pretenden volver a pisarla, buscavidas aprovechados, etc.
    Ya me dirás que se puede esperar de una pandilla en cuyas bases programáticas figuran como prioridades la defensa de la autodeterminación de los pueblos de las Islas Baleares, y el carácter voluntario de una participación en un Estado Español… y lo último, jejeje, la constitución de unos Estados Unidos de Europa.

  36. amb seny! on 29 agost, 2006 at 17:01

    eivissa pel canvi, com diu sa canço, és una colla de gent bona, independent i de puta mare; si es presenten a ses eleccions jo els votare, a qui li agradi que també els voti i si no que votin altres agrupacions…menys es pp clar…
    AMB SENY QUE ES BEN FÀCIL D´ENTENDRE!!!!

  37. Anem a palms on 29 agost, 2006 at 17:16

    29;

    Jo sé de gent que li varen oferir signar el manifest i en preguntar si era per na Fanny la responsta va ser que sí.

    Qui enganya a qui? Tanta confusió està perjudicant Eivissa pel Canvi i el que representen (sigui el que sigui).

  38. FLOR DE BALADRE on 29 agost, 2006 at 17:17

    hola, he estat fora de vacances però ja som aquí i ja m’he posat al dia, felicitats pes que vareu anar a ses festes de ST Antoni i a ses de sant Agustí a fer es “cercavila”,també vull dir a l’Ajuntament de Vila que felicitats per sa seua decisió de tirar es seu Projecte endavant, JA ESTÀ BÉ DE BOICOT DES PP!!!!,i sobre es tema d’aquest blog, me pareix perfecte el que estan fent tant el BLoc com sa plataforma d’Eivissa pel Canvi, si pacten i creen una llista,un programa i uns candidats amb ganxo,honestos,amb ganes de treballar i que sàpiguen il.lusionar a sa gent, jo crec que pot ser un COP amb molt d’efecte!!!
    ÀNIMS AL BLOC D’ESQUERRES I A EIVISSA PEL CANVI
    JUNTS PODEU CANVIAR MOLTES COSES, JO CREC AMB VALTROS I VOS VOTARÉ SEGUR!!!

  39. Anònim on 29 agost, 2006 at 17:34

    Si algú del PP firma posant “un poco cabreao”:
    Un objectiu aconseguit!
    Que es cabregin, venga una mica més!
    Endavant Eivissa pel Canvi i fora PP (i PSOE si fa el mateix que el PP)

  40. amb seny! on 29 agost, 2006 at 17:40

    molt be 39, si entren aqui posant “un poco cabreao”, això vol dir que “eivissa pel canvi” és ja un éxit….

  41. shandi on 29 agost, 2006 at 17:50

    eivissa pel canvi = no canviar res

  42. Uno del PP ( un poco cabreao ) on 29 agost, 2006 at 17:53

    Al 39 y 40
    No hay peor ciego que el que no quiere ver.
    ¿ Y no creeis criaturas que a lo mejor somos nosotros los que tenemos más motivos para decir “objetivo cumplido” ?
    A ver… pensad un poquito.
    ¡¡¡¡¡ Joder que pandilla eh Roque ? ¡¡¡¡

  43. Anònim on 29 agost, 2006 at 18:00

    Shandi perqué dius això?

  44. EsVedra on 29 agost, 2006 at 18:02

    Doncs anem apanyats a Eivissa, aquí d’un temps a aquesta part tot Cristo es un il.luminat beneit per la ma de Deu i sap que i com sa de fer per arreglar Eivissa.
    -Uns a fer carreteres i Hotels, que a Eivissa no se si l’arreglaran, pero sa seva butxaca si.
    -D’altra banda els d’esquerres, mésdesquerresquePSOE(siPSOEésdesquerres..), a fer Manifestos ‘pel canvi’, que cualsevol personan amb una minima cultura politica veu que això ho signaria qualsevol partit.
    I al mig els Eivissencs, que ja no sabem que cony fer a part de despotricar de tots i tot.

    Al del PP cabreado:
    Ets tonto o tel fas? Pero quina mania teniu els fatxes pperus de treure les frases de context. Agafet les teves darrer 5 frases, posa-hi paper de regal, l’envies al Mundo i te la publiquen en portada dema mateix.
    Amb seny:
    Si es lo que dic, que aquí som tots tontos menys un mateix. Tu saps com funciona el sistema electoral a Espanya? N’ets concient de que votant a un segon grup d’esquerres minoritari (cosa que jo suposo també acabaré fent) estas beneficiant al PP?. No es tan fácil no.
    EIVISSA CONFIDENCIAL: Si estira tot molt clar, pero no entenc aquesta ocultisme darrera de tot això. El Mariano Planells, el Pep Costa, el Benjamin Costa (es el de la necropolis des Molins?)…Quin mal hi ha en que es sapiguen els noms?. El fet es que ja va neixer sapiguentsa que el seu destí era formar part del grup d’esquerres, i no ho trobo malament, però em sembla que per oscurantisme ja n’hi ha prou amb el del PP.

    I embolica que fa fort…

    NO VOLEM UNA ILLA DE CIMENT

  45. un ase on 29 agost, 2006 at 18:25

    A veure al·lots: un esforç per no caure en el messianisme i anar a les condicions pràctiques que ens portin a la derrota del pp només pot passar per la unitat de tota l’esquerra inclòs el Psoe. L’infern està sembrat de bones intencions i no dubte que hi ha bones intencions en això dels eivissencs pel canvi, però la gent s’està impacientant (conseqüència en part de l’enorme i anòmal distanciament que hi ha en aquesta illa entre esquerres i dretes parlamentàries) i fa falta que surtin ja de l’armari i desmenteixin tots aquests rumors. La mala sang que vessen per aquí alguns del pp haurien de conscienciar-nos de la gran por que tenen a veure materialitzada la unitat de tota l’esquerra, no trobau?

  46. anònim on 29 agost, 2006 at 18:29

    Anem a palms: Una cosa és dir que Fany és a Eivissa pel Canvi, que hi és, a l’igual que més de 400 persones més, i un altre és lo que tu dius. És cert que molta gent ha dit als que recollim firmes que si Fany és ells també.

  47. yo mismo y familia on 29 agost, 2006 at 18:40

    Bon dia genteta antimerdaprojectes, als altres també enc que només sigui per educació. Faig una lleugera visita ja que encara em queden tres dies de vacances. Així que Eivissa pel canvi el bloc acosten posicions ? Idó perfecte i, ” si algunos ladran por eso quiere decir que Eivissa cabalga “. Ja era hora fotri nat.

  48. Uno del PP ( un poco cabreao ) on 29 agost, 2006 at 19:01

    Jejeje te veo fino EsVedrá. Tienes una facilidad innata para faltar al respeto, sobre todo cuando te dicen lo que no quieres oír.
    Puede ser que sea defecto de la educación recibida, o de un trastorno psicológico producido por algún defecto genético, no lo sé, pero es curioso como argumentas, muy curioso.
    Bueno, lo dicho, os están tomando el pelo y con el tiempo os acordareis.

  49. vaig nig on 29 agost, 2006 at 19:13

    AL 26….
    ES QUE LA OSTIA QUE VI YO EN ESA ROTONDA AYER POR LA NOCHE PARECIA MUY ESPANTOSA, BOMBEROS, 4 UVI MOVIL 2 COCHES DE LA GUARDIA CIVIL Y UN COCHE DESTROZADO DIRECCION IBIZA QUE HABIA SALTADO EL QUITAMIEDOS. LA OSTIA PARECIA MUCHO MAS GORDA QUE CUALQUIERA DE ESTOS QUE SE SUBE A LAS ROTONDAS.

  50. Anem a palms on 29 agost, 2006 at 19:14

    46;

    No fotis. A jo ningú em va dir que na Fanny fos una de 400. Em varen dir que era la que liderava el projecte. Si és ver o no, no t’ho puc dir, però cada vegada tenc més ganes de sabre-ho, la veritat. Tan difícil és?

  51. shandi on 29 agost, 2006 at 19:32

    per que uns cuants han segrestat un manifest i no se que mes per fer-se “negociadors de no se que”, quin disbarat.
    El que han de fer es crear un nou partit politic i negociar d’igual a igual, si no es fer per res.

  52. anònim on 29 agost, 2006 at 19:45

    Anem a palms: No, no és tan difícil. Se sabrà aviat. Saben ja els altres partits quins seràn els seus candidats? No o sí pero encara no troben oportú dir-ho. No hi ha cap obscurantisme.
    De tota manera, tant en la presentació del decàleg com en la del manifest hi havia molta gent. Tots ells són Eivissa pel Canvi, a l’igual que els més de 400 firmants.

  53. amb seny! on 29 agost, 2006 at 19:53

    es vedra,
    mira el que no pot passar mai es per exemple el que passa en es pp: que dins un partit hi han franquistes i democrates, homofobs i homosexuals, gent de l´opus i agnòstics, centralistes a matar i de més regionalistes…. i ningú alça sa veu, mai hi han controversies… això vol dir que tots mengen merda… S´esquerra engloba moltes formes de pensar (com sa dreta) i si hi han diferències no tenen perquè anar tots junts i sense protestar… a mes varietat més democràcia… i es pactes que siguen post-electorals, s´últim recurs….
    AMB SENY AMB SA ESQUERRA QUE NO HA D´ACABAR COM ES PP, AMB ESTRUCTURA MILITAR ON NINGÚ POT ESTAR EN CONTRA DE RES… AIXÒ NO SON PARTITS, SON DICTADURES…

  54. Anònim on 29 agost, 2006 at 20:10

    29, Me puedes aclarar que es lo que hizo Fany TUr (y por extensión el Pacto) por San Antonio. Ya te lo digo yo: nada de nada, una vergüenza, un abandono y una falta de inversiones que san antonio no olvidará nunca, te lo digo yo que voy bastante por allí y tengo familiares que alucinan con lo que se está inviertiendo ahora en ejoras y la nada (un molino, sí, y ni lo acabaron) del Pacto.

  55. Ràdio Uc on 29 agost, 2006 at 20:57

    Tanto secretismo en Eivissa pel Canvi a meses de las proximas elecciones. Sirà per que encara no tenen fets els “pasamontañas” i quin nom tindran els comandaments.
    Es una broma, però tal com van les coses, es possible que dins no gaires anys, en alguns indrets montanyosos d´aquesta pobre illa, haurem de montar alguna cosa semblant als exercit zapatista. Ya voreu la pinta.

  56. marietadeluiviu on 29 agost, 2006 at 21:23

    al 49, no se res s’aquest accident, nomes esper que sa gent que anva dins no es fes res greu. Però veus el que jo et deia abans? A on són ses noticies sobre es trams nous de s’autovia a on ja hi ha hagut varios accidents? Això no interesa, enguany es tema són es borns…quina poca vergonya

  57. Spiridión Pichincha on 29 agost, 2006 at 21:29

    Es Vedrà (44),

    Les preguntes que fas són molt pertinents…

    Una altra cosa, comença a cansar aquest disimul amb la Fanny. A Eivissa es fan moltes tertulies i als presumptes amics de la Fanny se’ls hi escapen moltes coses (algun és un autèntic professional en amotllar secrets). Tothom compta amb la Fanny com a cap de llista del bloc: Eivissa pel Canvi, els progressistes, fins i tot PSOE i PP ho tenen clar. Per què insistiu en negar-ho?

    Nota d’EC: Saps o hauries de saber que no solem acceptar aquests jocs d’endevinar qui són els administradors d’aquesta pàgina.

  58. Anònim on 29 agost, 2006 at 21:49

    Els ppepperos estàn ja que confonen el verb fer amb el construir( tenen ja el cervell plé de ciment). Els que ens estimam Eivissa i no volem que alguns la matin( ara mateix està molt malferida) entenem que el que necessitam són polítics partidaris de “no fer”, en aquest sentit que li donen ells.
    “Fer” bonda pel poble és no pensar la illa com Ibiza,S.A. i escoltar: Eivissa,S.O.S.

  59. Independentista on 29 agost, 2006 at 22:18

    Lo que no entenc es que cony fa en Roque aquet com a cap de llistes per a es cunsell per a ses pròximes eleccions, és lo pitjor que han fet mai.
    es PSOE d’Eivissa va de cuul en volta de caminar ferm cap a ses pròximes eleccions
    ESPABILAU PSOE, ENCARA ESTAU A TEMPS!!

  60. Fan ny on 29 agost, 2006 at 22:30

    Spiri: t’oblides d’una cosa important. Tothom compta amb na Fanny de cap de llista però… saps què en pensa ella?
    Jo em crec que la volen però també em crec que ella no vol.

  61. Es barruguet on 29 agost, 2006 at 22:39

    Ja era hora!!! Per un canvi de veritat no ha de guanyar ni pp ni psoe ni pacte. Per un canvi de veritat necessitam una alternativa diferent de veritat.
    I si es pp no treu majoria absoluta ja podem estar contents!!! A més, ja hi serem a temps de fer pactes.

  62. Spiridión Pichincha on 29 agost, 2006 at 22:45

    Nota E.C (57):

    Gràcies per mantenir part del missatge.
    De totes formes jo no jugava a endevinar res. Simplement aportava informació fiable sobre les conexions …

    Nota d’EC: Si et sembla ho podem deixar aquí (de grat o per força). La informació fiable de la que disposes és del mateix tipus que la que sovint fa fer el rídicul a lectors/comentaristes que es dirigeixen a un altre per un nom real equivocadament. Els administradors d’Eivissa Confidencial es mantenen en l’anonimat precisament per poder fer fora d’aquest espai virtual la mateixa vida que farien si no ho fossin. És tan senzill com això.

  63. Spiridión Pichincha on 29 agost, 2006 at 23:08

    Fan ny,

    El que pensa na Fanny només ho conec a partir del que conta gent que diu que parla amb ella, que no es poca. I creume, n’hi ha uns quants que diuen saber que es presentarà. Ara bé, potser només xerren massa, potser no la coneixen tant…

  64. .Un cambio deseado on 29 agost, 2006 at 23:25

    Tengo un amigo saserdote y agradescouna web sobre eivissa pel camvi) no se trata denada malo ni sexta como vereis en la web y es de un tema para politicos ibicencos para cambiar el turismo que tenemos hace falta un cursilo para cambiar mentes desviadas…
    Web www carismaticos)

  65. Uno que también es de Pormany on 29 agost, 2006 at 23:27

    Te diré algunas cosas que hicieron en Portmany. Ayudar con más de 50 kilos a electrificar la zona de Corona, el proyecto del polideportivo de Can Coix, después de años y años sin un solo equipamiento deportivo en condiciones, el molino de Simón que menciona otro y que si acabaron aunque lo inauguraron estos. Poner Can Pormany para comprarlo con la ecotasa, bibliotecas en los pueblos pequeños, parques infantiles en condiciones en los colegios. En algunos como el Guillem de Montgrí llevabamos más de 15 años pidiendolo y ni caso. No me lo se todo pero te pregunto que ha hecho el PP. Una autopista que lleva a San Antoni y que destroza la isla y la vida de mucha gente.

  66. amb seny! on 29 agost, 2006 at 23:29

    clar que si, tu ets barruguet tu ets des meus…
    AMB SEN AMB EN BARRUGET QUE ELL N´ENTEN!!!!!!

  67. Anònim on 29 agost, 2006 at 23:32

    “Ayreflor afirma que las previsiones turísticas en Balears “siguen siendo buenas” pese a los atentados de Turquía”. Quan he llegit al DI actualitzat aquestes declaracions del conseller balear d’Economia quan no fa ni dos dies dels atemptats, m’ha agafat pell de gallina. Quina declaració més humana i solidària!. He recordat un bon article de fa pocs díes d’en J.J.Millás:
    http://www.rebelion.org/noticia.php?id=36765

  68. y yo que se on 29 agost, 2006 at 23:47

    - yo sigo queriendo pacte de todas las fuerzas de la izquierda.

    - y digo, siendo pesado, que si las elecciones las gana el PP, (y sumando los votos de la izquierda las hubiera ganado el pacte)que me gustaria que al dia siguiente dimitieran (de por vida) roque lopez, sandra mayans, xicu tarres, prats de ERC, cuesta de ENE, miquel ramon de EU, asi como todas las personas que no fueron capaces de ser generosas y trabajar lo suficiente para que hubiera pacte.

    - No creo que ganemos si no hay pacte, pensad que cuando gano el pacte gano gracias a formentera (en ibiza saco mas votos el PP), y en las proximas elecciones se elegira solo el consell de Eivissa. Tened eso en cuenta.

    Incluso nos podriamos encontrar que se pierde VILA.

    Pero bueno sigamos nosotros con nuestras guerrilas, dimes y diretes, que el PP se dedica a ganar elecciones.

    saludos.

  69. Anem a palms on 30 agost, 2006 at 00:02

    52;

    No em convenceràs. No estic parlant de candidats. Estic parlant de promotors, de representants a les reunions, de les persones que decideixen quan i com i per què es convoquen actes d’Eivissa pel Canvi.
    Hauries de veure que parlant-me com en parles dels 400 que són Eivissa pel Canvi i que tots són iguals no puc sinó sentir-me que m’estàs prenent el pèl i t’assegur que no sóc només jo.

  70. Fan ny on 30 agost, 2006 at 00:14

    Spiri: En conec a més d’un que voldria que es presentàs i, creu-me tu també, pensen que la sabran convèncer i que al final acceptarà… però no dubtis que es farà pregar.

  71. Spiridión Pichincha on 30 agost, 2006 at 00:29

    E.C.,

    D’acord, entenc el vostre plantetjament sobre el dret de tothom a mantenir l’anonimat per a no perturbar la seva vida privada. No se que opinarà d’això el Grijalvo, :-)
    Però pensau que a Eivissa és molt difícil mantenir aquest tipus de secrets.

  72. Ja hi som on 30 agost, 2006 at 00:38

    Anem a palms: Cada opció social o política té uns impulsors pero també és cert que respon a un sentiment col·lectiu. Molt més en les circumstàncies que estam patint a Eivissa. Et sorprendria quanta gent diferent, cadascuna pel seu costat, va pensar que havia que fer alguna cosa i coincidiren en posar-se a fer feina. Així va néixer Eivissa pel Canvi. Gent de diferent origen i fins i tot variada dins el ventall polític. Des del centre fins a l’esquerra. Gent que fins ara havia set apolítica i fins i tot havia votat el PP per inèrcia, per costum familiar, per qualsevol motiu.
    Cadascú ha buscat adhesions en el seu entorn i cadascú ha contestat al que li ha preguntat allò que ha cregut més oportú i més ajustat als seus desitjos o a la realitat.
    No hi ha secrets ni misteris. Hi ha molta gent amb molta il·lusió i ganes de fer feina i canviar les coses.
    Bona nit

  73. anònim on 30 agost, 2006 at 08:51

    Els que amb molt mala idea volen relacionar la Plataforma amb qüestions polítiques o amb Eivissa pel canvi no se n’adonen que precisament tot el que ha passat amb l’escàndol de les obres, les adjudicacions i els beneficiaris ha fet obrir els ulls i mobilitzar políticament a molta gent que abans “passava” de política. Potser gent de la Plataforma acabi dins Eivissa pel canvi pero no serà una maniobra estudiada sino una conseqüència lògica després d’haver vist com es portava el PP amb alguns dels seus i d’haver vist com el delegat del Govern, del PSOE, es plegava a les presions i enviava els antidisturbis. És així de senzill. I tots els del PP i PSOE que bramen per aqui ho saben encara que no ho vulguin reconèixer.
    I si la tota gent que ha estat des del primer moment amb els expropiats té més credibilitat o confiança que no pas aquests dos partits també és per això i també ho saben.

  74. Anònim on 30 agost, 2006 at 09:22

    72;

    Esper que no siguis tu un dels promotors d’Eivissa pel Canvi. Fent-me sentir que se’m tracta d’imbècil no ajudes a que recuperi la confiança en aquest projecte.
    Tu segurament no et creuràs (i si no t’ho creus és el teu problema, no el meu) que em fa tanta il·lusió a mi com al que més… però
    les coses ben fetes caram.

  75. anònim on 30 agost, 2006 at 09:39

    74:
    Les coses sempre estan ben fetes per a uns i malament per a altres. Si ja busques emperos abans de quasi començar a caminar, sincerament, fas dubtar de la teua il·lusió. Aquest és el mal endèmic nostre. Deixem que les coses vagin pel seu camí i sumem. No posem faltes abans de començar

  76. Socialista plural on 30 agost, 2006 at 10:08

    Eivissa pel canvi va ser un manifest ,al qual jo vaig adherir-me,fet per una rérie de persones preocupades pel que se está fent a Eivissa, i que en la seva major part eren independents-no afiliats a partits polítics, pero que votaven sempre a esquerres.Per tant no crec que aportin molts més de vots que a anteriors comicis.

    De totes maneres, si serveix per il.lusionar a abstencionistes o que algún centrista o ex-votant des PP voti al Bloc, em pareix bé.

    Els desitjo molta sort, sempre i quand tenguin clar qui és es vertader i únic enemic a derrotar

    SALVEM EIVISSA. NO+PP !

  77. Spiridión Pichincha on 30 agost, 2006 at 10:13

    Fan ny (70),

    Molt bé, es farà pregar. Idò, és el moment que demani els seus amics i seguidors que deixin de vendre fum. No ajuda a la credibilitat dels seus desmentits el fet de que hagi gent que utilitza la que asseguren serà candidatura de la Fanny per fer prosperar iniciatives polítiques o il.lusionar votants progressistes.

  78. yo on 30 agost, 2006 at 10:20

    Lo que está claro es que la prepotencia del PP les pasará factura.
    Pero que se guisan los del PSOE ?.
    Nadie y digo nadie tiene narices de cortar de raiz con esta gangrena que nos ataca.Por que
    detras de todo esta el poderoso Sr Don Dinero.
    Por muy bien que se quieran hacer las cosas ,cambio de imagen,cambio de modelo turistico.Eso significaria uno o dos años más de crisis y el Psoe si gana las elecciones no se lo puede permitir ,pues sería su sentencia final.Luego los Pepitos
    camparian a sus anchas 12 años más.
    El tema es mas jodido de lo que queremos ver. Yo no quiero mas cemento para Ibiza,por supuesto!
    Pero quien va a meter el bisturí al corazon
    del problema , sin arriesgarse y sin que tiemble la mano!
    Si alguien sabe hacerlo tiene mi voto y mi
    confianza para siempre.

  79. vaig nig on 30 agost, 2006 at 10:24

    AL 73…
    tienes toda la razon, yo he estado en la plataforma y soy expropiado. no pienso votar ni pp ni psoe…unos por ladrones y los otros por enviar a los antidisturbios pudiendo evitarlo.

  80. Anem a palms on 30 agost, 2006 at 15:24

    75;

    Reitero que m’estim més pensar que no ets una persona important dins Eivissa pel Canvi. La teua actitud és molt sectària. Si busc emperos és perquè no sóc dels vostres?

    Jo no pos faltes abans de començar. La notícia (que per cert ningu ha corregit ni desmentit fins ara) diu que s’estan fent tractes importants. Entec que això siginfica que hem començat fa dies. Que es reparteixin cadires abans de fer-se públic qui representa a Eivissa pel Canvi és antiestètic com a poc. Jo puc tenir confiança cega si pens que darrera hi ha na Fanny, però si és cert que això no és així ja no sé què pensar, sincerament.

  81. Fan ny on 30 agost, 2006 at 22:11

    Na Fanny té un bon club de fans. Això no és nou

  82. anònim on 30 agost, 2006 at 23:16

    Anem a palms: Na Fanny hi és. Això segur. Tens raó amb els teus comentaris. Per això mateix que dius, parlem ara de programa. Ja vendràn els candidats.

  83. Un votant on 30 agost, 2006 at 23:46

    Be, pareix cosa feta, que a les pròximes eleccions tindrem es següent panorama electoral:
    - PP
    - PSOE
    - BLOC
    Es tema principal és: tindran es BLOC i es PSOE, aprous vots per separat per poder fer alguna mena de pacte post-electoral? Si fos així, al menys ja tendríem una mesura de sa força electoral de ses 2 opcions d’esquerres, que ara per ara és sa principal dificultat per tornar a reeditar es pacte. De totes maneres, a la fi, hi hauria que consensuar un programa comú, ja sigui més proper a ses posicions des PSOE, o a ses des BLOC, depenent des resultat electoral de cada formació.
    Sigui com sigui, es debat electoral serà des mes interessants de sa democràcia, espero que en part gràcies a E.C. També espero que ses diferents opcions polítiques deixin ben clar es seu programa, quines seran ses seves prioritats a s’ora d’administrar es nostres sous, i que a la fi, guanyi que guanyi ses eleccions, se li demanin comptes de tot allò a lo que s’hagi compromès en es programa electoral i que s’esperit crític que ha encetat sa plataforma antiautopista ja no s’apagui mai mes!

  84. .Un cambio deseado on 31 agost, 2006 at 00:01

    EL82esperando los nombres si me gustan se puede votar sin lista me adtengo esto es complicado.

  85. anònim on 31 agost, 2006 at 09:17

    Ún cambio deseado: Supós que aviat sabrem més coses i sortiran algunes cares.

  86. Altre votant on 31 agost, 2006 at 11:08

    Al 83.

    Crec i espero que el panorama electoral més probable no el que dius sinò el següent:

    – Eivissa Pel Canvi
    – PSOE
    – PP
    Coincideixo amb tu en que serà molt interessant.Serà un panorama inèdit a l’història de la democràcia a Eivissa i estic segur que hi haurà sorpreses. Veig que hi ha molt de nervis per part del PSOE i el PP, per alguna cosa serà, no?

  87. jorx on 31 agost, 2006 at 15:32

    Mai votaria una opció on el PSOE estigués dins. Eivissa pel canvi pot estar bé però res de pactes, no oblidem qui ens va enviar els guàrdies civils per foter-nos d’osties a Ca na Palleva…

  88. Maria del Pilar on 31 agost, 2006 at 19:54

    No lo olvidemos: el adversario es el pp.

    Si queremos pararlos, solo podremos conseguirlo si gobernamos.

    Para gobernar, deberemos pactar, pre, o post-electoralmente.

    Para pactar, tendremos que tener claro quén es el adversario político

    En fin, vuelta a empezar:

    El adversario es el pp.

    Si queremos pararlos, solo podremos conseguirlo si gobernamos.

    Para gobernar, deberemos pactar, pre, o post-electoralmente.

    Para pactar, tendremos que tener claro quén es el adversario político

    En fin, vuelta a empezar:

    El adversario es el pp.

    Si queremos pararlos, solo podremos conseguirlo si gobernamos.

    Para gobernar, deberemos pactar, pre, o post-electoralmente.

    Para pactar, tendremos que tener claro quén es el adversario político

    En fin, vuelta a empezar:…

  89. anònim on 1 setembre, 2006 at 09:41

    Maria del Pilar. Estic d’acord amb que l’adversari és el PP pero no ho repeteixis com si fossim asens i només quan us interessa al PSOE. Si l’adversari és el PP per què cony ens enviareu a la guàrdia civil?

TORNAR A LA PORTADA

Enquesta

S'està consolidant Vicent Serra com a líder del PP?

Veure Resultats

Loading ... Loading ...

Activitat recent